Witam
Audi80 B3 1,8 Pb/LPG, zaczela swieciec (pulsowac) kontrolka temperatury... i
perwsze co to sprawdzilem czy przypadkiem plyn w chlodnicy sie nie skonczyl,
ale nie... temperatura silnika w sumie w normie (caly czas trzyma 90-95)
wycieku nie widac, wszystkie elementy gorace (chlodnica, przewody
doprowadzajaco-odprowadzajace z tymi do parownika wlacznie), co jeszcze
prawdzic zanim sie udam do mechanika ?
Werter07
2 |
Data: Pa?dziernik 15 2007 20:48:23 |
Temat: Re: kontrolka temperatury |
Autor: R. |
Werter07 napisał(a):
Witam
Audi80 B3 1,8 Pb/LPG, zaczela swieciec (pulsowac) kontrolka temperatury... i perwsze co to sprawdzilem czy przypadkiem plyn w chlodnicy sie nie skonczyl, ale nie... temperatura silnika w sumie w normie (caly czas trzyma 90-95) wycieku nie widac, wszystkie elementy gorace (chlodnica, przewody doprowadzajaco-odprowadzajace z tymi do parownika wlacznie), co jeszcze prawdzic zanim sie udam do mechanika ?
IMHO uszczelka pod glowica do wymiany - sprawdz czy nie masz "majonezu" pod korkiem na pokrywie zaworów(mozeliwe tez ze plyn chlodniczy sie spala...) jak instalka sekwencyjna to moze Ci sie sam przelaczac z LPG na NoPb
--
____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>> http://rmazurek.com <<<<
| . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com / moje auto >>> http://tnij.com/M323F
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB
3 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 20:04:24 | Temat: Re: kontrolka temperatury | Autor: darma |
Użytkownik "R." napisał w wiadomości
Werter07 napisał(a):
> Witam
>
> Audi80 B3 1,8 Pb/LPG, zaczela swieciec (pulsowac) kontrolka
temperatury... i
> perwsze co to sprawdzilem czy przypadkiem plyn w chlodnicy sie nie
skonczyl,
> ale nie... temperatura silnika w sumie w normie (caly czas trzyma 90-95)
> wycieku nie widac, wszystkie elementy gorace (chlodnica, przewody
> doprowadzajaco-odprowadzajace z tymi do parownika wlacznie), co jeszcze
> prawdzic zanim sie udam do mechanika ?
IMHO uszczelka pod glowica do wymiany - sprawdz czy nie masz "majonezu"
pod korkiem na pokrywie zaworów(mozeliwe tez ze plyn chlodniczy sie
spala...)
hm.. ciekawe wnioski wysuwasz :) nie strasz kolegi. To nie jest kontrolka
"wymienić uszczelke pod głowicą" tylko "za mały poziom cieczy w układzie
chłodzenia". Moim zdaniem wina leży po stronie czujnika, zwłaszcza że płynu
nieubywa i temp. cieczy chłodcącej jest prawidłowa.
Pozatym objawy "kończącej" się uszczelki pod głowicą mogą być różne.
"Majonez" w układzie smarowania świadczy o wycieku płynu chłodzącego do
oleju, Natomiast o spalaniu się płynu świadczy dymienie na biało.
jak instalka sekwencyjna to moze Ci sie sam przelaczac z LPG
na NoPb
Audi 80 B3 1,8 ma wtrysk jednopunktowy lub gaźnik, zatem nie ma mowy o
instalacji IV generacji.
Jak się nie znasz to nie opowiadaj chłopakowi bajek :)
pozdr.
| |