jaki silnik V90...
1 | Data: Listopad 13 2011 01:59:20 |
Temat: jaki silnik V90... | |
Autor: franc | witam, 2 |
Data: Listopad 13 2011 11:06:04 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: doomin13 | VTR1000 ? 3 |
Data: Listopad 13 2011 11:36:52 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 13-11-2011 o 11:06:04 doomin13 napisał(a): VTR1000 ? odpada... cylindry razem z karterem... szczerze to sam niewiem co by pasowało z Japonii do tych założeń.... tl1000? z tych silników co znam to albo odejmowane cylindry albo v 90st. a co w pomarańczy albo u makaronów? pozdrawiam 4 |
Data: Listopad 13 2011 02:38:25 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: franc | W tym silniku cylindry to jeden odlew z korpusem silnika? tak widać na VTR1000 ? 5 |
Data: Listopad 13 2011 13:17:39 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: doomin13 | tak, sa razem z karterem :) 6 |
Data: Listopad 13 2011 13:17:46 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Ivam | Użytkownik "franc" napisał w wiadomości grup - silnik V90, czterosów, najlepiej chłodzony cieczą Musi byc V'ka? Nie moze byc R2 odpowidnio wykorbione? Np. TDM'ka? -- pzdr: Ivam 7 |
Data: Listopad 13 2011 12:20:38 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: AZ | On 2011-11-13, Ivam wrote: A TDM-ka ma korby na jednym wykorbieniu? A taki warunek tez byl.- silnik V90, czterosów, najlepiej chłodzony cieczÄ -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Listopad 13 2011 14:59:46 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Ivam | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci grup A TDM-ka ma korby na jednym wykorbieniu? A taki warunek tez byl. No fakt - umklo mi. -- pzdr: Ivam 9 |
Data: Listopad 13 2011 06:12:27 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: franc | On 13 Lis, 14:59, "Ivam" wrote: Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup silnik nie musi działać, zależy mi na układzie wał-korby-tłoki cylindry bez głowic - do silnika Stirlinga. Tak, TL1000 to chyba to o co mi chodzi, ale jeszcze szukam. 10 |
Data: Listopad 15 2011 10:05:46 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Kopyt | Czesc! Tak, TL1000 to chyba to o co mi chodzi, ale jeszcze szukam. To popatrz jeszcze na serce z SV1000(S). Z fiszek http://www.cmsnl.com/suzuki-sv1000-s-usa_model16250/partslist/ wychodzi, ze cylindry sa zdejmowalne. A o to -- jak rozumiem -- chodzi. Pozostale wymagania spelnione z nadmiarem. Duza SV-la nie trzyma ceny, nie jest specjalnie kultowa. Przyjrzyj jej sie. Z ciekawosci -- co budujesz? Pozdro Pawel (SVSZ i SC33'98) 11 |
Data: Listopad 15 2011 17:07:04 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Monster | W dniu 2011-11-15 10:05, Kopyt pisze: Z ciekawosci -- co budujesz?Silnik Stirlinga gdzieĹ stało. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 12 |
Data: Listopad 13 2011 15:19:38 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Jasio | Ivam napisała rzekomo Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup A propos utrudnień w wykorbieniach. Był sobie facet który zbudował V8 (no, jest w trakcie) na dwóch wykorbieniach. A wcześniej 125ccm R4 na jednym wykorbieniu.(co za dźwięk!): http://thekneeslider.com/archives/2010/10/14/ducati-elenore-v8-update/ http://www.youtube.com/watch?v=7E6KglXPmTs&feature=player_embedded Problemem przy tych wszystkich układach dźwigni zapewne będzie smarowanie. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 13 |
Data: Listopad 13 2011 06:29:06 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: franc |
By sobie facet kt ry zbudowa V8 (no, jest w trakcie) na dw ch silniki gwiazdowe w samolotach też są na jednym wykorbieniu, generalizując... 14 |
Data: Listopad 13 2011 16:43:54 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Jasio | franc napisała rzekomo silniki gwiazdowe w samolotach też są na jednym wykorbieniu, Raczej odwracając sytuację. W linku, który wysłałem był zastosowany system symetrycznych ramion łączący w pary tłoki w sąsiednich cylindrach.. Ciężko mi to wytłumaczyć bez obrazka.. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 15 |
Data: Listopad 13 2011 18:41:52 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: AZ | On 2011-11-13, Jasio wrote: Jakie sa zalety takiego rozwiazania? Czy to po prostu taka fanaberia - ze sie da? -- Artur ZZR 1200 16 |
Data: Listopad 13 2011 20:11:56 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-13 19:41, AZ pisze: Jakie sa zalety takiego rozwiazania? Czy to po prostu taka fanaberia - Pewnie dlatego. Silnik ma tez swoje zalety, na przyklad bardzo kompaktowy wal korbowy, mala skrzynie korbowa, niska mase elementow wirujacych. Ale reszte widze slabo, zwlascza na styku tloki-dzwignia miedzytlokowa i korbowod. Tam jest tyle swozni i dzwigni ze silnik robi sie troche zbyt skomplikowany aby byc niezawodny i trwaly. Obawiam sie rowniez iz straty energii z tlokow zewnetrznych beda wieksze niz na tlokach wewnetrznych wiec silnik nie bedzie obciazony rownomiernie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 17 |
Data: Listopad 13 2011 13:42:28 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-13 13:17, Ivam pisze: Użytkownik "franc" napisał w wiadomoĹci grup Twin z pojedynczym wykorbieniem ?? Niby jak? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 18 |
Data: Listopad 13 2011 22:54:52 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Wojtek Sobociński | Kuczu wrote: W dniu 2011-11-13 13:17, Ivam pisze: Normalnie :). Każda XTZa tak ma i wszystkie jeżdżą :D Wrzucę fotę wału, niech się tylko picasa zainstaluje do końca... -- Wojtek Sobociński Raz na rowerze raz na motorze 19 |
Data: Listopad 13 2011 23:40:35 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Wojtek Sobociński | Wojtek Sobociński wrote: Kuczu wrote: > http://tnij.org/n7mj Wał od XTZ (nieostre ale widać) pozdrawiam -- Wojtek Sobociński Raz na rowerze raz na motorze 20 |
Data: Listopad 13 2011 23:12:28 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: AZ | On 2011-11-13, Wojtek SobociĹski wrote: Te ale gdzie tu masz pojedyncze wykorbienie?? W V masz 2 korby na jednym wykorbieniu a nie dwa wykorbienia w jednej linii. Tu masz wal od VTR http://i.ebayimg.com/12/!BqO1WsQBWk~$(KGrHqEOKj0EuZRriyW+BLu37-6,2g~~_35.JPG -- Artur ZZR 1200 21 |
Data: Listopad 14 2011 00:40:52 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Wojtek Sobociński | AZ wrote: On 2011-11-13, Wojtek Sobociński wrote: Nie zrozumiałem pytania :) Myślałem że chodzi o jedną linię. Nie widziałem jeszcze takiego wału. -- Wojtek Sobociński Raz na rowerze raz na motorze 22 |
Data: Listopad 14 2011 06:16:53 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-14 00:12, AZ pisze: http://tnij.org/n7mjTe ale gdzie tu masz pojedyncze wykorbienie?? W V masz 2 korby na jednym No ja tez od poczatku rozumialem ze oba korbowody maja byc na jednym czopie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 23 |
Data: Listopad 13 2011 13:49:02 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 13-11-2011 o 10:59:20 franc napisał(a): witam, jednak tl1000s http://www.cmsnl.com/suzuki-tl1000-1999-rx_model14134/partslist/ ale czy silnik w jednym kawałku i działający dostaniesz to niewiem.... albo sie kto zabił albo wypad na buty :) pozdrawiam ps: a sv1000 albo dl1000 to nie bliźniacze silniki TL'a? 24 |
Data: Listopad 14 2011 20:57:10 | Temat: Re: jaki silnik V90... | Autor: Kuba | W dniu 2011-11-13 10:59, franc pisze: witam, Nie jestem tego pewien ale zdaje mi się, że silniki w v-stromach odziedziczone właśnie po sv650 są takie same pod względem budowy, więc wydaje mi się że możesz się zastanowić nad Suzuki DL1000. |