Witam serdecznie
Mam mały problemik. Otóz moja primerka lubi sobia zgasnąć na luzie/wolnych obrotach. Zaczeło sie ze zaczeła gasnąć na benzynie (jezdze przeważnie na gazie), na gazie było ok. Wczoraj na benzynie w miare ok (bez zmian) ale na gazie nie chce jechac - szarpie i gasnie co chwila. Własnie zbliżła sie wymiana oleju, filtrów, swiec i przewodów WN- wymienilem i niby lepiej ale jednak czasami zdycha na luzie i po wciśnięciu sprzęgła przy dojazdach ( na gazie jak i benzynie).
Czy to mozliwe że obroty biegu jałowego się rozlegulowały??? Silniczek krokowy, przepustnica?? Proszę o podpowiedz.
Dane auta:
Primera P10, 1995 r
1,6 16V, 105 KM, pełny wtrysk
przebieg 182 tys
Pozdrawiam
paweł
2 |
Data: Maj 10 2007 17:30:46 |
Temat: Re: gasnie na luzie (nissan primera p10) |
Autor: Qwinto |
"Paweł I." <cuif(małpa)@(wytnij to)poczta.onet.pl> wrote in message
Witam serdecznie
Mam mały problemik. Otóz moja primerka lubi sobia zgasnąć na luzie/wolnych obrotach. Zaczeło sie ze zaczeła gasnąć na benzynie (jezdze przeważnie na gazie), na gazie było ok. Wczoraj na benzynie w miare ok (bez zmian) ale na gazie nie chce jechac - szarpie i gasnie co chwila. Własnie zbliżła sie wymiana oleju, filtrów, swiec i przewodów WN- wymienilem i niby lepiej ale jednak czasami zdycha na luzie i po wciśnięciu sprzęgła przy dojazdach ( na gazie jak i benzynie).
Czy to mozliwe że obroty biegu jałowego się rozlegulowały??? Silniczek krokowy, przepustnica?? Proszę o podpowiedz.
Krokowego to GA16DE nie uswiadczysz. Moze lapie gdzies lewe powietrze?
Nie mam pomyslu na taki stan rzeczy.
Dane auta:
Primera P10, 1995 r
1,6 16V, 105 KM, pełny wtrysk
przebieg 182 tys
Seryjnie to 102KM
--
Pozdrawiam
Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation
www.nissanklub.pl
3 |
Data: Maj 11 2007 13:11:57 | Temat: Re: gasnie na luzie (nissan primera p10) | Autor: PaweL |
Własnie zbliżła
sie wymiana ...i przewodów WN...
Co ile wymienia sie przewody WN i kto rozpowszechnia takie bzdury? Oryginalne przewody działają przynajmniej przez 500 tyś km. Nie potrzeba ich w ogóle wymieniać, chyba że je jakieś gryzonie zjedzą.
Seryjnie to 102KM
P10 miały 106KM.
P11 miały 100KM
z silnikiem GA16DE
sprzedawane w Polsce
| |