ekonomiczny,stary, maly diesel..
1 | Data: Kwiecien 12 2007 22:06:20 |
Temat: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | |
Autor: JG | Witam! 2 |
Data: Kwiecien 12 2007 22:09:07 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: blackbird | Podobno ten pierwszy wygrywa bo mozna jezdzic (podobno) spalajac 3,2l ropy Ja mysle, ze ekonomiczniejsze jest Tico z instalacja LPG. 3 |
Data: Kwiecien 12 2007 22:13:58 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: JG |
Ja mysle, ze ekonomiczniejsze jest Tico z instalacja LPG. Napewno, tylko im chodzilo o diesle. Moze maja znajomisci w LIDL'u i moga taniej kupic olej rzepakowy ;)) 4 |
Data: Kwiecien 12 2007 22:14:24 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Maciej Krajewski | Witam, 5 |
Data: Kwiecien 12 2007 22:55:26 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Maciej Machacz | "Maciej Krajewski" wrote in message Witam, Przy tych autkach jest szansa zejsc do 4l/100, ale w trasie. Srednio na jeza to gdzies z 4.5-5l wciagna. Co samochodów koncernu PSA - części do tych pojazdów są o wiele tańsze Odpowiednikiem Golfa jest P309, a nie P205. Cos ci sie pozajaczkowalo. Notabene P309 jest a niebo bardziej komfortowy of Golfa II. powiedzieć już nie można. Drogie francuzy to mit. Tu sie zgodze. -- -- Maciej Machacz | | CKMK | GG:17979 | ICQ:54914949 Citroen XM "Noir Onyx" 2.1TD BVA'96 | Ford Fiesta "Flair" 1.25 Zetec'96 Kiedys byl ... Peugeot 309 1.9D'86 ... a teraz jest Dublin ;) 6 |
Data: Kwiecien 13 2007 08:49:35 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: pejurek | Człowiek podpisany jako "Maciej Machacz" napisał: "Maciej Krajewski" wrote in message Odpowiednikiem Golfa jest P309, a nie P205. Przecież napisał, że ten silnik i ten osprzęt montowali w pónych 205 ALE i przez niemal cały okres produkcji 306 - a to już jak najbardziej segment Golfa, nawet nieco większy. -- pozdrawiam 7 |
Data: Kwiecien 13 2007 09:27:52 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Funaki | Dorzuć cytrynę AX (1.5) , P205 (trochę starszy i namjmiejszy motor był 1.8 ale osobiście na trasie zszedłem do 4,8). Łee.. moją Felicią kombi zszedłem do 4,2l/100 km na trasie, ale taki wynik osiągnąłem tylko raz, krótko po zakupie. Gdy nabrałem większej pewności do auta ;) to oscyluje w okolicach 4,8l/100 km na trasie, ale chyba warto znów popróbować silnej woli bo się opłaca ;). W "tamtych czasach" chyba AX'y 1,4D były najekonomiczniejsze. -- 3M Felicia 1.9D GLX Break + mobil, y2k. 8 |
Data: Kwiecien 13 2007 09:45:59 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 12 Apr 2007 22:06:20 +0200, "JG" wrote: Debatowali oni jaki sobie kupic uzywany, TANI, maly samochodzik w dieslu by Ty powiedz, gdzie jest ten diesel, w którym można te samochody kupić. Wybrałbym się. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 9 |
Data: Kwiecien 13 2007 11:22:31 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Maciej Krajewski | Witaj, 10 |
Data: Kwiecien 13 2007 10:42:40 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: TomekB | Jak to było ? Rozmowa dwóch handlarzy : Niemiecki mercedes mowisz? I do tego kislowaty? -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 11 |
Data: Kwiecien 13 2007 16:52:07 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Maciej Krajewski | Witaj, 12 |
Data: Kwiecien 13 2007 20:27:47 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: V-Tec | Maciej Krajewski napisał(a): Witaj, ja znam: "baleron w bydyniu z wibratorem bez gwizdka - no petarda to to nie jest". W. 13 |
Data: Kwiecien 13 2007 13:57:30 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: J.F. | On Fri, 13 Apr 2007 11:22:31 +0200, Maciej Krajewski wrote: I tutaj poprę złośliwość kolegi...... Jak słyszę "w dieslu", "w kombi" to A mnie sie tam podoba. Minie kolejne 20 lat i byc moze pozostanie tylko wpisac do slownikow :-) J. 14 |
Data: Kwiecien 13 2007 19:19:27 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Tomasz Kałużny | Użytkownik "JG" napisał w wiadomości Witam! Bylo takie cos (znajoma jezdzi) co sie nazywa Daihatsu Charade. Montowali tam dizelka 1.0 W miescie 3-3,5 litra. W trasie 2,5... :D Pozdrawiam. Tomek. -- Biala FABIA 1.4TD 'firmoofka' *EL9096R* Uniden Pro 520 XL + Hustler PMS+ PJ+ S*+ p++ M- W++ P++:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W- CB++ 15 |
Data: Kwiecien 13 2007 21:33:20 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: AL | JG napisał(a): Witam!Pug 106 w dieslu - ma ten sam motorek co AX - 1.5D (zona takiego katuje jezdzac do pracy i po miescie (Katowice) :). Jazda glownie miejsca (GOP): jezdzac sama wychodzi jej max 4.4l/100km, jezdzac w 4 osoby (zabiera kolegow po drodze do pracy) - - nie przekracza 5l/100km. Jazda pozamiejska : udalo jej sie zejsc do 3.2l/100km.) Hint: zona ma ciezka noge. Autko ma juz ponad 200kkm i silnik nic nie bierze oleju i trzyma sie dobrze. W P106 powinno byc podobnie (moze ciut wiecej palic ze wzgledu, ze autko jest ciut ciezsze od AX) Ten sam silnik 1.5D (z PSA) wystepowal rowniez w Micrach -- pozdr Adam (AL) TG 16 |
Data: Kwiecien 14 2007 00:55:35 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Maciej Krajewski |
Ten sam silnik 1.5D (z PSA) wystepowal rowniez w Micrach A to ciekawe.... Nie wiedziałem. Co do budyniu.... przyznaję się do błędu - Twoja wersja jest chyba tą poprawną :-) Ja jeździłem długo długo golfem mk1 potem mk2. Potem jakoś tak wyszło że kupilem p205. Stan jego był fatalny. Po kolei nauczyłem się na nim budowy "współczesnego samochodu". Przerobiłem w nim wszystko poza remontem silnika, (półosie, cały ! układ hamulcowy, skrzynia, sprzęgło, elektryka oh wymieniać by bez liku) ale co mi utkwiło w pamięci to to że zawsze palił 6 - 6,5 (1.8D). Po wymianie i regulacji końcówek wtrysków na nowe Bosch'e spalanie spadło do 5,5 na mieście. Rekordem było wspomniane 4,8 na trasie Katowice-Graz. Wadą tego pojazdu było słabe zawieszenie. Nie wiem jak AX i p106 ale u mnie pomimo wymiany wachaczów i amortyzatorów na nowe - dalej trzeba było omijać zapadnięte studzienki, o dziurach nie wspomne. Poprostu uklad jezdny nie były projektowany a'la Pologne. Obecnie 306 z motorem 1.9TD. Kopyto jak na diesla to to ma (oczywiście współczesne jednostki napędowe TDI,HDI,CDI i tym podobne są bez porównania) prz czym ekonomia jest zadowalająca 5,2 na trasie Katowice-Graz, po GOPie to około 6, może 6,5. Pojazd ma niestety KOOOSZMARNY promień zakrętu. Pracowałem 2 lata w wypożyczalni samochodów. Jeździłem chyba wszystkimi współczesnymi popularnymi samochodami ( powiedzmy z 50 modeli) i chyba tylko R.Clio miało gorszy promień zakrętu. Mówiąc o "małych" "dieslach" zapomnieliście o znanym szerszeniu klekoczniku z centralnie zamontowanym motorem, napędem na tylną oś, chłodzonego powietrzem potwora o pojemności 650cc w układzie V. Właściwie wszystko by się zgadzało (bo też klekocze, jest głośny i trzęsie) tylko leje się do niego Pb95. Pozdrwiam weekendowo, Maciej 17 |
Data: Kwiecien 16 2007 10:47:03 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: pejurek | Człowiek podpisany jako "Maciej Krajewski" napisał: Obecnie 306 z motorem 1.9TD. (...) Potwierdzam z 306 benzyna 1.8 16V - promień skrętu gorszy od wszystkiego czym jedziłem, łšcznie ze Scorpio, ale nawet przednionapędowym Safrane. Być może 306 z cieńszymi półosiami majš trochę lepiej, ale ten 1.8 ma gigantycznie grube półosie. Nie wiem jak 1.9D Mówiąc o "małych" "dieslach" zapomnieliście o znanym Nie wiem jakie auto masz na myli, ale chyba nie 126p, który nie ma centralnie położonego motoru ani cylindrów w układzie V. Z kolei Zaporożec miał chyba większš pojemnoć, ale też silnik z tyłu? -- pozdrawiam 18 |
Data: Kwiecien 16 2007 12:15:25 | Temat: Re: ekonomiczny,stary, maly diesel.. | Autor: Michał Pierewicz |
Człowiek podpisany jako "Maciej Krajewski" napisał: Zaporożec miał silnik V4 chłodzony powietrzem, umieszczony za tylnš osiš. -- Pozdrawiam, Michał Innowacje i design: www.prekursor.com |