On 2011-09-19 21:25, Marcin Jan wrote:
Z jednej strony ok, trzeba się cieszyć że się buduje i będzie
bezpieczniej, ale z drugiej strony na tym odcinku nie było mega źle.
Jeździłem tą trasą w różnych porach weekendy w tygodniu i w zasadzie nie
było mega korków, ruch w miarę płynny. I mam wrażenie że S8 budują
głownie dla mieszkańców przydrożnych miejscowości którzy musieli ciąć
ósemkę w poprzek gdyż było średnio wygodne i bezpieczne.
I bardzo dobrze, i wlasnie dlatego to zrobili w koncu, zebys
nie wlecial w jakis ciagnik albo zawracajaca ciezarowe z naczepa. Dopoki
nie ma autostrad, to gierkowka stanowi bardzo istotny kregoslup
w ruchu N-S i standard ekspresowki przy takim ruchu jest tam niezbedny,
zeby ruch byl plynny a ludzie nie wypatrywali oczu na kazdej krzyzowce
w co moga wjechac. Myslisz ze tak jak dotychczas - co chwile "70" i
fotoradary byloby OK na nastepne lata? S8 buduja dla kierowcow m.in. po to zeby sie dalo w koncu kiedys dojechac 330km DC<->Wroclaw w czasie znacznie ponizej 6h i po prostu ta droga ma byc elementem wiekszej
calosci.
Co innego odcinek Piotrkow-Czestochowa, tam nie ma takiej ilosci
skrzyzowan (choc dziury z kolei tam sa ksiezycowe, a w nocy nic nie widac).
uważam że zamiast s8 na tym odcinku powinni kasę przerzucić choćby na S7
na odcinku Płońsk Elbląg lub wydać na trasę Wrocław-Poznań lub
Kraków-Wawa. Tak samo szkoda że realizacja autostradowej obwodnicy
Częstochowy została połączona z budową odcinka Czwa-P.T. a który wiemy
że nie wiadomo kiedy powstanie. A tak mamy A1 która kończy się w du.. tj
w Pyrzowicach i przelot w stronę wawy nie wiele się zmieni bo dopiero za
Częstochową jedzie sie w miarę bez kolizyjnie (o czym zresztą też jest w
tym artykule)
Nie ma za bardzo czego przerzucac - te drogi powinny byc budowane
niezaleznie. Wszystkie sa bardzo wazne. To tak jakby wybierac ktore
dziecko kocha sie bardziej ;)
--
memento lorem ipsum
4 |
Data: Wrzesien 21 2011 23:31:15 |
Temat: Re: gierkowka |
Autor: Marcin Jan |
W dniu 11-09-20 15:33, elmer radi radisson pisze:
On 2011-09-19 21:25, Marcin Jan wrote:
Z jednej strony ok, trzeba się cieszyć że się buduje i będzie
bezpieczniej, ale z drugiej strony na tym odcinku nie było mega źle.
Jeździłem tą trasą w różnych porach weekendy w tygodniu i w zasadzie nie
było mega korków, ruch w miarę płynny. I mam wrażenie że S8 budują
głownie dla mieszkańców przydrożnych miejscowości którzy musieli ciąć
ósemkę w poprzek gdyż było średnio wygodne i bezpieczne.
I bardzo dobrze, i wlasnie dlatego to zrobili w koncu, zebys
nie wlecial w jakis ciagnik albo zawracajaca ciezarowe z naczepa. Dopoki
nie ma autostrad, to gierkowka stanowi bardzo istotny kregoslup
w ruchu N-S i standard ekspresowki przy takim ruchu jest tam niezbedny,
zeby ruch byl plynny a ludzie nie wypatrywali oczu na kazdej krzyzowce
w co moga wjechac. Myslisz ze tak jak dotychczas - co chwile "70" i
fotoradary byloby OK na nastepne lata? S8 buduja dla kierowcow m.in. po
to zeby sie dalo w koncu kiedys dojechac 330km DC<->Wroclaw w czasie
znacznie ponizej 6h i po prostu ta droga ma byc elementem wiekszej
calosci.
Co innego odcinek Piotrkow-Czestochowa, tam nie ma takiej ilosci
skrzyzowan (choc dziury z kolei tam sa ksiezycowe, a w nocy nic nie widac).
uważam że zamiast s8 na tym odcinku powinni kasę przerzucić choćby na S7
na odcinku Płońsk Elbląg lub wydać na trasę Wrocław-Poznań lub
Kraków-Wawa. Tak samo szkoda że realizacja autostradowej obwodnicy
Częstochowy została połączona z budową odcinka Czwa-P.T. a który wiemy
że nie wiadomo kiedy powstanie. A tak mamy A1 która kończy się w du.. tj
w Pyrzowicach i przelot w stronę wawy nie wiele się zmieni bo dopiero za
Częstochową jedzie sie w miarę bez kolizyjnie (o czym zresztą też jest w
tym artykule)
Nie ma za bardzo czego przerzucac - te drogi powinny byc budowane
niezaleznie. Wszystkie sa bardzo wazne. To tak jakby wybierac ktore
dziecko kocha sie bardziej ;)
jak to które się kocha bardziej? Rzecz jasna swoje a w dodatku jest najpiękniejsze ;)
Wracając do meritum zgadzam się z Tobą że trzeba budować wszędzie ale nie "na wszędzie" nie starcza kasy. Nadal uważam że dk 8 P.T - Wawa nie była najgorsza i zdecydowania bardziej niebezpieczną drogą jest DK 7.
No ale co się stało to się nie odstanie :)
Pozdrawiam
Marcin Jan
5 |
Data: Wrzesien 22 2011 11:30:57 | Temat: Re: gierkowka | Autor: J.F |
Użytkownik "Marcin Jan" napisał w wiadomości
I bardzo dobrze, i wlasnie dlatego to zrobili w koncu, zebys
nie wlecial w jakis ciagnik albo zawracajaca ciezarowe z naczepa. [...]
Wracając do meritum zgadzam się z Tobą że trzeba budować wszędzie ale nie "na wszędzie" nie starcza kasy. Nadal uważam że dk 8 P.T - Wawa nie była najgorsza i zdecydowania bardziej niebezpieczną drogą jest DK 7.
Pisales raczej o Czestochowa-P.T., nie znam, nie bede dyskutowal.
Co do PT-DC, to mam mieszane uczucia.
Z jednej strony dalo sie tam szybko pojechac, i tych pare skrzyzowan z FR i 70 nie stanowilo problemu - zwalnialo sie, przejezdzalo i gaz. Z drugiej - ciagle tam bylo wiele skrzyzowan bez FR i faktycznie bylo niebezpiecznie - bo to ktos przed toba w lewo bedzie skrecal i hamuje, bo tir z naczepa zawraca, a i przejechac w poprzek drogi o 4 pasach dluzszym autem jest trudno.
W sumie i tak lepsza od wielu innych drog krajowych, wiec przyznaje ze mozna bylo z tym remontem poczekac.
Chocby na otwarcie autostrady z Lodzi.
Ale do tego czasu co - zostawic jak jest czy nastawiac FR co 5 km ? :-)
J.
6 |
Data: Wrzesien 20 2011 16:56:06 | Temat: Re: gierkowka | Autor: Bydlę |
On 2011-09-19 20:28:49 +0200, "J.F" said:
No prosze jak ladnie mozna opisac
Miałeś na myśli powierzchownie?
;>>>
--
Bydlę
| | |