Grupy dyskusyjne   »   [YT] i crash test

[YT] i crash test



1 Data: Pa?dziernik 23 2012 21:11:49
Temat: [YT] i crash test
Autor: megrims 

http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....



2 Data: Pa?dziernik 23 2012 21:32:24
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: neoniusz 

On 23.10.2012 21:11, megrims wrote:

Każde tak ma?

Nie.

3 Data: Pa?dziernik 23 2012 19:49:19
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor:

megrims wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY Jakoś dziwnie auta wychodzą
przy small overlap crash test. Każde tak ma?

Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
dużo lepiej:

http://www.youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U

Dlatego bardzo cenię mojego Poloneza Trucka Roya i będę nim jeździł aż
ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).

PS. Założyłeś już LPG? :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

4 Data: Pa?dziernik 23 2012 23:10:53
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Jacek 

W dniu 2012-10-23 21:49, tÎż pisze:

Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
dużo lepiej:
Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się głównie tym, że jest trochę cięższy.
Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.
Jacek

5 Data: Pa?dziernik 24 2012 00:05:50
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor:

Jacek wrote:

Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie
biodegradowalny. Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie
lewe koło w kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja
przerwy wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało
poza krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni
się głównie tym, że jest trochę cięższy. Serdecznie p.... takie
bezpieczeństwo.

Tak zupełnie poważnie -- Polonez był dużo bezpieczniejszy niż 125p. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

6 Data: Pa?dziernik 24 2012 09:21:15
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Jacek,

Tuesday, October 23, 2012, 11:10:53 PM, you wrote:

Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
dużo lepiej:
Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
głównie tym, że jest trochę cięższy.

Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica
ani drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej
strony skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie
poogladac, jak zadziałały strefy zgniotu.

Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.

A ja jednak szanuję Poloneza właśnie za bezpieczeństwo.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

7 Data: Pa?dziernik 24 2012 11:33:46
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor:

RoMan Mandziejewicz wrote:

Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
betoniarką. Nie doć, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica ani
drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej strony
skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie poogladac, jak
zadziałały strefy zgniotu.

Doskonała metodologia badawcza, myślę, że po tym poście możemy śmiało
uznać Poloneza Trucka Roya za najbezpieczniejszy samochód świata!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

8 Data: Pa?dziernik 25 2012 02:26:03
Temat: Re: i crash test
Autor: grzech 

i będę nim jeździł aż ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).

Mój się zbiodegradował nad szybą po całej długości na szerokość ok 5cm:
(
Chyba muszę to obkleić czymś mniej biodegradowalnym niż te blachy bo
zaraz będę miał kabrio trucka:)

____
grzech

9 Data: Pa?dziernik 25 2012 11:49:58
Temat: Re: i crash test
Autor: Kapibara 

Dnia Thu, 25 Oct 2012 02:26:03 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

i będę nim jeździł aż ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).

Mój się zbiodegradował nad szybą po całej długości na szerokość ok 5cm:
(
Chyba muszę to obkleić czymś mniej biodegradowalnym niż te blachy bo
zaraz będę miał kabrio trucka:)

Jednym słowem polscy inżynierowie wyprzedzili epokę. Wtedy jeszcze nie
mówiło się tak głośno o ekologii, a tu proszę. Polonez. ;>

10 Data: Pa?dziernik 31 2012 15:57:33
Temat: Re: i crash test
Autor:

Kapibara wrote:

Jednym słowem polscy inżynierowie wyprzedzili epokę. Wtedy jeszcze nie
mówiło się tak głośno o ekologii, a tu proszę. Polonez. ;>

Dokładnie. To pierwszy na świecie nowoczesny samochód biodegradowalny!
Niech żyje Polonez Truck Roy!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

11 Data: Pa?dziernik 24 2012 00:57:46
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?

Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
wysokość przednich siedzeń.

12 Data: Pa?dziernik 24 2012 13:54:30
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Albercik 

W dniu 24.10.2012 00:57, Tomasz Pyra pisze:

Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?

Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
wysokość przednich siedzeń.

siur?
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
najciekawsze od 3:40

13 Data: Pa?dziernik 24 2012 13:57:35
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: neoniusz 

On 24.10.2012 13:54, Albercik wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?

Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
wysokość przednich siedzeń.

siur?
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
najciekawsze od 3:40

Tu wypadlo dobrze, bo uderzyl w drzewo srodkiem. Gdyby bylo tak jak przy ww. crashtestach (small overlap) to nie byloby tak ciekawie.

14 Data: Pa?dziernik 24 2012 15:19:15
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Iglo 

Dnia Wed, 24 Oct 2012 13:54:30 +0200, Albercik napisał(a):

siur?
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
najciekawsze od 3:40

Pierwsze auto które dostało 5* w testach. O czymś to świadczy, drzwi się da
otworzyć, kabina nie odkształcona..

15 Data: Pa?dziernik 24 2012 14:32:57
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Maciek 

Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:57:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
 
(...)

Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach), ma
pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

16 Data: Pa?dziernik 24 2012 14:40:37
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: megrims 

W dniu 2012-10-24 14:32, Maciek pisze:

Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:57:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

(...)

Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach), ma
pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

Bezpieczny samochód to taki, co nie jedzie.
Ewentualnie ma gąsienice i waży z 50 ton.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

17 Data: Pa?dziernik 25 2012 12:12:33
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Wed, 24 Oct 2012, megrims wrote:

W dniu 2012-10-24 14:32, Maciek pisze:
Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:57:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

(...)

Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach), ma
pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

Bezpieczny samochód to taki, co nie jedzie.
Ewentualnie ma gąsienice i waży z 50 ton.

  Za mało.
  Taki, "mysz":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Maus_%28czo%C5%82g%29
  Przy okazji spełnia większość wymagań na ograniczenie prędkości ;)

  Reszta dostępnych modeli tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czo%C5%82g_superci%C4%99%C5%BCki

  Jest kłopot z wiaduktami... :]

pzdr, Gotfryd

18 Data: Pa?dziernik 25 2012 19:24:22
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Maciek 

Dnia Thu, 25 Oct 2012 12:12:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
 

  Jest kłopot z wiaduktami... :]

Ale tylko za pierwszym razem :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

19 Data: Pa?dziernik 26 2012 23:39:35
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Deflegmator 

Maciek wrote:

Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach),
ma pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

Hummer Marauder i możesz się obawiać pociągów co najwyżej. Tyle że
kosztuje ze 300 000 euro. :)

--
Deflegmator

20 Data: Pa?dziernik 29 2012 15:50:36
Temat: Re: [YT] i crash test
Autor: Miroo 

W dniu 2012-10-27 01:39, Deflegmator pisze:

Maciek wrote:

Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach),
ma pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

Hummer Marauder i możesz się obawiać pociągów co najwyżej. Tyle że
kosztuje ze 300 000 euro. :)

Albo taki:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,12760610,Ale_kolizja__Wojskowy_Rosomak_skasowal_Audi.html

Pozdrawiam

[YT] i crash test



Grupy dyskusyjne