Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociaż nie widzę związku) pojawił się problem z odpaleniem starej Renówki z silnikiem 1.4 8V - odpala bez problemu, ale natychmiast (1-2 sek) gaśnie. Za każdym razem.
Jeśli lekko wcisnę gaz, to daje się odpalić. Po puszczeniu gazu po kilku sekundach od odpalenia, na jałowym biegu chodzi normalnie, pracuje równo.
Co Szanowni Państwo obstawiacie, przytkany filtr paliwa, czy coś jeszcze mogło się skitrać?
| 2 | Data: Sierpien 15 2015 12:36:35 | 
| Temat: Re: gaĹnie po odpaleniu | 
| Autor: saparata | 
W dniu 2015-08-15 o 10:53, zhbick pisze:
 Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociaż niewidzę związku) pojawił się problem z odpaleniem starej Renówki z
 silnikiem 1.4 8V - odpala bez problemu, ale natychmiast (1-2 sek)
 gaśnie. Za każdym razem.
 
 Jeśli lekko wcisnę gaz, to daje się odpalić. Po puszczeniu gazu po kilku
 sekundach od odpalenia, na jałowym biegu chodzi normalnie, pracuje równo.
 
 Co Szanowni Państwo obstawiacie, przytkany filtr paliwa, czy coś jeszcze
 mogło się skitrać?
 
 
1.Regulacja biegu jałowego na zimnym silniku jest za mała, jest taka śrubka do regulacji przy lince gazu 
2.Ruszyłeś coś pod maską typu, przemieściłeś , rozłączyłeś a nawet o tym nie wiesz
 | 3 | Data: Sierpien 15 2015 21:09:11 |  | Temat: Re: gaśnie po odpaleniu |  | Autor: PiteR |  na  ** p.m.s **  saparata pisze tak:
 
 1.Regulacja biegu jałowego na zimnym silniku jest za mała, jest taka śrubka do regulacji przy lince gazu
 
 
tak, była dobra a teraz jest za mała :)
 
--   
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
 | 4 | Data: Sierpien 15 2015 21:21:09 |  | Temat: Re: gaśnie po odpaleniu |  | Autor: PiteR |  na  ** p.m.s **  zhbick pisze tak:
 
 Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociażnie widzę związku) pojawił się problem z odpaleniem starej Renówki
 z silnikiem 1.4 8V - odpala bez problemu, ale natychmiast (1-2
 sek) gaśnie. Za każdym razem.
 
 Jeśli lekko wcisnę gaz, to daje się odpalić. Po puszczeniu gazu po
 kilku sekundach od odpalenia, na jałowym biegu chodzi normalnie,
 pracuje równo.
 
 Co Szanowni Państwo obstawiacie, przytkany filtr paliwa, czy coś
 jeszcze mogło się skitrać?
 
 
I właśnie teraz się przytkał? Dowiedział się, że zmieniasz olej i wziął  
się przytkał cham jeden :)
 
Zrobiłeś nieszczelnośc w dolocie, oparłeś się o rurę, skrzywiłeś  
złamałeś coś, czujnik w kolektorze dolotowym złamałeś, urwałeś jakiś  
przewód, przepustnica brudna, brudny olej przez odmę zarzygał  
przepustnicę któż to wie :)
 
--   
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
 |  |  |