Grupy dyskusyjne   »   jaki antyradar

jaki antyradar



1 Data: Wrzesien 21 2007 11:10:32
Temat: jaki antyradar
Autor: Gostek 

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,



2 Data: Wrzesien 21 2007 11:19:19
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Gostek"  napisał w wiadomości

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

klocek pod pedal gazu ;-)

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

3 Data: Wrzesien 21 2007 11:57:42
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Kerry 

Cyprian Prochot napisał(a):

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi  jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

klocek pod pedal gazu ;-)

Ech, nie lepiej na stacji benzynowej...?

--
Pozdrawiam,
Kerry

4 Data: Wrzesien 21 2007 16:52:10
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Tomek 


Użytkownik "Kerry"  napisał w wiadomości

Cyprian Prochot napisał(a):

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi  jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

klocek pod pedal gazu ;-)

Ech, nie lepiej na stacji benzynowej...?

-- Pozdrawiam,
Kerry

OMG!!!

5 Data: Wrzesien 24 2007 20:07:29
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Kerry 

Tomek napisał(a):

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi  jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

klocek pod pedal gazu ;-)

Ech, nie lepiej na stacji benzynowej...?

OMG!!!

TING :>

--
Pozdrawiam,
Kerry

6 Data: Wrzesien 21 2007 11:20:24
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Torbut 


Użytkownik "Gostek"  napisał w wiadomości

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Najlepszy bedzie z serii MZ

7 Data: Wrzesien 21 2007 11:27:27
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Noel 

Użytkownik Gostek napisał:

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,


Najlepiej sprawdza się działko kaliber 100.

--
Tomek "Noel" B.

8 Data: Wrzesien 21 2007 11:40:17
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: J.F. 

On Fri, 21 Sep 2007 11:27:27 +0200,  Noel wrote:

Użytkownik Gostek napisał:
Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?

Najlepiej sprawdza się działko kaliber 100.

Juz nawet armia amerykanska przeszla na mniejsze kalibry.

Na drodze spokojnie wystarczy 5.45 :-)


J.

9 Data: Wrzesien 21 2007 11:54:29
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: DeVeDe 

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

najlepsza bedzie modyfikacja skrzyni biegow... zostawiasz tylko 1, 2 bieg i
wsteczny

10 Data: Wrzesien 21 2007 15:00:10
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: zkruk [Lodz] 

DeVeDe wrote:


najlepsza bedzie modyfikacja skrzyni biegow... zostawiasz tylko 1, 2
bieg i wsteczny

na drugim biegu niestety moj samochod lapie sie nawet na +40 :]


--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

11 Data: Wrzesien 22 2007 12:26:16
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: DeVeDe 

na drugim biegu niestety moj samochod lapie sie nawet na +40 :]

no i wystarczy.. autor tematu ma pewnosc ze mandatu nie dostanie za
przekroczenie predkosci w terenie zabudowanym ;]

12 Data: Wrzesien 22 2007 21:10:08
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Bartosz Augustyniak 


Użytkownik "DeVeDe"  napisał w wiadomości

na drugim biegu niestety moj samochod lapie sie nawet na +40 :]

no i wystarczy.. autor tematu ma pewnosc ze mandatu nie dostanie za
przekroczenie predkosci w terenie zabudowanym ;]

Właśnie że dostanie bo podejżewam że +40 oznacza 40km/h ponad limit w
zabudowanym czyli 90km/h

--
Z powazaniem
Bartosz Augustyniak, Lódz
C5 2.0 HDi 110 KM '03 167 kkm
C5 2.0 HDi 110 KM '01 160 kkm
Kiedys: Xantia 1,9TD'94 w rodzinie Xantia 1.8i '93 zagazowna

13 Data: Wrzesien 21 2007 11:56:32
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-09-21 11:10,  *Gostek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

CB + navi z odpowiednimi POI (tylko stacjonarne foto).
Na dodatek może w sumie wyjść taniej niż odpowiedni do tego zadania antyradar :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

14 Data: Wrzesien 21 2007 13:12:26
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Gostek 


Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości

Dnia 2007-09-21 11:10,  *Gostek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

CB + navi z odpowiednimi POI (tylko stacjonarne foto).
Na dodatek może w sumie wyjść taniej niż odpowiedni do tego zadania
antyradar :)


Taki zestaw to już mam. Problem polega na tym, że Navi podaje wszystkie
lokalizacje, a niestety nie tylko tych aktywnych na daną chwilę.
W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz ok 40-50
fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...

15 Data: Wrzesien 21 2007 14:50:02
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Sebastian Ciesielski 

W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz ok 40-50 fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...

a może po drodze do białego misia?

S.

16 Data: Wrzesien 21 2007 17:54:16
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: jerzu 

On Fri, 21 Sep 2007 13:12:26 +0200, "Gostek"  wrote:

W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz ok 40-50
fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...

Gdzieś Ty ich tyle widział?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org  GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

17 Data: Wrzesien 21 2007 18:13:21
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Papkin 

jerzu wrote:

On Fri, 21 Sep 2007 13:12:26 +0200, "Gostek"  wrote:

W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz
ok 40-50 fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...

Gdzieś Ty ich tyle widział?

chyba do psychiatry isc powinien ;)

Ale zwolnienie przed takim slupkiem to chyba nie problem.

18 Data: Wrzesien 25 2007 08:14:02
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Rafal 

jerzu wrote:
> On Fri, 21 Sep 2007 13:12:26 +0200, "Gostek"  wrote:
>
>>W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz
>>ok 40-50 fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...
>
> Gdzieś Ty ich tyle widział?

chyba do psychiatry isc powinien ;)

No cóz - podeślę do szwagra psychiatry :-P

Ale zwolnienie przed takim slupkiem to chyba nie problem.

Też tak uważam, ale dla niektórych to najwyraźniej jest problem.. inna sprawa
że niektóre z tych fotoradarów stoja w miejscach gdzie 70-tka jest jednak pewną
przesadą... rozumiem dla TIR-ów, ale osobówki spoko mogłyby jechać te 90... No
i "druga inna sprawa" że cała ta pieprzona akcja z ósemką miała tez i polegać
na likwidowaniu niebezpiecznych miejsc i likwidowaniu zbędnych ograniczeń -  a
ja nie widziałem ani jednego które byłoby zliukwidowane.. najprościej to czesac
kasę...


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

19 Data: Wrzesien 22 2007 14:13:24
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Mariusz Kulerski 

Gostek pisze:

Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości
Dnia 2007-09-21 11:10,  *Gostek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
(ciach!)
Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,
CB + navi z odpowiednimi POI (tylko stacjonarne foto).
Na dodatek może w sumie wyjść taniej niż odpowiedni do tego zadania antyradar :)

Taki zestaw to już mam. Problem polega na tym, że Navi podaje wszystkie lokalizacje, a niestety nie tylko tych aktywnych na daną chwilę.
W związku z tym jesli jedziesz z piotrkowa do białego stoku to masz ok 40-50 fotoradarów! A ile z nich jest aktywnych?...

Nie wiem jak inne, ale mieszkam obecnie niedaleko takiego jednego...

Skrzyżowanie drogi lokalnej z krajową ósemką. Przed postawieniem tego ustrojstwa średnio raz w tygodniu większa kraksa (tylko na tym skrzyżowaniu!). Teraz znacznie rzadziej (raz, dwa w miesiącu).

Zwolnić do 70 przed pasami to nie grzech, szczególnie jeśli ma się świadomość rzeczywistej prędkości, bo wiele liczników ją zawyża.

Pozdrawiam
Mariusz Kulerski

20 Data: Wrzesien 21 2007 13:51:59
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Gostek  popełnił(a):

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,

Wizyta u okulisty :). Niech sprawdzi wzrok - szczególnie pod względem widzenia niebieskich tablic z białymi malunkami na nich :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

21 Data: Wrzesien 21 2007 13:53:38
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,

Wizyta u okulisty :). Niech sprawdzi wzrok - szczególnie pod względem widzenia niebieskich tablic z białymi malunkami na nich :)

A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

22 Data: Wrzesien 24 2007 11:05:29
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np.
takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,

Wizyta u okulisty :). Niech sprawdzi wzrok - szczególnie pod względem
widzenia niebieskich tablic z białymi malunkami na nich :)

A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

Po czym poznajesz, że przed tobą jest zakręt, przejście dla pieszych itp.?

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

23 Data: Wrzesien 24 2007 11:07:27
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Wizyta u okulisty :). Niech sprawdzi wzrok - szczególnie pod względem
widzenia niebieskich tablic z białymi malunkami na nich :)

A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

Po czym poznajesz, że przed tobą jest zakręt, przejście dla pieszych itp.?

A co to ma wspólnego z antyradarem czy choćby radarem?

24 Data: Wrzesien 25 2007 09:34:15
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Wizyta u okulisty :). Niech sprawdzi wzrok - szczególnie pod
względem widzenia niebieskich tablic z białymi malunkami na nich :)

A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

Po czym poznajesz, że przed tobą jest zakręt, przejście dla pieszych
itp.?

A co to ma wspólnego z antyradarem czy choćby radarem?

Ideę. A wychodzi taniej niż antyradary/antyfotoradary, a skuteczność i zaoszczędzenie czasu na podobnym poziomie (ba, nawet większym).

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

25 Data: Wrzesien 25 2007 09:40:19
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

Po czym poznajesz, że przed tobą jest zakręt, przejście dla pieszych
itp.?

A co to ma wspólnego z antyradarem czy choćby radarem?

Ideę.

Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a antyradarem informującym o aktywnym fotoradarze.

26 Data: Wrzesien 25 2007 10:03:57
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
A takie tabliczki to z antyradarem co mają wspólnego?

Po czym poznajesz, że przed tobą jest zakręt, przejście dla
pieszych itp.?

A co to ma wspólnego z antyradarem czy choćby radarem?

Ideę.

Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a antyradarem
informującym o aktywnym fotoradarze.

Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku powodującym wywołanie alarmu. No to życzę przyjemnej jazdy :)
Oczywiście w połączeniu z przedmiotowymi tablicami zawężasz pole działania - tyle, że antyfotoradar nie zadziała ci/nie zadziała poprawnie z większej odległości (czyli tak czy siak wypadałoby zwolnić). Czyli jaki sens stosowania tegoż?
W przypadku przenośnych, nieoznakowanych fotoradarów może i miało by to jakiś sens ekonomiczny. Ale na każde pipnięcie będziesz reagował wciśnięciem hamulca? No to życzę przyjemnej jazdy :). Prędzej jazdę ułatwi CB.

Ponadto autor wątku pytał o drogę nr 8 - tam wystarczy zwolnić na pewnym odcinku (od tabliczki do fotoradaru - o ile ktoś dostrzega właśnie znaki przy drodze :D ), strata czasu praktycznie żadna.

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

27 Data: Wrzesien 25 2007 10:43:10
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a antyradarem
informującym o aktywnym fotoradarze.

Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku powodującym wywołanie alarmu.

Też.

Oczywiście w połączeniu z przedmiotowymi tablicami zawężasz pole działania - tyle, że antyfotoradar nie zadziała ci/nie zadziała poprawnie z większej odległości (czyli tak czy siak wypadałoby zwolnić). Czyli jaki sens stosowania tegoż?

Jak dla mnie jeden - wiesz że wpadłeś. ;-)
Co pozwala skutecznie odmówić przyjęcia mandatu kiedy szkieł podchodzi do pracy tak Ci z "U Pana Boga w ogódku".

28 Data: Wrzesien 25 2007 11:44:51
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a
antyradarem informującym o aktywnym fotoradarze.

Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku
powodującym wywołanie alarmu.

Też.

Nie "też", bo jedno i drugie to to samo.

Oczywiście w połączeniu z przedmiotowymi tablicami zawężasz pole
działania - tyle, że antyfotoradar nie zadziała ci/nie zadziała
poprawnie z większej odległości (czyli tak czy siak wypadałoby
zwolnić). Czyli jaki sens stosowania tegoż?

Jak dla mnie jeden - wiesz że wpadłeś. ;-)
Co pozwala skutecznie odmówić przyjęcia mandatu kiedy szkieł
podchodzi do pracy tak Ci z "U Pana Boga w ogódku".

Wróć na początek naszej dyskusji, przeczytaj ją jeszcze raz... - to jedno - bo zagubiłeś chyba sedno.
Drugie - po co mi antyradar do tego aby wiedzieć, że wpadłem (a może i nie - zależy jak pstrykło)?

No i dałem się złapać na flejma... :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

29 Data: Wrzesien 25 2007 12:44:11
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku
powodującym wywołanie alarmu.

Też.

Nie "też", bo jedno i drugie to to samo.

Nie - to nie to samo.
Alarmy spowodowane fotoradarem są pozbiorem wszystkich alarmów, a nie tym samym zbiorem.

Wróć na początek naszej dyskusji, przeczytaj ją jeszcze raz... - to jedno - bo zagubiłeś chyba sedno.

Niby takie sedno, że głupie tabliczki nie informują mnie o niczym, w przeciwieństwie do AR?
To chyba Ty je zgubiłeś.

Drugie - po co mi antyradar do tego aby wiedzieć, że wpadłem (a może i nie - zależy jak pstrykło)?

Albo żeby wiedzieć który słup jest atrapą, a na którym zagrożenie jest częste.

30 Data: Wrzesien 25 2007 13:04:19
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku
powodującym wywołanie alarmu.

Też.

Nie "też", bo jedno i drugie to to samo.

Nie - to nie to samo.
Alarmy spowodowane fotoradarem są pozbiorem wszystkich alarmów, a nie
tym samym zbiorem.

Antyradar/antyfotoradar nie jest takim mądrym urządzeniem, że wie, że to co do niego wysyła jakiś sygnał jest fotoradarem.
Reszta w tym co wyciąłeś - co zresztą czynisz "pod siebie".

Wróć na początek naszej dyskusji, przeczytaj ją jeszcze raz... - to
jedno - bo zagubiłeś chyba sedno.

Niby takie sedno, że głupie tabliczki nie informują mnie o niczym, w
przeciwieństwie do AR?
To chyba Ty je zgubiłeś.


Sedno jest takie. Pytanie brzmiało: jaki antyradar będzie skuteczny? Odpowiedź: patrzenie na tabliczki + wiedza gdzie stoją (CB, navi), o czym napisali inni.
Antyfotoradar będzie ciebie informował o wszystkim co wyda mu się sygnałem, na który został "uczulony". Reszta w tym co wyciąłeś - w skrócie: antyradar nie będzie skuteczny (nawet w powiązaniu z tabliczkami).

Drugie - po co mi antyradar do tego aby wiedzieć, że wpadłem (a może
i nie - zależy jak pstrykło)?

Albo żeby wiedzieć który słup jest atrapą, a na którym zagrożenie jest
częste.


A wiesz, że np. na 8 osprzęt jest przenoszony pomiędzy budkami? Przyjmując, że na jednej z budek twój antyfotoradar zadziała w sensownej odległości, to przy kolejnym przejeździe w innych warunkach (czy w innej lokalizacji) nie zadziała tak samo.
A widok tabliczki zadziała za każdym razem - SKUTECZNIE eliminując ryzyko dodatkowej fotki auta.

A reszta w tym co wyciąłeś :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

31 Data: Wrzesien 25 2007 13:10:48
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Alarmy spowodowane fotoradarem są pozbiorem wszystkich alarmów, a nie
tym samym zbiorem.

Antyradar/antyfotoradar nie jest takim mądrym urządzeniem, że wie, że to co do niego wysyła jakiś sygnał jest fotoradarem.

Wiem.
Ale to nic nie zmienia w logicznej nieprawdziwości Twojego stwierdzenia.


Niby takie sedno, że głupie tabliczki nie informują mnie o niczym, w
przeciwieństwie do AR?
To chyba Ty je zgubiłeś.


Sedno jest takie. Pytanie brzmiało: jaki antyradar będzie skuteczny? Odpowiedź: patrzenie na tabliczki + wiedza gdzie stoją (CB, navi), o czym napisali inni.

Wolno Ci tak sądzić.
Dla mnie wiedza w której budce jest fotoradar, jest zdecydowanie ważniejsza niż gdzie jest budka.

Antyfotoradar będzie ciebie informował o wszystkim co wyda mu się sygnałem, na który został "uczulony".

Daruj sobie te teoretyczne mądrości, bo z antyradarem jeżdżę na codzień, więc wiem jak się zachowuje.
Być może nawet lepiej od Ciebie.

Drugie - po co mi antyradar do tego aby wiedzieć, że wpadłem (a może
i nie - zależy jak pstrykło)?

Albo żeby wiedzieć który słup jest atrapą, a na którym zagrożenie jest
częste.


A wiesz, że np. na 8 osprzęt jest przenoszony pomiędzy budkami?

Oczywiście.
I dlatego tym bardziej warto wiedzieć w której akurat jest.


Przyjmując, że na jednej z budek twój antyfotoradar zadziała w sensownej odległości, to przy kolejnym przejeździe w innych warunkach (czy w innej lokalizacji) nie zadziała tak samo.
A widok tabliczki zadziała za każdym razem

Niewątpliwie.
Jazda 50 km/h przez całą trasę też.
Tyle że jakby pytanie nie o to było, a jeśli nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie, to warto by nie zabierać głosu.

35 Data: Wrzesien 25 2007 15:46:58
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

One są pseudologiczne tylko dla tych co to nie rozumieją słów które
używają. Na przykład sensu stwierdzenia "to samo".

Czy urządzenie

Akurat "też" dotyczyło alarmów nie urządzeń.

Nikt Cię nie pyta o Twoje zdanie.
Pytanie brzmiało "jaki" a nie "co sądzisz".

A ktoś tu wspominał o logice. Pytanie brzmiało: jaki skuteczny?

A dalej było "antyradar" czy "sposób"?


Jak rozumiem z odległości bezpiecznej wiesz gdzie jest budka z
osprzętem?

A po tabliczkach wiesz?

A wiesz, że to jest skuteczne?

Jazda 50 km/h też.
I tak w kółko Macieju.

Zapewne zdaniem pytającego (moim też) taki sposób nie jest ani
sposobem, ani antyradarem.
Więc wszystko co napisałeś jest nie na temat.

A czymże to jest jak nie sposobem

Autor wątku nie pytał o sposoby, tylko o urządzenia.

36 Data: Wrzesien 26 2007 07:15:24
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
One są pseudologiczne tylko dla tych co to nie rozumieją słów które
używają. Na przykład sensu stwierdzenia "to samo".

Czy urządzenie

Akurat "też" dotyczyło alarmów nie urządzeń.

Szkoda, że nie napisałeś tego od razu.

Nikt Cię nie pyta o Twoje zdanie.
Pytanie brzmiało "jaki" a nie "co sądzisz".

A ktoś tu wspominał o logice. Pytanie brzmiało: jaki skuteczny?

A dalej było "antyradar" czy "sposób"?

Logika. Czy antyradar nie jest sposobem? :) I powędruj kilka postów w dół i rozpocznij krucjatę z proponującymi Navi bądź CB+navi bądź przepisową jazdę :)

Jak rozumiem z odległości bezpiecznej wiesz gdzie jest budka z
osprzętem?

A po tabliczkach wiesz?

A wiesz, że to jest skuteczne?

Jazda 50 km/h też.
I tak w kółko Macieju.

Czyli rozumiem, że pomimo alarmu z antyradaru jedziesz nadal z niedozwoloną prędkościa? Czy z przepisową?

Zapewne zdaniem pytającego (moim też) taki sposób nie jest ani
sposobem, ani antyradarem.
Więc wszystko co napisałeś jest nie na temat.

A czymże to jest jak nie sposobem

Autor wątku nie pytał o sposoby, tylko o urządzenia.

Jakiś ty zasadniczy :). Ale skoro tak, to pytał o antyradar, a nie urządzenie :). I teraz dopisz w myślach swoją formułkę nt. logiczności, zbiorów, podzbiorów itp :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

37 Data: Wrzesien 26 2007 09:08:37
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Akurat "też" dotyczyło alarmów nie urządzeń.

Szkoda, że nie napisałeś tego od razu.

Napisałem i właśnie się zastanawiam, jak można było to zrozumieć inaczej.

A dalej było "antyradar" czy "sposób"?

Logika. Czy antyradar nie jest sposobem? :)

Z logiką jesteś mocno na bakier.
Skoro pytanie było o antyradar, to nie jest ważne czy antyradar jest sposobem, tylko czy sposób jest antyradarem.

Czyli rozumiem, że pomimo alarmu z antyradaru jedziesz nadal z niedozwoloną prędkościa? Czy z przepisową?

To drugie.
Tyle że w 99% przypadków nie ma alarmów spowodowanych fotoradarami.

Autor wątku nie pytał o sposoby, tylko o urządzenia.

Jakiś ty zasadniczy :). Ale skoro tak, to pytał o antyradar, a nie urządzenie :).

Dokładnie.
Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

38 Data: Wrzesien 26 2007 09:20:59
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Akurat "też" dotyczyło alarmów nie urządzeń.

Szkoda, że nie napisałeś tego od razu.

Napisałem i właśnie się zastanawiam, jak można było to zrozumieć
inaczej.

Nie, nie napisałeś. cyt. "Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a
antyradarem informującym o aktywnym fotoradarze" -- > "Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku powodującym wywołanie alarmu."

Wskaż mi gdzie tu jest mowa o alarmach jako podmiocie dyskusji?

>>> A dalej było "antyradar" czy "sposób"?

Logika. Czy antyradar nie jest sposobem? :)

Z logiką jesteś mocno na bakier.
Skoro pytanie było o antyradar, to nie jest ważne czy antyradar jest
sposobem, tylko czy sposób jest antyradarem.

LOL :)

Czyli rozumiem, że pomimo alarmu z antyradaru jedziesz nadal z
niedozwoloną prędkościa? Czy z przepisową?

To drugie.
Tyle że w 99% przypadków nie ma alarmów spowodowanych fotoradarami.

Więc? Jak ci pika z częstotliwością 3 razy na 5 minut, to jedziesz 50 km/h praktycznie non-stop :) Nie lepiej tylko zwalniać na tabliczkach na 8-ce?

Autor wątku nie pytał o sposoby, tylko o urządzenia.

Jakiś ty zasadniczy :). Ale skoro tak, to pytał o antyradar, a nie
urządzenie :).

Dokładnie.
Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

Nie, nie mogłem. Bo śmieszy mnie szukanie super-hiper skutecznego urządzenia, skoro można prościej :) I szybciej. I taniej. Cały czas piszę o fotoradarach.

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

39 Data: Wrzesien 26 2007 09:27:31
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Napisałem i właśnie się zastanawiam, jak można było to zrozumieć
inaczej.

Nie, nie napisałeś. cyt. "Nie widzę związku między tablicą informującą o skrzynce, a
antyradarem informującym o aktywnym fotoradarze" -- > "Chyba chciałeś napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku powodującym wywołanie alarmu."

No i jak można było zrozumieć odpowiedź "też" na powyższe, jak nie w taki sposób: "oczywiście masz rację, antyradar informuje TEŻ o każdym innym zjawisku powodującym wywołanie alarmu, nie tylko o aktywnym fotoradarze"?


Logika. Czy antyradar nie jest sposobem? :)

Z logiką jesteś mocno na bakier.
Skoro pytanie było o antyradar, to nie jest ważne czy antyradar jest
sposobem, tylko czy sposób jest antyradarem.

LOL :)

Zamiast się z siebie śmiać postaraj sie zrozumieć różnice.
Na przyszłość się przyda.



Czyli rozumiem, że pomimo alarmu z antyradaru jedziesz nadal z
niedozwoloną prędkościa? Czy z przepisową?

To drugie.
Tyle że w 99% przypadków nie ma alarmów spowodowanych fotoradarami.

Więc? Jak ci pika z częstotliwością 3 razy na 5 minut, to jedziesz 50 km/h praktycznie non-stop :)

Po pierwsze - nie pika mi 3 razy na 5 minut.
Po drugie - nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie.

Nie lepiej tylko zwalniać na tabliczkach na 8-ce?

Nie.
Lepiej zwalniać na miejscach sygnalizowanych przez navi, a bardzo zwalniać w miejscach gdzie DODATKOWO odzywa się AR.

Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

Nie, nie mogłem. Bo śmieszy mnie

Tyle że niesłusznie zakładasz że kogoś interesuje co Ciebie śmieszy.

40 Data: Wrzesien 26 2007 10:44:57
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Napisałem i właśnie się zastanawiam, jak można było to zrozumieć
inaczej.

Nie, nie napisałeś. cyt. "Nie widzę związku między tablicą
informującą o skrzynce, a
antyradarem informującym o aktywnym fotoradarze" -- > "Chyba chciałeś
napisać: antyradarem informującym o każdym zjawisku powodującym
wywołanie alarmu."

No i jak można było zrozumieć odpowiedź "też" na powyższe, jak nie w
taki sposób: "oczywiście masz rację, antyradar informuje TEŻ o każdym
innym zjawisku powodującym wywołanie alarmu, nie tylko o aktywnym
fotoradarze"?

Czyli, że jedno i drugie to to samo :)

Logika. Czy antyradar nie jest sposobem? :)

Z logiką jesteś mocno na bakier.
Skoro pytanie było o antyradar, to nie jest ważne czy antyradar jest
sposobem, tylko czy sposób jest antyradarem.

LOL :)

Zamiast się z siebie śmiać postaraj sie zrozumieć różnice.
Na przyszłość się przyda.

LOL :)


Czyli rozumiem, że pomimo alarmu z antyradaru jedziesz nadal z
niedozwoloną prędkościa? Czy z przepisową?

To drugie.
Tyle że w 99% przypadków nie ma alarmów spowodowanych fotoradarami.

Więc? Jak ci pika z częstotliwością 3 razy na 5 minut, to jedziesz
50 km/h praktycznie non-stop :)

Po pierwsze - nie pika mi 3 razy na 5 minut.
Po drugie - nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie.

Ale moze pikać i oszukiwać - sam to wcześniej przyznałeś.
I wreszcie jedziesz przepisowo czy nie jak usłyszysz/zobaczysz alarm? Zdecyduj się :)

Nie lepiej tylko zwalniać na tabliczkach na 8-ce?

Nie.
Lepiej zwalniać na miejscach sygnalizowanych przez navi, a bardzo
zwalniać w miejscach gdzie DODATKOWO odzywa się AR.

cyt. "nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie" - to jedno :)
Idąc dalej: czym różni się "zwolnienie" od "zwolnienia bardziej" biorąc pod uwagę istotę sprawy?
I dalej: na jakiej podstawie zaktualizujesz navi (pomijając fakt jej posiadania) jeśli nie na podstawie tabliczek (sądzę, że większość tak czyni).
I dalej: jadąc pierwszy raz trasą, które ostrzeżenie o fotoradarze uznasz za najskuteczniejsze? Pikający antyradar, navi, CB, czy widok tabliczki?
I wreszcie: to navi jest antyradarem czy nie jest?

>>> Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

Nie, nie mogłem. Bo śmieszy mnie

Tyle że niesłusznie zakładasz że kogoś interesuje co Ciebie śmieszy.

Ciebie jak widać zainteresowało :). A niczego nie zakładałem - po prostu wyraziłem swój pogląd - na tym chyba polega istnienie GD?

Próbowałeś się przyczepić do faktu prostego unikania fotek z fotoradarów miast inwestowania w antyradary, które de facto do skutecznego działania wymagają dodatkowych czynników - w mojej skromnej ocenie biłeś pianę niczym troll (bez obrazy) :)
Przyznam, że z lubością prześledzę tematy, w których się udzielałeś i będziesz udzielał pod kątem trafności odpowiedzi dyskutantów :). Ale to w wolnej chwili, bo są jeszcze inne koniki :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

41 Data: Wrzesien 26 2007 11:03:22
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

No i jak można było zrozumieć odpowiedź "też" na powyższe, jak nie w
taki sposób: "oczywiście masz rację, antyradar informuje TEŻ o każdym
innym zjawisku powodującym wywołanie alarmu, nie tylko o aktywnym
fotoradarze"?

Czyli, że jedno i drugie to to samo :)

Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z innego tytułu.

Więc? Jak ci pika z częstotliwością 3 razy na 5 minut, to jedziesz
50 km/h praktycznie non-stop :)

Po pierwsze - nie pika mi 3 razy na 5 minut.
Po drugie - nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie.

Ale moze pikać i oszukiwać - sam to wcześniej przyznałeś.

To że może nie oznacza że tak jest.
Jeżdżę z AR od 10 lat, więc mniej więcej potrafię się domyśleć dlaczego pika.

I wreszcie jedziesz przepisowo czy nie jak usłyszysz/zobaczysz alarm?

Każdy alarm?
Oczywiście że nie.
Natomiast jeśli ten alarm jest w miejsce w którym szkiełów/fotoradaru można się spodziewać, to jak najbardziej.

Lepiej zwalniać na miejscach sygnalizowanych przez navi, a bardzo
zwalniać w miejscach gdzie DODATKOWO odzywa się AR.

cyt. "nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie" - to jedno :)
Idąc dalej: czym różni się "zwolnienie" od "zwolnienia bardziej" biorąc pod uwagę istotę sprawy?

Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.


I dalej: na jakiej podstawie zaktualizujesz navi (pomijając fakt jej posiadania) jeśli nie na podstawie tabliczek (sądzę, że większość tak czyni).

Mylisz się.
Tabliczki są ustawiane również przy atrapach, a POI takowe są usuwane z listy.


I dalej: jadąc pierwszy raz trasą, które ostrzeżenie o fotoradarze uznasz za najskuteczniejsze? Pikający antyradar, navi, CB, czy widok tabliczki?

CB nie mam, ale gdybym miał to własnie je.
A poza nim - zestaw wszystkich.


I wreszcie: to navi jest antyradarem czy nie jest?

Nie.


>>> Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

Nie, nie mogłem. Bo śmieszy mnie

Tyle że niesłusznie zakładasz że kogoś interesuje co Ciebie śmieszy.

Ciebie jak widać zainteresowało :).

Nie.

Próbowałeś się przyczepić do faktu

Nie, to Ty się przyczepiłeś wciskając pytającemu o co innego swoje przemyślenia nie na temat.
Ja tylko je wypunktowałem w kontekście pytania autora wątku.

42 Data: Wrzesien 26 2007 12:22:37
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
No i jak można było zrozumieć odpowiedź "też" na powyższe, jak nie w
taki sposób: "oczywiście masz rację, antyradar informuje TEŻ o
każdym innym zjawisku powodującym wywołanie alarmu, nie tylko o
aktywnym fotoradarze"?

Czyli, że jedno i drugie to to samo :)

Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z innego
tytułu.

A czym jest, jak nie tym samym (pomijając wiedzę na temat jego pochodzenia)?

Więc? Jak ci pika z częstotliwością 3 razy na 5 minut, to jedziesz
50 km/h praktycznie non-stop :)

Po pierwsze - nie pika mi 3 razy na 5 minut.
Po drugie - nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie.

Ale moze pikać i oszukiwać - sam to wcześniej przyznałeś.

To że może nie oznacza że tak jest.
Jeżdżę z AR od 10 lat, więc mniej więcej potrafię się domyśleć
dlaczego pika.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest, nieprawdaż? Ponadto krótką odpowiedzią "wiem" przyznałeś, że AR łapie sygnały-śmieci.
I owszem, domyślasz się, ale na podstawie innych okoliczności wokół - m.in. informacje z navi bądź widok tabliczek bądź znaków. Sam antyradar nie jest skuteczną bronią.

I wreszcie jedziesz przepisowo czy nie jak usłyszysz/zobaczysz alarm?

Każdy alarm?
Oczywiście że nie.
Natomiast jeśli ten alarm jest w miejsce w którym szkiełów/fotoradaru
można się spodziewać, to jak najbardziej.

Po czym wiesz, że możesz spodziewać się fotoradaru bazując tylko na "skuteczności" AR?

Lepiej zwalniać na miejscach sygnalizowanych przez navi, a bardzo
zwalniać w miejscach gdzie DODATKOWO odzywa się AR.

cyt. "nie każdy alarm antyradaru powoduje zwolnienie" - to jedno :)
Idąc dalej: czym różni się "zwolnienie" od "zwolnienia bardziej"
biorąc pod uwagę istotę sprawy?

Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być
zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.

Wiesz, jaki odcinek wówczas przejedziesz?

I dalej: na jakiej podstawie zaktualizujesz navi (pomijając fakt jej
posiadania) jeśli nie na podstawie tabliczek (sądzę, że większość tak
czyni).

Mylisz się.
Tabliczki są ustawiane również przy atrapach, a POI takowe są usuwane
z listy.

To błąd. Na 8-ce osprzęt jest przenoszony.

I dalej: jadąc pierwszy raz trasą, które ostrzeżenie o fotoradarze
uznasz za najskuteczniejsze? Pikający antyradar, navi, CB, czy widok
tabliczki?

CB nie mam, ale gdybym miał to własnie je.
A poza nim - zestaw wszystkich.

Słusznie. I teraz: wiesz, skąd pochodzi większość informacji na CB o fotoradarach na 8-ce? Z obserwacji. Mało kto (ba, jeszcze się nie spotkałem) informuje: "koledzy, ten i ten jest aktywny, bo AR mi namierzył". Ba, pytania w stylu: "mobilki, który aktywny?" są ripostowane "przeleć obok złoty pięćdziesiąt to i nam powiesz :)"

I wreszcie: to navi jest antyradarem czy nie jest?

Nie.


No to pora się przenieść do innych piszących w tym temacie :)

Więc bajdurzenie o tabliczkach mogłeś sobie zachować dla siebie.

Nie, nie mogłem. Bo śmieszy mnie

Tyle że niesłusznie zakładasz że kogoś interesuje co Ciebie śmieszy.

Ciebie jak widać zainteresowało :).

Nie.

Rozumiem :)

Próbowałeś się przyczepić do faktu

Nie, to Ty się przyczepiłeś wciskając pytającemu o co innego swoje
przemyślenia nie na temat.
Ja tylko je wypunktowałem w kontekście pytania autora wątku.

Nie, nie. Dałem mu tylko radę/opcję na skuteczną walkę z fotoradarami takimi jak na drodze nr 8 (oznakowanymi itp.). Tańszą, skuteczniejszą, efektywniejszą.

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

43 Data: Wrzesien 26 2007 12:41:46
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z innego
tytułu.

A czym jest, jak nie tym samym (pomijając wiedzę na temat jego pochodzenia)?

Dżisus.
Ty tak na poważnie?
Naprawdę widzę poważne kłopoty z logicznym rozumowaniem.

Ile Ty masz lat?
Bo żeby nie rozróżniać istoty rzeczy od jej objawów......

To że może nie oznacza że tak jest.
Jeżdżę z AR od 10 lat, więc mniej więcej potrafię się domyśleć
dlaczego pika.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest, nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Ponadto krótką odpowiedzią "wiem" przyznałeś, że AR łapie sygnały-śmieci.

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

I owszem, domyślasz się, ale na podstawie innych okoliczności wokół - m.in. informacje z navi bądź widok tabliczek bądź znaków. Sam antyradar nie jest skuteczną bronią.

Jest skuteczną, acz nie wystarczającą.
Choć nie wiem czy to pojmiesz.

Natomiast jeśli ten alarm jest w miejsce w którym szkiełów/fotoradaru
można się spodziewać, to jak najbardziej.

Po czym wiesz, że możesz spodziewać się fotoradaru bazując tylko na "skuteczności" AR?

A choćby po tym, że samochód nie jest betonowym pudełkiem bez szyb, a ja mam oczy.

Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być
zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.

Wiesz, jaki odcinek wówczas przejedziesz?

Kiedy wówczas?

Tabliczki są ustawiane również przy atrapach, a POI takowe są usuwane
z listy.

To błąd.

Twoim zdaniem.
Ale że niewiele wiesz na ten temat, to i chyba nikt się tym nie przejmie.

Na 8-ce osprzęt jest przenoszony.

Wszędzie jest przenoszony - na tym polega istota jego działania.



I dalej: jadąc pierwszy raz trasą, które ostrzeżenie o fotoradarze
uznasz za najskuteczniejsze? Pikający antyradar, navi, CB, czy widok
tabliczki?

CB nie mam, ale gdybym miał to własnie je.
A poza nim - zestaw wszystkich.

Słusznie. I teraz: wiesz, skąd pochodzi większość informacji na CB o fotoradarach na 8-ce? Z obserwacji. Mało kto (ba, jeszcze się nie spotkałem) informuje: "koledzy, ten i ten jest aktywny, bo AR mi namierzył".

I tym sposobem reszta informacji jest niewarta funta kłaków.


Nie, to Ty się przyczepiłeś wciskając pytającemu o co innego swoje
przemyślenia nie na temat.
Ja tylko je wypunktowałem w kontekście pytania autora wątku.

Nie, nie.

A jednak.

Dałem mu tylko radę

A prosił o nią?

44 Data: Wrzesien 26 2007 14:30:17
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z innego
tytułu.

A czym jest, jak nie tym samym (pomijając wiedzę na temat jego
pochodzenia)?

Dżisus.
Ty tak na poważnie?
Naprawdę widzę poważne kłopoty z logicznym rozumowaniem.

Ile Ty masz lat?
Bo żeby nie rozróżniać istoty rzeczy od jej objawów......

Wytłumacz mi proszę czym różni się sygnały odbierany przez AR? Wytłumacz mi, niedokształconemu małolatowi?

To że może nie oznacza że tak jest.
Jeżdżę z AR od 10 lat, więc mniej więcej potrafię się domyśleć
dlaczego pika.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest,
nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Proszę cię... :). Czy stwierdzenie, że może padać oznacza, że nie istnieje deszcz? :)

Ponadto krótką odpowiedzią "wiem" przyznałeś, że AR łapie
sygnały-śmieci.

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

Co nie zmienia istoty sprawy...

I owszem, domyślasz się, ale na podstawie innych okoliczności wokół -
m.in. informacje z navi bądź widok tabliczek bądź znaków. Sam
antyradar nie jest skuteczną bronią.

Jest skuteczną, acz nie wystarczającą.
Choć nie wiem czy to pojmiesz.

A ja przedstawiłem skuteczną, sprawdzoną i wystarczającą, poniał? Bez użycia antyradaru. On nie neutralizuje namiaru FR :).
A to czy tobie się ów sposób podoba czy nie, to już mnie nie obchodzi.

Natomiast jeśli ten alarm jest w miejsce w którym
szkiełów/fotoradaru można się spodziewać, to jak najbardziej.

Po czym wiesz, że możesz spodziewać się fotoradaru bazując tylko na
"skuteczności" AR?

A choćby po tym, że samochód nie jest betonowym pudełkiem bez szyb, a
ja mam oczy.

Widzisz, a komuś potrzebna widać jest wizyta u okulisty, skoro prosi o informację o antyradarze, który SKUTECZNIE będzie WALCZYŁ z FR, takimi jak na 8-ce.

Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być
zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.

Wiesz, jaki odcinek wówczas przejedziesz?

Kiedy wówczas?

Żartujesz, prawda?

Tabliczki są ustawiane również przy atrapach, a POI takowe są
usuwane z listy.

To błąd.

Twoim zdaniem.
Ale że niewiele wiesz na ten temat, to i chyba nikt się tym nie
przejmie.

Nie tnij odpowiedzi. Bierz pod uwagę całą. Ale oświeć mnie proszę bardziej w tym temacie.

Na 8-ce osprzęt jest przenoszony.

Wszędzie jest przenoszony - na tym polega istota jego działania.

No to POI są usuwane czy nie? Jak się opierać na POI?
Po drugie - nie wszędzie. Niektóre stoją i są cały czas aktywne.

Przepraszam, ale teraz to bzdurzysz i naginasz wedle swoich potrzeb.


I dalej: jadąc pierwszy raz trasą, które ostrzeżenie o fotoradarze
uznasz za najskuteczniejsze? Pikający antyradar, navi, CB, czy
widok tabliczki?

CB nie mam, ale gdybym miał to własnie je.
A poza nim - zestaw wszystkich.

Słusznie. I teraz: wiesz, skąd pochodzi większość informacji na CB o
fotoradarach na 8-ce? Z obserwacji. Mało kto (ba, jeszcze się nie
spotkałem) informuje: "koledzy, ten i ten jest aktywny, bo AR mi
namierzył".

I tym sposobem reszta informacji jest niewarta funta kłaków.

Dlaczego? Wówczas skutecznie walczysz z FR sposobem przedstawionym. I tym sposobem wychodzi, że AR jest nieskuteczny itd.

Nie, to Ty się przyczepiłeś wciskając pytającemu o co innego swoje
przemyślenia nie na temat.
Ja tylko je wypunktowałem w kontekście pytania autora wątku.

Nie, nie.

A jednak.

Znowu tniesz?

Dałem mu tylko radę

A prosił o nią?

Nie, wcale. Tak sobie popisał i dziwnym trafem postawił na końcu "?" :)
Nie sądzisz, że po to zadaje się pytania?

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

45 Data: Wrzesien 26 2007 14:57:53
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z innego
tytułu.




Wytłumacz mi proszę czym różni się sygnały odbierany przez AR?

Mowa była o alarmach a nie sygnałach.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest,
nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Proszę cię... :). Czy stwierdzenie, że może padać oznacza, że nie istnieje deszcz? :)

Znowu odwrotnie.
To że może padać nie oznacza że w tej chwili pada, albo że ciągle pada.

Na prawdę przyznaj sie ile masz lat, bo takie rzeczy przerabia się na logice w liceum....


Ponadto krótką odpowiedzią "wiem" przyznałeś, że AR łapie
sygnały-śmieci.

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

Co nie zmienia istoty sprawy...

Zmienia zasadniczo.

Jest skuteczną, acz nie wystarczającą.
Choć nie wiem czy to pojmiesz.

A ja przedstawiłem skuteczną, sprawdzoną i wystarczającą

Tyle że nie optymalną, ani nawet nie zmierzającą do bycia optymalną.
A jak ktoś szuka AR to szuka właśnie optymalnego (najlepszego) sposobu.


A choćby po tym, że samochód nie jest betonowym pudełkiem bez szyb, a
ja mam oczy.

Widzisz, a komuś potrzebna widać jest wizyta u okulisty, skoro prosi o informację o antyradarze, który SKUTECZNIE będzie WALCZYŁ z FR, takimi jak na 8-ce.

Walczył?
Chyba nie zrozumiałeś pytania.....



Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być
zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.

Wiesz, jaki odcinek wówczas przejedziesz?

Kiedy wówczas?

Żartujesz, prawda?

Nie.


Na 8-ce osprzęt jest przenoszony.

Wszędzie jest przenoszony - na tym polega istota jego działania.

No to POI są usuwane czy nie?

POI atrap są używane.
POI prawdziwych skrzynek na FR nie.


Jak się opierać na POI?
Po drugie - nie wszędzie. Niektóre stoją i są cały czas aktywne.

Nie spotkałem ani jednej takowej sztuki - to raz.
Dwa - a skąd wiesz że są aktywne?

Z obserwacji. Mało kto (ba, jeszcze się nie
spotkałem) informuje: "koledzy, ten i ten jest aktywny, bo AR mi
namierzył".

I tym sposobem reszta informacji jest niewarta funta kłaków.

Dlaczego?

A dlatego że z nich nie wiesz nic o aktywnych FR.
A informacje o budkach są niewarte funta kłaków.

Znowu tniesz?

Jak zwykle wycinam wszystko do czego się nie odnoszę.
Na tym polega poprawne cytowanie, gdybyś tego też nie wiedział.



Dałem mu tylko radę

A prosił o nią?

Nie, wcale.

No właśnie.
Odpowiedziałeś na niezadane pytanie, a totalnie nie odpowiedziałeś na pytanie zadane.
Jednym słowem - śmiecisz.

46 Data: Wrzesien 28 2007 10:29:34
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z
innego tytułu.




Wytłumacz mi proszę czym różni się sygnały odbierany przez AR?

Mowa była o alarmach a nie sygnałach.

Widzę, że lubisz mącić wodę. Alarm powstaje w wyniku odebrania przez AR... no właśnie czego? I czym różnią się alarmy powstałe w wyniku odebrania przez AR... no właśnie czego? od śmiecia a alarmów powstałych z FR? Pomijam wiedzę nt. umiejscowienia danego źródła.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest,
nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Proszę cię... :). Czy stwierdzenie, że może padać oznacza, że nie
istnieje deszcz? :)

Znowu odwrotnie.
To że może padać nie oznacza że w tej chwili pada, albo że ciągle
pada.

Niestety nie mogę się zgodzić, jeśli bierzesz pod uwagę przytaczaną gęsto przez siebie logikę w kontekście zdania.

Na prawdę przyznaj sie ile masz lat, bo takie rzeczy przerabia się na
logice w liceum....

30.


Ponadto krótką odpowiedzią "wiem" przyznałeś, że AR łapie
sygnały-śmieci.

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

Co nie zmienia istoty sprawy...

Zmienia zasadniczo.

Ponieważ? Nic nie pisałem o częstotliwości tylko o możliwości łapania śmiecia.

Jest skuteczną, acz nie wystarczającą.
Choć nie wiem czy to pojmiesz.

A ja przedstawiłem skuteczną, sprawdzoną i wystarczającą

Tyle że nie optymalną, ani nawet nie zmierzającą do bycia optymalną.
A jak ktoś szuka AR to szuka właśnie optymalnego (najlepszego)
sposobu.

Podałem wcześniej przykład czasu przejazdu odcinka sprzed ery budek oraz przejazdu z ery budek. Do tego dochodzi brak fotki. Pomijam już kwestie bezpieczeństwa w tych miejscach.
Z AR nie byłbym tego taki pewien. Ponadto celem stosowania pewnych sposobów jest uniknięcie fotki a nie poszukiwanie aktywnych FR.

A choćby po tym, że samochód nie jest betonowym pudełkiem bez szyb,
a ja mam oczy.

Widzisz, a komuś potrzebna widać jest wizyta u okulisty, skoro prosi
o informację o antyradarze, który SKUTECZNIE będzie WALCZYŁ z FR,
takimi jak na 8-ce.

Walczył?
Chyba nie zrozumiałeś pytania.....

Dlaczego?


Np. zwolnienie ze 160 do 100 tam gdzie potencjalnie może być
zamontowany FR, a to wymaganych 70 tam gdzie się AR odezwie.

Wiesz, jaki odcinek wówczas przejedziesz?

Kiedy wówczas?

Żartujesz, prawda?

Nie.

Po pierwsze: skąd będziesz wiedział o miejscu potencjalnego posadowienia fotoradaru? Z AR?
Po drugie: od tabliczki do fotoradaru zmniejszając prędkość ze 160 na 100 km/h przejedziesz spory odcinek (na ograniczeniu do 70 km/h) skutkiem może być fotka.
Po trzecie: istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że AR poinformuje ciebie zbyt poźno.

Na 8-ce osprzęt jest przenoszony.

Wszędzie jest przenoszony - na tym polega istota jego działania.

No to POI są usuwane czy nie?

POI atrap są używane.
POI prawdziwych skrzynek na FR nie.

 Wcześniej chyba napisałeś coś innego.

Jak się opierać na POI?
Po drugie - nie wszędzie. Niektóre stoją i są cały czas aktywne.

Nie spotkałem ani jednej takowej sztuki - to raz.

To, że nie spotkałeś nie oznacza, że tak nie jest, prawda?

Dwa - a skąd wiesz że są aktywne?

Bo słyszę i widzę, chociażby. Ale mi nie jest potrzebna wiedza o ich aktywności, tylko uniknięcie czegoś. A jeśli nie wpływa to na inne czynniki jazdy, samopoczucia itp. rzeczy, to... po co przepłacać i nie być pewnym.

Z obserwacji. Mało kto (ba, jeszcze się nie
spotkałem) informuje: "koledzy, ten i ten jest aktywny, bo AR mi
namierzył".

I tym sposobem reszta informacji jest niewarta funta kłaków.

Dlaczego?

A dlatego że z nich nie wiesz nic o aktywnych FR.
A informacje o budkach są niewarte funta kłaków.

Zaraz, zaraz. Czy ja mam unikać fotek czy prowadzić badania aktywności FR?
I są warte. Pozwalają skutecznie uniknąć fotki i w przypadku większości FR na ósemce poprawiają bezpieczeństwo w tych miejscach.

Znowu tniesz?

Jak zwykle wycinam wszystko do czego się nie odnoszę.
Na tym polega poprawne cytowanie, gdybyś tego też nie wiedział.

Zgoda. Tylko, że wycinasz rzeczy mniej wygodne z twojego punktu widzenia w tej dyskusji. A czepiasz się tak naprawdę szczegółów.


Dałem mu tylko radę

A prosił o nią?

Nie, wcale.

No właśnie.
Odpowiedziałeś na niezadane pytanie, a totalnie nie odpowiedziałeś na
pytanie zadane.
Jednym słowem - śmiecisz.


Jeśli sądzisz, że przedstawienie innej alternatywy w rozwiązywaniu pewnego problemu nie jest de facto udzieleniem odpowiedzi (rady)...
A co do śmiecenia, to mam całkowicie odmienne zdanie :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

47 Data: Wrzesien 28 2007 11:04:07
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Cavallino 


Użytkownik "robal"  napisał w wiadomości news:

Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z
innego tytułu.




Wytłumacz mi proszę czym różni się sygnały odbierany przez AR?

Mowa była o alarmach a nie sygnałach.

Widzę, że lubisz mącić wodę.

Jak na razie to Ty mieszasz wszystko.

Alarm powstaje

Dokłądnie.
Alarm powstaje przez coś, a nie alarm jest tym czymś.
Choć wątpię że pojmiesz różnicę.

I czym różnią się alarmy powstałe w wyniku odebrania przez AR...

Różnią się powodem który je wywołał.

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że jest,
nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Proszę cię... :). Czy stwierdzenie, że może padać oznacza, że nie
istnieje deszcz? :)

Znowu odwrotnie.
To że może padać nie oznacza że w tej chwili pada, albo że ciągle
pada.

Niestety nie mogę się zgodzić, jeśli bierzesz pod uwagę przytaczaną gęsto przez siebie logikę w kontekście zdania.

Nie dziwię się.
Nie możesz się zgodzić, bo masz podstawowe braki w zakresie logiki.



Na prawdę przyznaj sie ile masz lat, bo takie rzeczy przerabia się na
logice w liceum....

30.

Masz maturę?

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

Co nie zmienia istoty sprawy...

Zmienia zasadniczo.

Ponieważ?

Pozwala na normalną jazdę, co uniemożliwiałby fałszywy alarm co 1,5 minuty.

A ja przedstawiłem skuteczną, sprawdzoną i wystarczającą

Tyle że nie optymalną, ani nawet nie zmierzającą do bycia optymalną.
A jak ktoś szuka AR to szuka właśnie optymalnego (najlepszego)
sposobu.

Podałem wcześniej przykład czasu przejazdu odcinka sprzed ery budek oraz przejazdu z ery budek.

Zapomniałeś jeszcze że nie wszyscy jeżdżą tak jak Ty.

Widzisz, a komuś potrzebna widać jest wizyta u okulisty, skoro prosi
o informację o antyradarze, który SKUTECZNIE będzie WALCZYŁ z FR,
takimi jak na 8-ce.

Walczył?
Chyba nie zrozumiałeś pytania.....

Dlaczego?

Bo ostrzeganie nie jest walką.
Nie myślałeś aby o zakłócaczu.....

Po pierwsze: skąd będziesz wiedział o miejscu potencjalnego posadowienia fotoradaru? Z AR?

Z nawigacji i/lub tabliczek.

Po drugie: od tabliczki do fotoradaru zmniejszając prędkość ze 160 na 100 km/h przejedziesz spory odcinek (na ograniczeniu do 70 km/h)

Ale przejadę go 100 km/h a nie 70 km/h.


skutkiem może być fotka.

Teoretycznie tak, praktycznie aktywny FR zostanie wykryty i zdążę wyhamować.


Po trzecie: istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że AR poinformuje ciebie zbyt poźno.

To że ono jest wysokie to Twoje zdanie.

No to POI są usuwane czy nie?

POI atrap są używane.
POI prawdziwych skrzynek na FR nie.

Wcześniej chyba napisałeś coś innego.

Tak - to teraz napisałem źle, miało być POI atrap są usuwane.

Nie spotkałem ani jednej takowej sztuki - to raz.

To, że nie spotkałeś nie oznacza, że tak nie jest, prawda?

Prawda.
I tym bardziej nie oznacza że tak jest.



Dwa - a skąd wiesz że są aktywne?

Bo słyszę i widzę, chociażby.

Co słyszysz i widzisz?
Masz antyradar?

A dlatego że z nich nie wiesz nic o aktywnych FR.
A informacje o budkach są niewarte funta kłaków.

Zaraz, zaraz. Czy ja mam unikać fotek czy prowadzić badania aktywności FR?

Rób sobie co chcesz.
Jak ktoś pyta o AR to zapewne chce i unikać fotek i zbyt wolnej jazdy.

Jak zwykle wycinam wszystko do czego się nie odnoszę.
Na tym polega poprawne cytowanie, gdybyś tego też nie wiedział.

Zgoda. Tylko, że wycinasz rzeczy mniej wygodne z twojego punktu widzenia w tej dyskusji.

Nie mniej wygodne, tylko takie z którymi nie dyskutuję - czego tu nie rozumiesz?
Jak napiszesz prawdę i bzdurę, to z prawdą nie będę dyskutował, więc zostanie wycięta, a zostawię bzdurę o której trzeba napisać i do ktyórej się odniosę.

 A czepiasz się tak naprawdę szczegółów.

Odpowiedziałeś na niezadane pytanie, a totalnie nie odpowiedziałeś na
pytanie zadane.
Jednym słowem - śmiecisz.


Jeśli sądzisz, że przedstawienie innej alternatywy w rozwiązywaniu pewnego problemu nie jest de facto udzieleniem odpowiedzi (rady)...

Jeśłiby gość chciał alternatyw to by o nie pytał.
Na tej samej zasadzie jak ktoś będzie prosił o stwierdzenie że lepiej się jeździ na rowerze, to nie zapyta "jaki samochód".
Paniał?

48 Data: Wrzesien 28 2007 12:06:27
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "robal"  napisał w
wiadomości news:
Nie, alarm z tytułu fotoradaru, nie jest tym samym co alarm z
innego tytułu.




Wytłumacz mi proszę czym różni się sygnały odbierany przez AR?

Mowa była o alarmach a nie sygnałach.

Widzę, że lubisz mącić wodę.

Jak na razie to Ty mieszasz wszystko.

Mącenie wody a mieszanie wszystkiego to dwie różne sprawy :). Dlaczego wyciąłeś resztę (zgadzasz się z nią?). Jeśli tak, to jaki ma sens dalsze mącenie?

Alarm powstaje

Dokłądnie.
Alarm powstaje przez coś, a nie alarm jest tym czymś.
Choć wątpię że pojmiesz różnicę.

ROTFL. Teraz tym stwierdzeniem to pojechałeś :). Alarm jest również (czymś) skutkiem czegoś :).
Cała ta część dyskusji dotyczyła dość dużej rozpiętości wskazań AR, co zdążyłeś przyznać.

I czym różnią się alarmy powstałe w wyniku odebrania przez AR...

Różnią się powodem który je wywołał.

I jak rozumiem odróżniasz te powody na podstawie alarmów z AR? Cały czas do tego piję, a ty próbujesz mącić wodę :)

Znowu logika :)? To, że coś może wystąpić oznacza również, że
jest, nieprawdaż?

Nie, dokładnie odwrotnie.

Proszę cię... :). Czy stwierdzenie, że może padać oznacza, że nie
istnieje deszcz? :)

Znowu odwrotnie.
To że może padać nie oznacza że w tej chwili pada, albo że ciągle
pada.

Niestety nie mogę się zgodzić, jeśli bierzesz pod uwagę przytaczaną
gęsto przez siebie logikę w kontekście zdania.

Nie dziwię się.
Nie możesz się zgodzić, bo masz podstawowe braki w zakresie logiki.

Udowodnij :)
Stwierdzenie, że może padać deszcz wyklucza istnienie deszczu?


Na prawdę przyznaj sie ile masz lat, bo takie rzeczy przerabia się
na logice w liceum....

30.

Masz maturę?

Mam, ale co to ma do rzeczy?

Oczywiście.
Ale nie 3 razy na 5 minut.
Prędzej 3 razy na 5 godzin.

Co nie zmienia istoty sprawy...

Zmienia zasadniczo.

Ponieważ?

Pozwala na normalną jazdę, co uniemożliwiałby fałszywy alarm co 1,5
minuty.

Ale przecież to nie jest sedno dyskusji. Znowu mącisz? :) I jakie zdanie było po "ponieważ"? - to tak odnośnie cytowania.

A ja przedstawiłem skuteczną, sprawdzoną i wystarczającą

Tyle że nie optymalną, ani nawet nie zmierzającą do bycia optymalną.
A jak ktoś szuka AR to szuka właśnie optymalnego (najlepszego)
sposobu.

Podałem wcześniej przykład czasu przejazdu odcinka sprzed ery budek
oraz przejazdu z ery budek.

Zapomniałeś jeszcze że nie wszyscy jeżdżą tak jak Ty.

Ale co to ma wspólnego z sednem tematu? Znowu mącisz? Taką odpowiedź jak twoja można zastosować wszędzie i nijak się ma do argumentacji.
Twierdzisz, że nie mam prawa odnieść się do skuteczności AR w sposób dowolny?

Widzisz, a komuś potrzebna widać jest wizyta u okulisty, skoro
prosi o informację o antyradarze, który SKUTECZNIE będzie WALCZYŁ
z FR, takimi jak na 8-ce.

Walczył?
Chyba nie zrozumiałeś pytania.....

Dlaczego?

Bo ostrzeganie nie jest walką.
Nie myślałeś aby o zakłócaczu.....

W związku z tym op..ol autora wątku za idiotyczne pytanie :).

Inaczej - ostrzeganie to walka ze skutkami, lepiej? Ja zrozumiałem to tak, ty musiałeś zrozumieć podobnie, skoro nie op...iłeś autora :)

Po pierwsze: skąd będziesz wiedział o miejscu potencjalnego
posadowienia fotoradaru? Z AR?

Z nawigacji i/lub tabliczek.

To mi wystarczy.

Po drugie: od tabliczki do fotoradaru zmniejszając prędkość ze 160
na 100 km/h przejedziesz spory odcinek (na ograniczeniu do 70 km/h)

Ale przejadę go 100 km/h a nie 70 km/h.

W większości przypadków niestety nie. Jegomoście wokół ciebie nie pozwolą tobie na to. Ponadto istnieje szansa wychwycenia tej nadwyżki 30 km/h przez FR (ty oczywiście stwierdzisz, że... twoja kolejna odpowiedź)
Poza tym tak naprawdę to musisz zwolnić dwustopniowo ze 160 km/h do 70 km/h na dosyć krótkim odcinku (pomijam czas reakcji itp. rzeczy).

skutkiem może być fotka.

Teoretycznie tak, praktycznie aktywny FR zostanie wykryty i zdążę
wyhamować.

Pozwolę sobie zacytować również jako moją odp. "Zapomniałeś jeszcze że nie wszyscy jeżdżą tak jak Ty." I nie wszystkim AR działa tak cudownie jak Tobie.

Po trzecie: istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że AR poinformuje
ciebie zbyt poźno.

To że ono jest wysokie to Twoje zdanie.

Skoro sam AR jest takim cudnym urządzeniem, to po co wcześniej pisałeś o o konfiguracji z navi/CB/tabliczkach? :). Nie wystarczy on sam?

No to POI są usuwane czy nie?

POI atrap są używane.
POI prawdziwych skrzynek na FR nie.

Wcześniej chyba napisałeś coś innego.

Tak - to teraz napisałem źle, miało być POI atrap są usuwane.

To błąd. Atrapa w postaci pustej budki może być atrapą dziś, jutro już nie :). Patrz: przenoszenie osprzętu na 8-ce.

Nie spotkałem ani jednej takowej sztuki - to raz.

To, że nie spotkałeś nie oznacza, że tak nie jest, prawda?

Prawda.
I tym bardziej nie oznacza że tak jest.

Właśnie potwiedziłeś i zaprzeczyłeś. Paradoks?


Dwa - a skąd wiesz że są aktywne?

Bo słyszę i widzę, chociażby.

Co słyszysz i widzisz?
Masz antyradar?

Po co mi do tego antyradar? I znów wyciąłeś kawałek, który w moim odczuciu stanowił całość z zacytowanym kawałkiem.

A dlatego że z nich nie wiesz nic o aktywnych FR.
A informacje o budkach są niewarte funta kłaków.

Zaraz, zaraz. Czy ja mam unikać fotek czy prowadzić badania
aktywności FR?

Rób sobie co chcesz.
Jak ktoś pyta o AR to zapewne chce i unikać fotek i zbyt wolnej jazdy.

To ty twierdzisz, że jazda obok budek z przepisową prędkością będzie miała wpływ na czas przejazdu. Ja mam nieco inne doświadczenia (w dodatku bezstresowe - odezwie się AR czy nie itp.).

Jak zwykle wycinam wszystko do czego się nie odnoszę.
Na tym polega poprawne cytowanie, gdybyś tego też nie wiedział.

Zgoda. Tylko, że wycinasz rzeczy mniej wygodne z twojego punktu
widzenia w tej dyskusji.

Nie mniej wygodne, tylko takie z którymi nie dyskutuję - czego tu nie
rozumiesz?
Jak napiszesz prawdę i bzdurę, to z prawdą nie będę dyskutował, więc
zostanie wycięta, a zostawię bzdurę o której trzeba napisać i do
ktyórej się odniosę.

A czepiasz się tak naprawdę szczegółów.

Nie, nie. Tniesz na pół moje stwierdzenia, które jako połowy wydają się tobie bzdurami. Ale my nie o tym mieli koty drzeć :)

Odpowiedziałeś na niezadane pytanie, a totalnie nie odpowiedziałeś
na pytanie zadane.
Jednym słowem - śmiecisz.


Jeśli sądzisz, że przedstawienie innej alternatywy w rozwiązywaniu
pewnego problemu nie jest de facto udzieleniem odpowiedzi (rady)...

Jeśłiby gość chciał alternatyw to by o nie pytał.
Na tej samej zasadzie jak ktoś będzie prosił o stwierdzenie że lepiej
się jeździ na rowerze, to nie zapyta "jaki samochód".
Paniał?

Bzdura. Nie na tym polega istota dyskusji, bo wówczas nie miało by to najmniejszego sensu.
A podany przykład jest nietrafny. Powinien brzmieć: Czy ktoś może potwierdzić, że lepiej będzie mi się jechało na rowerze w miejscu X? Odpowiedź: Nie, lepiej będzie się tobie jechało małym autem, ale jak wolisz hardkor możesz pojechać i busem. Ale rowerem może to być niewykonalne, trudne ze względu na... itd.

I proponuję EOT. Zresztą to autor wątku ma wybrać, nie ty i nie ja. Ty przedstawiasz swoją radę, ktoś inny swoją. I wtedy można dyskutować o jakości, skuteczności przedstawionych rad (co zresztą poniekąd czynimy). A nie bić pianę o trafność odpowiedzi, która wiąże się z tematem jak najbardziej.

Tyle mojego :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

51 Data: Wrzesien 25 2007 14:30:28
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: robal 

Cavallino  popełnił(a):

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
news:
Antyfotoradar będzie ciebie informował o wszystkim co wyda mu się
sygnałem,
na który został "uczulony". Reszta w tym co wyciąłeś - w skrócie:
antyradar
nie będzie skuteczny (nawet w powiązaniu z tabliczkami).

IMHO bedzie bardzo skuteczny - jesli potrafi rozroznic tabliczke
pusta od pelnej. A ma na to spore szanse.

Dokładnie o to chodzi.

No to podaj mi proszę skuteczność działania twojego antyradaru na fotoradary. Wolałbym próbę skuteczności w praktyce. Twój sposób kontra mój przez kilka miesięcy.

A widok tabliczki zadziała za każdym razem - SKUTECZNIE eliminując
ryzyko dodatkowej fotki auta.

Ty chyba dawno nie jechales 8-ka. Rada mniej wiecej tak samo dobra
jak przepisowa jazda - ta jest jeszcze bardziej skuteczna :-)

I całkowicie wyklucza sens udziału w tym wątku. ;-)
Chyba że ktoś się chce powymądrzać jak nasz przedpiszca.

Bez komentarza pozwolę sobie to zostawić :)

--
Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
"Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

53 Data: Wrzesien 21 2007 16:25:14
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

polecam Vallentine ONE - cholernie czuly i skuteczny, przez ta czulosc nieco
upierdliwy... ale zdecydowanie polecam (przetestowane!)

aktualnie testuje ESCORT PASSPORT 9500i z GPS'em i pierwsze testy sa
bardziej niz zadowalajace (przede wszystkim duzo bardziej selektywny od
Vallentine, czulosc chyba niestety minimalne mniejsza) ale wolalbym sie
wypowedziec na jego temat dopiero tak za miesiac

nie polecam tanich antyradarow za kilkaset zlotych- wyrzucone pieniadze, tez
przetestowane

tomasz

54 Data: Wrzesien 21 2007 16:52:55
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Seba 

aktualnie testuje ESCORT PASSPORT 9500i z GPS'em i pierwsze
testy sa bardziej niz zadowalajace (przede wszystkim duzo
bardziej selektywny od Vallentine, czulosc chyba niestety
minimalne mniejsza) ale wolalbym sie wypowedziec na jego temat
dopiero tak za miesiac



To nie zapomij skrobnac kilka slow w tym temacie - zawsze to warto
wiedziec, czy cos sie sprawdza "w boju".



--
Pozdrawiam
Sebastian S.

55 Data: Wrzesien 21 2007 19:40:40
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

To nie zapomij skrobnac kilka slow w tym temacie - zawsze to warto
wiedziec, czy cos sie sprawdza "w boju".

ma jedna bardzo praktyczna funkcje- dzieki wbudowanemu GPS'owi mozna go
"nauczyc" zeby nie reagowal na zaklocenia, falszywy alarm zdarza sie w
okreslonej lokalizacji tylko raz; bo niestety czym lepsza czulosc tym wiecej
falszywych alarmow czego Vallentine jest dobitnym przykladem; dobre tez jest
to ze czulosc/dzialanie zalezne jest od szybkosci samochodu wiec jak
jedziesz powoli to nie zawraca Ci niepotrzebnie glowy ;-) zeryfikowac musze
jeszcze jak sobie radzi z przenosnymi antyradarami (otatnio nie mialem
przyjemnosci) bo te emituja bardzo waska wiazke i nawet Vallentine za dobrze
sobie z nimi nie radzil (alarmuje ale pozno) ale to ma dla mnie mniejsze
znaczenie bo uzywam antyradaru na stacjonarne antyradary, a na reszte mam CB
;-)

tomasz

56 Data: Wrzesien 21 2007 19:43:27
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

jeszcze jak sobie radzi z przenosnymi antyradarami

z przenosnymi fotoradarami mialo byc

tomasz

57 Data: Wrzesien 21 2007 20:20:04
Temat: Re: jaki antyradar
Autor:

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi
jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,

Skuteczna będzie tylko jazda zgodna z przepisami kodeksu drogowego.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

58 Data: Wrzesien 21 2007 20:29:56
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Seba 

Witam

Jaki model antyradaru bedzie skuteczny w walce z fotoradarami,
np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,

Skuteczna bedzie tylko jazda zgodna z przepisami kodeksu
drogowego.


Amen.



--
Pozdrawiam
Sebastian S.

59 Data: Wrzesien 22 2007 14:59:41
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Tomasz Pyra 

Gostek pisze:

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?

W zasadzie żaden.
Fabryczne antyradary dzielą się na te ze zbyt małą czułością żeby wykryć FR z rozsądnej odległości i na te zbyt dużą czułością żeby się dało z nich zrobić użytek (co chwilę fałszywe alarmy).

Można przerobić fabryczny antyradar w taki sposób, że montuje się dwa odbiorniki (z przodu i z tyłu samochodu), wzmacnia różnicę sygnału i dopiero to kieruje się do elektroniki antyradaru. Pomaga to eliminować szum tła.
Z tym że urządzenie z dużą czułością jest upierdliwe w mieście, bo z dużej odległości wykrywa wszelkie czujniki alarmowe i inne takie urządzenia.

Nie oczekuj żadnej rewelacji - takie FR na słupach mają całkiem dobre skupienie i antenę skierowaną w ziemię. Wykryjesz go góra kilkadziesiąt metrów przed, a trudno mieć przy tak czułym sprzęcie odruch natychmiastowego hamowania, bo jednak fałszywych alarmów jest sporo.

IMO lepiej po prostu zwolnić przed tymi FR - jak raz na kilkanaście km pojedziesz zgodnie z przepisami, to nic Ci się nie stanie :)

Bo jak będziesz hamował przy każdym fałszywym alarmie czułego antyradaru, to w konsekwencji więcej czasu stracisz niż gdybyś po prostu przy każdym FR pojechał zgodnie z przepisami :)
A jak nie będziesz od razu hamował, to najwyżej antyradar upewni Cię, że FR obok którego właśnie przeleciałeś 90/50 był aktywny ;>

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++

60 Data: Wrzesien 22 2007 18:25:05
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

W zasadzie żaden.
Fabryczne antyradary dzielą się na te ze zbyt małą czułością żeby wykryć
FR z rozsądnej odległości i na te zbyt dużą czułością żeby się dało z nich
zrobić użytek (co chwilę fałszywe alarmy).

no i w zasadzie masz racje :-) ale...
- akurat fotoradary stacjonarne "sieja" na duza odleglosc i bardzo latwo je
wykryc (w odroznieniu od tych przenosnych, ktore faktycznie pod tym wzgledem
sa dosc "upierdliwe")
- pojawil sie juz model antyradaru z wbudowanym GPS ktory ogranicza falszywe
alarmy do minimum, a jezeli zawsze jezdzisz ta sama trasa to praktycznie do
zera
- rada ze zwolneiniem przed kazdym fotoradarem jest trafiona ale jak
jedziesz kilkaset kilometrow dziennie to taka jazda jest bardzo mezczaca, a
i tak czasem zdarzy sie cos przegapic... nie jezdze szybko, zwalniam przed
kazdym skrzyzowaniem ale i tak uwazam antyradar za rzecz bardzo przydatna i
paradoskalnie poprawiajaca bezpieczenstwo poniewaz nie hamuje nerwowo ile
razy zaowaze cos dziwnego przy drodze i niepotrzebnie sie nie stresuje ;-)
moim zdaniem powinno sie zalegalizowac antyradary... a w niebezpiecznych
miejscach mozna przeciez zainstalowac promienniki ktore beda alarmowac i
powodowac ze kazdy zwolni, do tego jeszcze wprowadzic sygnaly SWS ktore
ostrzegaja przed wszelkimi niebezpieczenstwami na drodze i antyradar
powoduje, ze wypadkow jest zdecydowanie mniej; odnosze wrazenie ze
dzisiejszy zakaz ma na celu ochrone fiskusa a nie zwiekszanie bezpieczenstwa
na drogach

tomasz

61 Data: Wrzesien 22 2007 21:00:23
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Tomasz Pyra 

tomek pisze:

- rada ze zwolneiniem przed kazdym fotoradarem jest trafiona ale jak jedziesz kilkaset kilometrow dziennie to taka jazda jest bardzo mezczaca, a i tak czasem zdarzy sie cos przegapic...

Ale z kolei hamowanie przy każdym fałszywym alarmie jest chyba jeszcze bardziej upierdliwe.

nie jezdze szybko, zwalniam przed kazdym skrzyzowaniem ale i tak uwazam antyradar za rzecz bardzo przydatna i paradoskalnie poprawiajaca bezpieczenstwo poniewaz nie hamuje nerwowo ile razy zaowaze cos dziwnego przy drodze i niepotrzebnie sie nie stresuje ;-)

Dużo lepsze jest pod tym względem CB, bo nie dość że nie masz fałszywych alarmów, to o tych prawdziwych wiesz z takim wyprzedzeniem, że nie ma mowy o gwałtownym hamowaniu.

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++

62 Data: Wrzesien 22 2007 21:05:56
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: J.F. 

On Sat, 22 Sep 2007 21:00:23 +0200,  Tomasz Pyra wrote:

tomek pisze:
- rada ze zwolneiniem przed kazdym fotoradarem jest trafiona ale jak
jedziesz kilkaset kilometrow dziennie to taka jazda jest bardzo mezczaca, a
i tak czasem zdarzy sie cos przegapic...

Ale z kolei hamowanie przy każdym fałszywym alarmie jest chyba jeszcze
bardziej upierdliwe.

Jak masz budke a przed nia stosowna tablice, i takie budki co pare km,
to chyba jednak przydatny by byl.

paradoskalnie poprawiajaca bezpieczenstwo poniewaz nie hamuje nerwowo ile
razy zaowaze cos dziwnego przy drodze i niepotrzebnie sie nie stresuje ;-)

Dużo lepsze jest pod tym względem CB, bo nie dość że nie masz fałszywych
alarmów, to o tych prawdziwych wiesz z takim wyprzedzeniem, że nie ma
mowy o gwałtownym hamowaniu.

Tylko ze raczej nie powie ktora budka pelna.

J.

63 Data: Wrzesien 22 2007 21:31:41
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

Ale z kolei hamowanie przy każdym fałszywym alarmie jest chyba jeszcze
bardziej upierdliwe.

Jak masz budke a przed nia stosowna tablice, i takie budki co pare km,
to chyba jednak przydatny by byl.

dokladnie... poza tym nawet przy Vallentine falszywych alarmow zmuszajacych
mnie do hamowania mialem zdecydowanie mniej niz jest "falszywych budek" ;-)
czlowiek zreszta szybko uczy sie rozpoznawac takie falszywe alarmy w
zaleznosci od lokalizacji i rodzaju sygnalu, prawdziwy radar ciezko jest
pomylic

zreszta nawet w hipotetycznej sytuacji ze falszywych alarmow masz na trasie
tyle samo co budek hamowanie "na dzwiek" jest duzo mniej absorbujace niz
ciagle patrzenie zamiast na droge to na pobocze czy czasem na nim nic nie
stoi... jestem pewien, ze dalo by sie udowodnic, ze takie ciagle wygladanie
radarow na poboczu powoduje wieksze zmeczenie i mniejsze zwracanie uwagi na
to co sie dzieje na samej drodze u kierowcow

Dużo lepsze jest pod tym względem CB, bo nie dość że nie masz fałszywych
alarmów, to o tych prawdziwych wiesz z takim wyprzedzeniem, że nie ma
mowy o gwałtownym hamowaniu.

Tylko ze raczej nie powie ktora budka pelna.

zawsze to powtarzam, antyradar to zadna alternatywa dla CB, tylko
uzupelnienie na fotoradary ;-)

tomasz

64 Data: Wrzesien 22 2007 21:39:49
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Tomasz Pyra 

J.F. pisze:

Tylko ze raczej nie powie ktora budka pelna.

Ci którzy mają i CB i antyradar po wjechaniu w samą wiązkę emitowaną przez radar się dowiedzą, puszczą w eter, a taka wiadomość przekazywana jeden drugiemu, "unosi" się nad miejscem zainstalowania fotoradaru jeszcze przez długi czas. ;)

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++

65 Data: Wrzesien 22 2007 21:41:59
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

Ci którzy mają i CB i antyradar po wjechaniu w samą wiązkę emitowaną przez
radar się dowiedzą, puszczą w eter, a taka wiadomość przekazywana jeden
drugiemu, "unosi" się nad miejscem zainstalowania fotoradaru jeszcze przez
długi czas. ;)

niestety to sie nie sprawdza, duzo jezdze i czesto sam informuje o
wlaczonych fotoradach nic o nich wczesniej nie slyszac...

tomasz

66 Data: Wrzesien 22 2007 22:20:31
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: J.F. 

On Sat, 22 Sep 2007 21:39:49 +0200,  Tomasz Pyra wrote:

J.F. pisze:
Tylko ze raczej nie powie ktora budka pelna.

Ci którzy mają i CB i antyradar po wjechaniu w samą wiązkę emitowaną
przez radar się dowiedzą, puszczą w eter, a taka wiadomość przekazywana
jeden drugiemu, "unosi" się nad miejscem zainstalowania fotoradaru
jeszcze przez długi czas. ;)

A jak nikt nie ma AR, bo przeciez maja CB, a CB jest lepsze ? :-)
A jak komus przypadkiem AR pisnie w okolicach tablicy ?

J.

67 Data: Wrzesien 24 2007 10:27:05
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-09-22 18:25,  *tomek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

W zasadzie żaden.
Fabryczne antyradary dzielą się na te ze zbyt małą czułością żeby wykryć FR z rozsądnej odległości i na te zbyt dużą czułością żeby się dało z nich zrobić użytek (co chwilę fałszywe alarmy).

no i w zasadzie masz racje :-) ale...
- akurat fotoradary stacjonarne "sieja" na duza odleglosc i bardzo latwo je wykryc (w odroznieniu od tych przenosnych, ktore faktycznie pod tym wzgledem sa dosc "upierdliwe")

To jakiś mit, bo do skrzynek wkładają właśnie te przenośne - dotyczy to na 100% Zuradów (Fotorapid C i zwykły chyba też - widziałem jak wkładają w jakimś programie TV), czyli najpopularniejszych w tej chwili urządzeń i gołębników w PL.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

68 Data: Wrzesien 24 2007 18:14:50
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: tomek 

To jakiś mit, bo do skrzynek wkładają właśnie te przenośne - dotyczy to na
100% Zuradów (Fotorapid C i zwykły chyba też - widziałem jak wkładają w
jakimś programie TV), czyli najpopularniejszych w tej chwili urządzeń i
gołębników w PL.

mit moze wynikac z tego, ze jak stoi przy drodze to jest nisko nad ziemnia i
ustawiony pod katem do osi jezdni, a budy stoja wysoko i sieja na
zdecydowanie wieksza odleglosc :-) doswiadczenie uczy, ze te przenosne przy
drodze zazwyczaj duzo trudniej wykryc

tomasz

69 Data: Wrzesien 25 2007 09:36:18
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-09-24 18:14,  *tomek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

mit moze wynikac z tego, ze jak stoi przy drodze to jest nisko nad ziemnia i ustawiony pod katem do osi jezdni, a budy stoja wysoko i sieja na zdecydowanie wieksza odleglosc :-) doswiadczenie uczy, ze te przenosne przy drodze zazwyczaj duzo trudniej wykryc

To też prawda :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

70 Data: Wrzesien 22 2007 09:34:08
Temat: Re: jaki antyradar
Autor: dogfish 

Gostek wrote:

Witam

Jaki model antyradaru będzie skuteczny w walce z fotoradarami, np. takimi jakie ustawiane sa na trasie nr8?
Przosze o podpowiedz,

Pozdrawiam,



Jest wiele krajow na swiecie gdzie dosc skutecznie stosowano te wynalazki nowej techniki czyli foto-radary.
W niektorych cywilizowanych krajach gdzie wolnosci obywatelskie sa respektowane nie tylko podczas wyborow i na papierze gazetowym, ale takze w zyciu , po zasadzeniu do sadu, takie urzadzenia musialy byc zdemontowane a procedury  "lapankowe" z ukrycia zaniechane.
Na tym miedzy innymi polega w szerszym pojeciu wolnosc obywatelska.

jaki antyradar



Grupy dyskusyjne