witam i od razu przechodze do konkretow
potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi 
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek 
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed 
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa 
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu 
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny, 
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani jednego, a 
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory 
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w 
tych modelach. 
i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny 
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz? 
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic 
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic 
bubla
dzieki pozdrawiam
ps. autem bede jezdzil przewaznie po miescie ok 1500 km miesiecznie + co 
kilka miesiecy wypady nad morze.
 
--  
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| 2 | 
Data: Grudzien 17 2008 07:34:40 | 
| Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? | 
| Autor: Agent  | 
 
Użytkownik "Dawid "  napisał w wiadomości  
 witam i od razu przechodze do konkretow 
 
potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi 
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek 
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed 
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa 
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu 
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny, 
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani jednego, a 
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory 
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w 
tych modelach. 
 
i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny 
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz? 
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic 
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic 
bubla 
 
dzieki pozdrawiam 
 
ps. autem bede jezdzil przewaznie po miescie ok 1500 km miesiecznie + co 
kilka miesiecy wypady nad morze. 
 
 
Benzynki nie są ponoć złe. Za to z diesla polecają 1,7 ale nie oplowskiego tylko ISUZU. Bezproblemowy i mało pali ale mocy troche mało. Potem to 2,0 DTI (ale oznaczenie DTH a nie DTL) 100 KM polecają choć padaja (podobno ) w nich pompy zawsze przy przebiegu około 200 tys. Poza tym wrażliwe na zapowietrzenia a właściwie to trodno się je odpowietrza a wrażliwe to jak każdy inny diesel czyli. Tyle wyczytałem w necie o oplach iedyś jak się interesowałem zakupem.
 | 3 | 
Data: Grudzien 17 2008 13:01:46 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor:  666  |  
Przy tych cenach paliwa to diesel przestaje się opłacać, biorąc pod uwagę znacznie mniejszy komfort - drgania i klekot - w małym trzeszczącym niewygłuszonym aucie jakim jest Astra.
 
JaC
 
 
 
-- -- -
 
 
 na poczatek pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. 
 
| 4 | 
Data: Grudzien 17 2008 18:03:07 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: JKK  |  
 
Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości  
 w małym trzeszczącym niewygłuszonym aucie jakim jest Astra. 
 
Bzdury jakoweś powtarzasz
 
Pzdr
 
JKK
 | 5 | 
Data: Grudzien 17 2008 19:02:10 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Tomasz Bartkowiak  |  
Pada elektronika w pompie i można to naprawić za kilka stówek, a że warsztaty doją na tej usterce ile się ta (regeneracja pompy), to druga strona medalu:) 
 
 | 6 | 
Data: Grudzien 17 2008 07:59:38 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Krzysiek  |  
i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik  
godny 
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz? 
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic 
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic 
bubla 
 
 
mam astrę II z silnikiem 1,4 twinport 
jest jak najbardziej ok ale lepszym wyborem będzie 1,6 (mocniejszy)
 | 7 | 
Data: Grudzien 17 2008 08:05:58 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: xymax  |  
 
Użytkownik "Dawid " napisał w wiadomości 
 witam i od razu przechodze do konkretow 
 
potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba  
mi 
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek 
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze  
przed 
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa 
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu 
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny, 
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow i nie poleca ani  
jednego, a 
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory 
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi  
w 
tych modelach. 
 
i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik  
godny 
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz? 
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic 
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic 
bubla 
 
dzieki pozdrawiam 
 
 
W oplu możesz spodziewać się wszystkiego. Zależy jak był zadbany i jaki  
prawdziwy przebieg. Części tanie, zawieszenie awaryjne, wnętrze po czasie  
wali stuka i skrzypi, częste błędy bez powodu. Nie ma na to regóły. Jak  
rozmawia się ze znajomymi co mają ople to każdy chwali, ale przy sprzedaży  
krzyczą nigdy więcej opla. Stąd mamy na drogach markę VW :)
 
--  
MS
 | 8 | 
Data: Grudzien 17 2008 09:05:14 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: lleeoo  |  
xymax pisze: 
.... Stąd mamy na drogach markę VW :) 
  
--  
MS  
 
Z deszczu pod rynnę
 | 9 | 
Data: Grudzien 17 2008 09:10:40 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Mirek Ptak  |  
Dnia 2008-12-17 08:05, *xymax* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: 
 
 W oplu możesz spodziewać się wszystkiego. Zależy jak był zadbany i jaki prawdziwy przebieg. Części tanie, zawieszenie awaryjne, wnętrze po czasie  
 
Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora.
 wali stuka i skrzypi, częste błędy bez powodu. Nie ma na to regóły. Jak rozmawia się ze znajomymi co mają ople to każdy chwali, ale przy sprzedaży krzyczą nigdy więcej opla. Stąd mamy na drogach markę VW :) 
 
Taaa - VW
 
Pozdrawiam - Mirek 
--  
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition 
President Herbert *old* on board :) 
kolczan( a t )dronet(kropek) p l 
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
 | 10 | 
Data: Grudzien 17 2008 10:47:35 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Clawfinger  |  
Mirek Ptak pisze: 
 
 Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora. 
 
 
No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-)
 
Pozdro 
WOJtek
 
--  
============================ 
Astra III Kombi 1.6 Twinport 
    Wersja Cosmo +dodatki 
        Kolor Moonland 
     Jeszcze bez naklejki 
============================
 | 11 | 
Data: Grudzien 17 2008 10:58:10 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Agent  |  
 
Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości  
 Mirek Ptak pisze: 
 
Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora. 
 
 
No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-) 
 
 
Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych markch też leca łączniki często.
 | 12 | 
Data: Grudzien 17 2008 12:00:24 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: venioo  |  
Agent pisze: 
 Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych markch też leca łączniki często. 
 
to raczej od stanu naszych drog zalezy a nie od marki auta
 
--  
venioo
 | 13 | 
Data: Grudzien 17 2008 13:38:39 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: xymax  |  
 
Użytkownik "venioo"  napisał w wiadomości > Agent pisze: 
 Nawet jeśli trzeba wymieniac je co roku to ich koszt około 20-40 zł nie  
jest poawalający a robocizny tez mało przy tym jest. Zreszta w innych  
markch też leca łączniki często. 
 
 
to raczej od stanu naszych drog zalezy a nie od marki auta 
 
 
Od samochodu też , zobacz jak zachowują się koła 13" a 16", na którym kole  
szybciej będą się zużywać elemanty zawieszenia ?
 
--  
MS
 | 14 | 
Data: Grudzien 18 2008 16:19:41 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: venioo  |  
xymax pisze: 
  
Od samochodu też , zobacz jak zachowują się koła 13" a 16", na którym kole szybciej będą się zużywać elemanty zawieszenia ? 
 
 
a jakie opony?? bo "balony" 185/65 na 16" to mieciutko amortyzuja, a "placki" niskoprofilowe na 13" to juz nie za bardzo. a felgi raczej nie sa przyspawane i nie zaleza od modelu auta tylko od widzimisie wlasciciela
 
--  
venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS 
->  http://venioo.ovh.org
-- >  http://veni00.fotka.pl
| 15 | 
Data: Grudzien 17 2008 18:32:53 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Przemek  |  
 
Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości  
 
 Mirek Ptak pisze: 
 
Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu  
tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik  
stabilizatora. 
 
 
No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad  
40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po  
70kkm już oba poleciały :-) 
 
 
rozumiem ze wolisz belke skretna we francuzach regenerowana co 100 tys  km  
za 1000zl?
 | 16 | 
Data: Grudzien 18 2008 07:55:35 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Agent  |  
 
Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości  
  
Użytkownik "Clawfinger"  napisał w wiadomości  
Mirek Ptak pisze: 
 
Awaryjne zawieszenie w AII? tylne praktycznie bez obsługowe - z przodu tanie pierdółki - przez 100kkm zmieniłem pod koniec jeden łącznik stabilizatora. 
 
 
No to miałeś szczęście. Ja w swojej od 3go roku eksploatacji (trochę ponad 40kkm) zmieniałem co rok na przemian łączniki raz lewy, raz prawy a po 70kkm już oba poleciały :-) 
 
 
rozumiem ze wolisz belke skretna we francuzach regenerowana co 100 tys  km za 1000zl? 
 
Ja regenerowałem po 300 tys za 660 zł więc bzdury piszesz. Ale to powszechne tutaj że pisze ktoś ktoś o czymś jako pewnik na podstawie nie własnego doświadczenia a tylko coś przeczytał.
 | 17 | 
Data: Grudzien 17 2008 13:12:24 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor:  666  |  
Na dzisiaj ok. 60 zł
 
JaC
 
 
 
-- -- -
 
 
 na początku poszedł przepływomierz 
 
| 18 | 
Data: Grudzien 17 2008 14:01:25 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor:  666  |  
Bez przesady, bo City 1,0 12V to nie diesel.
 
Awaryjnie można w nim wtyczkę elektryczną z przepływomierza wyjąć i jeździ się jak ta lala, tyle tylko ze chyba lampka check engine cały czas się pali.
 
Porada od mechanika z ASO.
 
 
 
-- -- -
 
 
 
 kupić oryginały, bo szybko odbije się to czkawką. 
 
| 19 | 
Data: Grudzien 17 2008 21:33:36 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Sanctum Officium  |  
Użytkownik "Dawid "  napisał w wiadomości  
 witam i od razu przechodze do konkretow 
 
potrzebuje kupic samochod... moj wybor padl na opla astre II bardzo podoba mi 
sie wizualnie wiec postanowilem za takim sie rozejrzec. na poczatek 
pomyslalem o jakims dieslu..1.7, lub 2.0. trafilem na 2.0 DTL. Jednakze przed 
obejzeniem pojazdu postanowilem zapytac sie mechanika (zaznaczam ze chlopa 
nie znam... akurat byl warsztat pod reka)co sadzi o tym silniku... no i tu 
sie zaczelo.. mechanik odradzil .. ponoc silnik ten jest bardzo awaryjny, 
ogolnie stwierdzil ze opel nie ma swoich silnikow 
 
Ma.
 i nie poleca ani jednego, a 
nawer odradza. z drugiej strony rozmawialem z innym czlowiekim ktory 
stwierdzil ze silniki benzynowe sa calkiem dobrymi jednostkami napedowymi w 
tych modelach. 
 
i teraz moje pytanie.. jak to z tymi silnikami jest? jest jakis silnik godny 
uwagi? 1,4 lub 1.6 daja rade? 
 
Były różne silniki w tej pojemności.
 skoro nie ropa to moze benzynka+ gaz? 
prosil bym bardzo o jakies sugestie . potrzebuje jak najszybciej kupic 
samochod:( auto to bardzo podoba mi sie wizualnie ale nie chcial bym kupic 
bubla 
 
Pomyśl o silnikach Twinport. Bardzo oszczędne.
 
MK
 | 20 | 
Data: Grudzien 17 2008 23:05:50 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: huri_khan  |  
 
Poczytaj opinie użytkowników 
 
http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=26331 
 
 
Ja mam 1.6 16V i jestem zadowolony. 
 
Jeżeli kupujesz 2L lub 2.2L diesla to loteria, jeżeli poprzedni właściciel dbał to długo nim pojeździsz a jeżeli trafisz na zakatowaną jednostkę to poczytaj jakie są koszta pompy. 
 
 | 21 | 
Data: Grudzien 18 2008 07:57:48 |  | Temat: Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: Agent  |  
 
Użytkownik "huri_khan"  napisał w wiadomości  
  
Poczytaj opinie użytkowników 
 
http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=26331 
 
 
Ja mam 1.6 16V i jestem zadowolony. 
 
Jeżeli kupujesz 2L lub 2.2L diesla to loteria, jeżeli poprzedni właściciel dbał to długo nim pojeździsz a jeżeli trafisz na zakatowaną jednostkę to poczytaj jakie są koszta pompy. 
 
No jakie?
 | 22 | 
Data: Grudzien 19 2008 08:53:17 |  | Temat: [OT] Re: jak to jest z tymi Oplami? |  | Autor: gosmo  |  
Użytkownik  napisał w wiadomości  
 
 Moje zasady: (rybka mnie to czy komuś się podobają czy nie) 
- Brak LPG!!!! - miałem 2 auta, espero 2gen LPG, Punto - 4gen LPG = 
nigdy więcej LPG 
 
Możesz rozwinąć? W szególności chodzi mi o 4 gen, z jakim silnikiem? Na  
kolektorach ssących czy wtrysku bezpośrednim?
  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |