On 2010-03-29, marcinu wrote:
Witam
Pacjent to honda CBF600N.
Ze wzglĂŞdu na ubezpieczenie AC zamontowaÂłem w motocyklu immobilizer. Problem
jest taki, ¿e roz³adowuje mi akumulator w oko³o 7-10 dni. Od³¹czanie klemy
od akumulatora jest upierdliwe i zastanawiam siĂŞ na zamontowaniem jakiegoÂś
"hebla".
Nie chcĂŞ ci¹Ì przewodów od akumulatora a znajomy podpowiedziaÂł mi Âżeby
zamontowaÌ jakiœ prze³¹cznik na przekaŸniku.
Szukam jakiegoÂś fachowca z Warszawy lub okolic który by sobie poradziÂł z tym
zadaniem.
A co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym
kierunku dlaczego tak sie dzieje?
Druga sprawa to taka, ze rozwiazanie z przekaznikiem jest jeszcze gorszym
rozwiazaniem bo: jezeli immo mialoby byc zalaczane przelacznikiem to jezeli
chcialbys zostawic moto z wlaczonym immo na postoju to musialbys wlaczyc
ten przekaznik a ten przekaznik pobiera wiecej pradu niz sam immobilizer.
No chyba, ze chodzi tutaj o przerzucenie calej instalacji na jeden
przekaznik ale ja bym sie nie odwazyl, a noz zjebie sie ten przekaznik
500 km od domu.
Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer
zaloz zwykly przelacznik bi-stabilny (wlaczony/wylaczony) - na pewno nie
pobiera to tyle pradu zeby byl potrzebny przekaznik.
--
Artur
ZZR 1200
4 |
Data: Marzec 29 2010 14:58:29 |
Temat: Re: [waw] elektryk poszukiwany |
Autor: marcinu |
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
A co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym
kierunku dlaczego tak sie dzieje?
Mam zainstalowane to:
http://www.corral.pl/immobilisery/motoblok_12v-motoblok-12v.html
Prądu pewnie dużo nie ciągnie ale aku małe, tylko 7 ah.
Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer
zaloz zwykly przelacznik bi-stabilny (wlaczony/wylaczony) - na pewno nie
pobiera to tyle pradu zeby byl potrzebny przekaznik.
Jest to jakiś pomysł. Pogadam z gościem który mi to montował.
--
Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone
|