Grupy dyskusyjne   »   jaki silnik i co sadzicie o big bore..?

jaki silnik i co sadzicie o big bore..?



1 Data: Styczen 05 2008 00:04:45
Temat: jaki silnik i co sadzicie o big bore..?
Autor: hamulec 

witam przyszdl czas na nowy silnk i jako ze fundusze ograniczone wiec mam dwa
do wyboru albo zwykle 1200 albo big bore powiekszone do 1384 ( a dlatego te dwa
bo nie mam kasy zeby osprzet wymieniac) ja kieruje sie bardziej na 1384 tylko
nie mam pewnosci co do wytrzymalosci ,przegrzewania sie itp jednak to nie
orginal dodaje linka ponizej w ktorym opisane sa obydwa silniki (po angielsku
mieszkam w UK)
dzieki i pozdrowki
Michal alias hamulec

http://www.theengineshop.info/     

dla niewtajemniczonych na glownej stronie wybieramy zakladke: Aircooled
Engines :P

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



2 Data: Styczen 11 2008 16:21:21
Temat: Re: jaki silnik i co sadzicie o big bore..?
Autor: bestya 

a co masz za silnik aktualnie ?
pisza ze to big bore jest z 1200 zrobione (sr.tloka wychodzi 82.3 ), glowice dualporty, wiec jak masz 1200 std, do kolektor nie podejdzie, bo singiel, jak masz 1.3 - 1.6 to kolektor nie podejdzie bo za dlugi. tak czy siak koszta. a druga spprawa jak zrobione z 1200 to co chlodnica proponuja, bo ta std. to troche przymala moze byc :) jeseli wieksza to sie nie miesci do obudowy std
cos malo konkretnie napisali na tej stronie,bys musial organoleptycznie sprawddzic, pogadac z ludkami wlascicielami firmy.
B.

hamulec wrote:

witam przyszdl czas na nowy silnk i jako ze fundusze ograniczone wiec mam dwa do wyboru albo zwykle 1200 albo big bore powiekszone do 1384 ( a dlatego te dwa bo nie mam kasy zeby osprzet wymieniac) ja kieruje sie bardziej na 1384 tylko nie mam pewnosci co do wytrzymalosci ,przegrzewania sie itp jednak to nie orginal dodaje linka ponizej w ktorym opisane sa obydwa silniki (po angielsku mieszkam w UK)
dzieki i pozdrowki
Michal alias hamulec

http://www.theengineshop.info/      dla niewtajemniczonych na glownej stronie wybieramy zakladke: Aircooled Engines :P


3 Data: Styczen 13 2008 23:38:53
Temat: Re: jaki silnik i co sadzicie o big bore..?
Autor:


wlasnie plus tego big bore to to ze nie trzeba zmieniac osprzetu czyli single
port caly osprzet pasuje od 1200
chlodzenie to standardowa chlodnica oleju tyle ze lepiej wymontowac termostat i
miec caly czas otwarte klapki w obudowie dmuchawy dzwonilem do nich i pytalem o
chlodzenie czy bedzie wystarczajace - mowili ze tak..
wkazdym razie zamowilem juz big bore napisze jak przetestuje:)
pozdrowki


a co masz za silnik aktualnie ?
pisza ze to big bore jest z 1200 zrobione (sr.tloka wychodzi 82.3 ),
glowice dualporty, wiec jak masz 1200 std, do kolektor nie podejdzie, bo
singiel, jak masz 1.3 - 1.6 to kolektor nie podejdzie bo za dlugi. tak
czy siak koszta. a druga spprawa jak zrobione z 1200 to co chlodnica
proponuja, bo ta std. to troche przymala moze byc :) jeseli wieksza to
sie nie miesci do obudowy std
cos malo konkretnie napisali na tej stronie,bys musial organoleptycznie
sprawddzic, pogadac z ludkami wlascicielami firmy.
B.

hamulec wrote:
> witam przyszdl czas na nowy silnk i jako ze fundusze ograniczone wiec mam
dwa
> do wyboru albo zwykle 1200 albo big bore powiekszone do 1384 ( a dlatego te
dwa
> bo nie mam kasy zeby osprzet wymieniac) ja kieruje sie bardziej na 1384
tylko
> nie mam pewnosci co do wytrzymalosci ,przegrzewania sie itp jednak to nie
> orginal dodaje linka ponizej w ktorym opisane sa obydwa silniki (po
angielsku
> mieszkam w UK)
> dzieki i pozdrowki
> Michal alias hamulec
>
> http://www.theengineshop.info/      
>
> dla niewtajemniczonych na glownej stronie wybieramy zakladke: Aircooled
> Engines :P
>


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Styczen 14 2008 22:59:57
Temat: Re: jaki silnik i co sadzicie o big bore..?
Autor: falco 

 pisze:

...lepiej wymontowac termostat i miec caly czas otwarte klapki w obudowie dmuchawy...

H! ;)

Pisząc podobne "rady", warto dodać, że jeśli będziesz śmigał bez termostatu zimą, to nie rokuje dobrej kondycji dla silnika... :(
Prawidłowa praca garbowego silnika jest ściśle związana z odpowiednim obiegiem powietrza, zarówno ciepłego jak i zimnego, więc ani w 1, ani w 2 stronę (np. niekompletnym oblachowaniem) nie można przeginać.

--
(Po)zdrówka! falco

fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe/użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456

5 Data: Styczen 15 2008 19:26:32
Temat: Re: jaki silnik i co sadzicie o big bore..?
Autor: hamulec 

 pisze:
> ...lepiej wymontowac termostat i miec caly czas otwarte klapki w obudowie
dmuchawy...

H! ;)

Pisząc podobne "rady", warto dodać, że jeśli będziesz śmigał bez
termostatu zimą, to nie rokuje dobrej kondycji dla silnika... :(
Prawidłowa praca garbowego silnika jest ściśle związana z odpowiednim
obiegiem powietrza, zarówno ciepłego jak i zimnego, więc ani w 1, ani w
2 stronę (np. niekompletnym oblachowaniem) nie można przeginać.

--
(Po)zdrówka! falco

fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe/użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL!
______

z tym problemem bede sie zmagac po powrocie do kraju zimy londynskie  sa fajne
zadkoscia jest minusowa teperatura
wiec chyba az tak bardzo brak termostatu nie zaszkodzi
oby :P
dzieki czymajcie sie:)





--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

jaki silnik i co sadzicie o big bore..?



Grupy dyskusyjne