On Fri, 7 Aug 2009 13:02:14 +0200, "Rafał Morawski"
wrote:
Witam,
Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po
zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można
zrobić?
a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
3 |
Data: Sierpien 07 2009 13:30:23 |
Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek |
Autor: Rafał Morawski |
Użytkownik napisał w wiadomości
On Fri, 7 Aug 2009 13:02:14 +0200, "Rafał Morawski"
wrote:
Witam,
Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po
zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można
zrobić?
a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?
nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi
pokazuje
4 |
Data: Sierpien 07 2009 13:40:46 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: |
On Fri, 7 Aug 2009 13:30:23 +0200, "Rafał Morawski"
wrote:
nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi
pokazuje
To wezze sprawdz czy masz kabelek od przedniego kola.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
5 |
Data: Sierpien 07 2009 13:42:45 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: James |
"Rafał Morawski" wrote...
newrom napisał ...
"Rafał Morawski" wrote:
Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po
zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to
można
zrobić?
a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?
nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo
mi pokazuje
Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna
biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.
Rekalibracja to raczej trudna sprawa. Podejrzewam, ze bedziesz musial
porownac wskazania np z GPSem i przyzwyczaic sie do odejmowania.
pozdro
--
James
6 |
Data: Sierpien 07 2009 14:35:54 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: |
On Fri, 7 Aug 2009 13:42:45 +0200, "James" wrote:
Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna
biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.
Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
7 |
Data: Sierpien 07 2009 19:20:14 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: Kuczu |
pisze:
Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.
Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
8 |
Data: Sierpien 07 2009 22:51:24 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: |
On Fri, 07 Aug 2009 19:20:14 +0200, Kuczu wrote:
Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.
Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.
pozdr
newrom
PS. paka dotarla, dzieki :)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
9 |
Data: Sierpien 08 2009 10:00:05 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: Kuczu |
pisze:
Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.
Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej linki to grzech ?
PS. paka dotarla, dzieki :)
No i git :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
10 |
Data: Sierpien 08 2009 13:59:47 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: |
On Sat, 08 Aug 2009 10:00:05 +0200, Kuczu wrote:
Ale bo poniewaz co ?
Bo jednoczesnie idzie sie walic prostoty zmiany przelozen, niby sie da
ale trzeba wprowadzac korekty. W dodatku albo wzrasta komplikacja albo
niedokladnosc, bo przecie tylne kolo sie duzo bardziej slizga niz
przednie. Oczywiscie stopien uslizgu jest rozny dla roznych predkosci
(w tym ich zmian).
Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej
linki to grzech ?
Slimaka moznaby chyba zastapic magnesem, kontaktronem i modulem wifi
jesli oczywiscie kabelek mialby szpecic.
No i git :)
Wcale nie, teraz musze isc do garazu a niechcemisie ;)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
11 |
Data: Sierpien 08 2009 14:45:45 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: Robert Rędziak |
On Sat, 08 Aug 2009 10:00:05 +0200, Kuczu
wrote:
Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej
linki to grzech ?
W dzisiejszych czasach linka niepotrzebna, a mały kabelek można
ładnie ukryć. Bądźmy szczerzy: jakiś misio uznał, że pół metra
kabelka więcej kosztuje pewnie coś około jednego eurocenta i
można tego eurocenta zaoszczędzić.
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
12 |
Data: Sierpien 07 2009 06:17:33 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: Artur Zabroński |
On 7 Sie, 13:42, "James" wrote:
Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna
biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.
Rekalibracja to raczej trudna sprawa. Podejrzewam, ze bedziesz musial
porownac wskazania np z GPSem i przyzwyczaic sie do odejmowania.
Nie taka trudna:
< http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPEEDO-HEALER-YAMAHA-R1-R6-FJR1300-FZ1-
FZ6-FZS600-FAZER_W0QQitemZ140336510046QQcmdZViewItemQQimsxZ20090730?
IMSfp=TL0907301510001r28703>
< http://preview.tinyurl.com/koq3kg>
:-)
--
Artur
13 |
Data: Sierpien 07 2009 06:24:59 | Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek | Autor: Artur Zabroński |
| | | | | | | | | | |