Która instalacja LPG IV gen. jest lepsza? Stag, KME, czy jeszcze coś innego?
z góry dziękuję za podpowiedzi
pozdrawiam
Paweł
| 2 | 
Data: Wrzesien 18 2008 19:42:47 | 
| Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? | 
| Autor: Luky  | 
PaweL pisze: 
 Która instalacja LPG IV gen. jest lepsza? Stag, KME, czy jeszcze coś innego? 
 
 
z góry dziękuję za podpowiedzi 
pozdrawiam 
Paweł 
 
mam stag'a[opel] i kme[renault] - obie chodza dobrze, ale STAG ma więcej możliwości do samodzielnej zabawy lub poprawek po "gaziorzach" [kabelek 40zł, soft za darmo]
 | 3 | 
Data: Wrzesien 19 2008 12:09:03 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: PaweL  |  
mam stag'a[opel] i kme[renault] - obie chodza dobrze, ale STAG ma więcej możliwości do samodzielnej zabawy lub poprawek po "gaziorzach" [kabelek 40zł, soft za darmo] 
 
mam 2 samochody japońskie, które podobno lubią sprawiać problemy z kalibracją gazu ze względu na krótkie czasy otwarcia wtryskiwaczy 
Czy te instalacje sprawdzają się w japońskich autach?
 
Możliwość samodzielnej konfiguracji jest niezbędnym warunkiem przy wyborze instalacji.
 
Paweł
 | 4 | 
Data: Wrzesien 18 2008 21:21:53 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: Grzegorz  |  
Hello PaweL !: 
 
 Która instalacja LPG IV gen. jest lepsza? Stag, KME, czy jeszcze coś innego? 
 
Zależy do czego.
 
Są autka, w których zdecydowanie najlepiej sprawia się BRC. Szczególnie 6/8 garów. Mam w Scorpio Cosworcie od 90 tys km i jest OK.
 
Soft w zasadzie też jest (złoty) a kabelek prymitywny. Ale trzeba bardzo uważać z grzebaniem, łatwo coś przedobrzyć. Acha - jest wariator.
 
pzdrw. 
--  
Grzegorz
 
maila znajdziesz tu :  http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1
| 5 | 
Data: Wrzesien 18 2008 20:40:45 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: Blyskacz  |  
PaweL wrote: 
 Która instalacja LPG IV gen. jest lepsza? Stag, KME, czy jeszcze coś innego? 
 
z tanich to Stag... co do KME to hmm... trudno nalezc gorsza, chyba nawet turecki voltran lepiej wypada :( ...co nie znaczy, ze poprawnie zamontowana i skalibrowana nie bedzie pracowala OK....acha nie nadaje sie do silnikow z wiecej niz 1 torem sterowania.
 
pozdrawiam Blyskacz
 
--  
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) 
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) 
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG
 | 6 | 
Data: Wrzesien 19 2008 12:01:35 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: PaweL  |  
.... co do KME to hmm... trudno nalezc gorsza, chyba 
 nawet turecki voltran lepiej wypada :( ...co nie znaczy, ze poprawnie zamontowana i skalibrowana nie bedzie pracowala OK....acha nie nadaje sie do silnikow z wiecej niz 1 torem sterowania. 
 
 
czyli? co takiego złego jest w KME? Psuje się, czy ciężko ją skalibrować?
 
co nazywasz "torem sterowania" ?
 
Paweł
 | 7 | 
Data: Wrzesien 19 2008 12:12:17 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: PaweL  |  
 
z tanich to Stag... co do KME to hmm... trudno nalezc gorsza, chyba nawet turecki voltran lepiej wypada :( ...co nie znaczy, ze poprawnie zamontowana i skalibrowana nie bedzie pracowala OK....acha nie nadaje sie do silnikow z wiecej niz 1 torem sterowania. 
 
Jak wygląda trwałość tych instalacji? Ile wytrzymują reduktor, wtryskiwacze? 
Nie ma problemów z kalibracją w samochodach japońskich?
 
Paweł
 | 8 | 
Data: Wrzesien 19 2008 16:44:37 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: Grzegorz  |  
Hello PaweL !: 
  
z tanich to Stag... co do KME to hmm... trudno nalezc gorsza, chyba nawet turecki voltran lepiej wypada :( ...co nie znaczy, ze poprawnie zamontowana i skalibrowana nie bedzie pracowala OK....acha nie nadaje sie do silnikow z wiecej niz 1 torem sterowania. 
 
 
Jak wygląda trwałość tych instalacji? Ile wytrzymują reduktor, wtryskiwacze? 
Nie ma problemów z kalibracją w samochodach japońskich? 
 
Wtryski japońskie KEIHIN już niemal nieosiągalne do 200-300 tys km. Włoskie - znacznie mniej.
 
Reduktor - toto się czyści i gumy wymienia.
 
Centralka - nie zużywa się, tylko czasami psuje ;-)
 
Nie ma żadnych problemów z kalibracją sekwencji korzystającej z impulsów na wtryski benzynowe - po prostu silnik dostaje to, co na benzynie. Ale oczywiście trzeba dobrze zamontować wtryski, no i nie przy bezpośrednim wtrysku benzyny.
 
Ale trzeba regularnie filtry zmieniać.
 
A najlepiej popytaj na forum danego modelu.
 
pzdrw. 
--  
Grzegorz
 
maila znajdziesz tu :  http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1
| 9 | 
Data: Wrzesien 19 2008 19:24:59 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: PaweL  |  
 
Użytkownik "Grzegorz"  napisał w wiadomości news:> 
 Nie ma żadnych problemów z kalibracją sekwencji korzystającej z impulsów na wtryski benzynowe - po prostu silnik dostaje to, co na benzynie. Ale oczywiście trzeba dobrze zamontować wtryski, no i nie przy bezpośrednim wtrysku benzyny. 
 
W wielu japońskich silnikach stosowane są wtryski o dużym wydatku, sterowane krótkim impulsami. To sprawia problemy przy adaptacji na gaz, bo małe dysze mogą być za małe przy maksymalnym obciążeniu silnika, a większe dysze mogą być za duże na wolnych obrotach.
 
Paweł
 | 10 | 
Data: Wrzesien 19 2008 22:45:02 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: J.F.  |  
On Fri, 19 Sep 2008 19:24:59 +0200,  PaweL wrote:  
 W wielu japońskich silnikach stosowane są wtryski o dużym wydatku, sterowane  
krótkim impulsami. To sprawia problemy przy adaptacji na gaz, bo małe dysze  
mogą być za małe przy maksymalnym obciążeniu silnika, a większe dysze mogą  
być za duże na wolnych obrotach. 
 
Hm, czemu mam wrazenie ze myla Ci sie wtryskiwacze z mikserem ? 
 
J.
 | 11 | 
Data: Wrzesien 18 2008 23:50:11 |  | Temat: Re: jaki tani wtrysk LPG? |  | Autor: Scobowski  |  
jak wyżej napisano: w sterowniku stag-a możesz sam pogrzebać - a 99%  
gaziarzy to partacze - wiec to przydatna opcja. 
Złożony z sensownym reduktorem i na dobrych wtryskach - nie będzie sprawiac  
problemów - mam w jednym sześciocylindrowcu, w drugim z kolei BRC sequenta  
(podobny cenowo co KME) - tez nie robi problemów, ale na kalibrację mus  
latać do gaziarza. 
 
  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |