Grupy dyskusyjne   »   jak to jest z tymi Oplami?

jak to jest z tymi Oplami?



1 Data: Grudzien 16 2008 23:47:08
Temat: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Dawid  

witam i od razu przechodze do konkretow

potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny,
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani jednego, a
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w
tych modelach.

i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz?
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic
bubla

dzieki pozdrawiam

ps. autem bede jezdzil przewaznie po miescie ok 1500 km miesiecznie + co
kilka miesiecy wypady nad morze.
 

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Grudzien 17 2008 07:34:40
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Agent 


Użytkownik "Dawid "  napisał w wiadomości

witam i od razu przechodze do konkretow

potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny,
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani jednego, a
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w
tych modelach.

i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz?
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic
bubla

dzieki pozdrawiam

ps. autem bede jezdzil przewaznie po miescie ok 1500 km miesiecznie + co
kilka miesiecy wypady nad morze.

Benzynki nie są ponoć złe. Za to z diesla polecają 1,7 ale nie oplowskiego tylko ISUZU. Bezproblemowy i mało pali ale mocy troche mało. Potem to 2,0 DTI (ale oznaczenie DTH a nie DTL) 100 KM polecają choć padaja (podobno ) w nich pompy zawsze przy przebiegu około 200 tys. Poza tym wrażliwe na zapowietrzenia a właściwie to trodno się je odpowietrza a wrażliwe to jak każdy inny diesel czyli. Tyle wyczytałem w necie o oplach iedyś jak się interesowałem zakupem.

3 Data: Grudzien 17 2008 13:01:46
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: 666 

Przy tych cenach paliwa to diesel przestaje się opłacać, biorąc pod uwagę znacznie mniejszy komfort - drgania i klekot - w małym trzeszczącym niewygłuszonym aucie jakim jest Astra.
JaC


-- -- -

na poczatek pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL.

4 Data: Grudzien 17 2008 18:03:07
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: JKK 


Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości

w małym trzeszczącym niewygłuszonym aucie jakim jest Astra.

Bzdury jakoweś powtarzasz

Pzdr

JKK

5 Data: Grudzien 17 2008 19:02:10
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Tomasz Bartkowiak 

Pada elektronika w pompie i można to naprawić za kilka stówek, a że warsztaty doją na tej usterce ile się ta (regeneracja pompy), to druga strona medalu:)

6 Data: Grudzien 17 2008 07:59:38
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Krzysiek 

i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik
godny
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz?
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic
bubla

mam astrę II z silnikiem 1,4 twinport
jest jak najbardziej ok ale lepszym wyborem będzie 1,6 (mocniejszy)

7 Data: Grudzien 17 2008 08:05:58
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: xymax 


Użytkownik "Dawid " napisał w wiadomości

witam i od razu przechodze do konkretow

potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba
mi
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze
przed
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny,
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani
jednego, a
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi
w
tych modelach.

i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik
godny
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz?
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic
bubla

dzieki pozdrawiam


W oplu możesz spodziewać się wszystkiego. Zależy jak był zadbany i jaki
prawdziwy przebieg. Części tanie, zawieszenie awaryjne, wnętrze po czasie
wali stuka i skrzypi, częste błędy bez powodu. Nie ma na to regóły. Jak
rozmawia się ze znajomymi co mają ople to każdy chwali, ale przy sprzedaży
krzyczą nigdy więcej opla. Stąd mamy na drogach markę VW :)

--
MS

8 Data: Grudzien 17 2008 09:05:14
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: lleeoo 

xymax pisze:
.... Stąd mamy na drogach markę VW :)


--
MS

Z deszczu pod rynnę

9 Data: Grudzien 17 2008 09:10:40
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-12-17 08:05, *xymax* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

W oplu możesz spodziewać się wszystkiego. Zależy jak był zadbany i jaki prawdziwy przebieg. Części tanie, zawieszenie awaryjne, wnętrze po czasie

Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora.

wali stuka i skrzypi, częste błędy bez powodu. Nie ma na to regóły. Jak rozmawia się ze znajomymi co mają ople to każdy chwali, ale przy sprzedaży krzyczą nigdy więcej opla. Stąd mamy na drogach markę VW :)

Taaa - VW

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

10 Data: Grudzien 17 2008 10:47:35
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Clawfinger 

Mirek Ptak pisze:

Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora.

No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-)

Pozdro
WOJtek

--
============================
Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

11 Data: Grudzien 17 2008 10:58:10
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Agent 


Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości

Mirek Ptak pisze:

Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora.

No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-)

Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych markch też leca łączniki często.

12 Data: Grudzien 17 2008 12:00:24
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: venioo 

Agent pisze:

Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych markch też leca łączniki często.

to raczej od stanu naszych drog zalezy a nie od marki auta

--
venioo

13 Data: Grudzien 17 2008 13:38:39
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: xymax 


Użytkownik "venioo"  napisał w wiadomości > Agent pisze:

Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie
jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych
markch też leca łączniki często.

to raczej od stanu naszych drog zalezy a nie od marki auta


Od samochodu też , zobacz jak zachowują się koła 13" a 16", na którym kole
szybciej będą się zużywać elemanty zawieszenia ?

--
MS

14 Data: Grudzien 18 2008 16:19:41
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: venioo 

xymax pisze:


Od samochodu też , zobacz jak zachowują się koła 13" a 16", na którym kole szybciej będą się zużywać elemanty zawieszenia ?


a jakie opony?? bo "balony" 185/65 na 16" to mieciutko amortyzuja, a "placki" niskoprofilowe na 13" to juz nie za bardzo. a felgi raczej nie sa przyspawane i nie zaleza od modelu auta tylko od widzimisie wlasciciela


--
venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
-> http://venioo.ovh.org
-- > http://veni00.fotka.pl

15 Data: Grudzien 17 2008 18:32:53
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Przemek 


Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości

Mirek Ptak pisze:

Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu
tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik
stabilizatora.

No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad
40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po
70kkm już oba poleciały :-)

rozumiem ze wolisz belke skretna we francuzach regenerowana co 100 tys  km
za 1000zl?

16 Data: Grudzien 18 2008 07:55:35
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Agent 


Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości
Mirek Ptak pisze:

Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora.

No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-)

rozumiem ze wolisz belke skretna we francuzach regenerowana co 100 tys  km za 1000zl?

Ja regenerowałem po 300 tys za 660 zł więc bzdury piszesz. Ale to powszechne tutaj że pisze ktoś ktoś o czymś jako pewnik na podstawie nie własnego doświadczenia a tylko coś przeczytał.

17 Data: Grudzien 17 2008 13:12:24
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: 666 

Na dzisiaj ok. 60 zł
JaC


-- -- -

na początku poszedł przepływomierz

18 Data: Grudzien 17 2008 14:01:25
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: 666 

Bez przesady, bo City 1,0 12V to nie diesel.
Awaryjnie można w nim wtyczkę elektryczną z przepływomierza wyjąć i jeździ się jak ta lala, tyle tylko ze chyba lampka check engine cały czas się pali.
Porada od mechanika z ASO.


-- -- -


kupić oryginały, bo szybko odbije się to czkawką.

19 Data: Grudzien 17 2008 21:33:36
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Sanctum Officium 

Użytkownik "Dawid "  napisał w wiadomości

witam i od razu przechodze do konkretow

potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny,
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow

Ma.

i nie poleca ani jednego, a
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w
tych modelach.

i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade?

Były różne silniki w tej pojemności.

skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz?
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic
bubla

Pomyśl o silnikach Twinport. Bardzo oszczędne.


MK

20 Data: Grudzien 17 2008 23:05:50
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: huri_khan 


Poczytaj opinie użytkowników

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=26331


Ja mam 1.6 16V i jestem zadowolony.

Jeżeli kupujesz 2L lub 2.2L diesla to loteria, jeżeli poprzedni właściciel dbał to długo nim pojeździsz a jeżeli trafisz na zakatowaną jednostkę to poczytaj jakie są koszta pompy.

21 Data: Grudzien 18 2008 07:57:48
Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: Agent 


Użytkownik "huri_khan"  napisał w wiadomości


Poczytaj opinie użytkowników

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=26331


Ja mam 1.6 16V i jestem zadowolony.

Jeżeli kupujesz 2L lub 2.2L diesla to loteria, jeżeli poprzedni właściciel dbał to długo nim pojeździsz a jeżeli trafisz na zakatowaną jednostkę to poczytaj jakie są koszta pompy.

No jakie?

22 Data: Grudzien 19 2008 08:53:17
Temat: [OT] Re: jak to jest z tymi Oplami?
Autor: gosmo 

Użytkownik  napisał w wiadomości

Moje zasady: (rybka mnie to czy komuś się podobają czy nie)
- Brak LPG!!!! - miałem 2 auta, espero 2gen LPG, Punto - 4gen LPG =
nigdy więcej LPG


Możesz rozwinąć? W szególności chodzi mi o 4 gen, z jakim silnikiem? Na
kolektorach ssących czy wtrysku bezpośrednim?

jak to jest z tymi Oplami?



Grupy dyskusyjne