Witam grupowiczów
kupiłem dzis aparat cyfrowy Canon, niestety w supermarkecie - w sklepie
odpaliłem, wydawał sie OK.
w domu zrobiłem kilka zdjęć i poczułem że się strasznie nagrzewa, lampa nie
chciała błyskać, baterie po chwili padły.
tak samo na dobrych, naładowanych akumulatorach z innego aparatu.
mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu
oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek
zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.
Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie zagjąć.
Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na
długie tygodnie.
Pozdrawiam
2 |
Data: Maj 08 2010 23:14:55 |
Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony |
Autor: R |
Użytkownik "dziecko neostrady" napisał w wiadomości
Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie zagjąć.
Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na
długie tygodnie.
Zgłoś niezgodność towaru z umową. Możesz żądać wymiany na nowy, a jeśli nie
będą mieli to zwrot pieniędzy.
R.
3 |
Data: Maj 08 2010 23:29:22 | Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony | Autor: KiloSierra |
R pisze:
Zgłoś niezgodność towaru z umową. Możesz żądać wymiany na nowy, a jeśli nie będą mieli to zwrot pieniędzy.
R.
i po cholere trolla karmisz?
4 |
Data: Maj 12 2010 15:26:56 | Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony | Autor: J.F. |
Użytkownik "dziecko neostrady" napisał
mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.
Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie zagjąć. Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na długie tygodnie.
I tak pojdzie.
Upierasz sie tylko przy niezgosci z umowa, sklep wysyla do serwisu ... i masz dwa tygodnie na reakcje.
J.
| | |