me-how napisał(a):
Witam, mam klienta który szuka ładnej 1303,
bo jego jak się okazało to kupa złomu.
Jest świadom że za coś ładnego trzeba dobrze zapłacić.
Jakby coś się komuś przypomniało dajcie znać.
A może chcesz taką 1303 '73, w której jest:
- silniczek 1600 kompletnie odnowiony dwa lata temu przez niejakiego, słynnego zresztą, Tomka Atysa z Łomianek k/W-wy(z jego gwarancją),
- skrzynia super,
- lakier jasno-zielony metalic (ze znaną recepturą, znany kiedyś jako VW 98B),
- podłoga nowa (nie przyspawana - przykręcana!),
- samolot nowy,
- sprawna dmuchawa,
- roczny aku centry (Futura!!!),
- pełnowymiarowe, trzypunktowe pasy z tyłu (General Motors, atestowane),
- jeździ super, serwisowany od 5 lat też u Tomecka - przez ostatnie 5 lat autko było używane w trybie ciągłym, bez awarii, na drogach w Polsce i w EU (Francja, Włochy, Niemcy, Węgry itd - dokumentacja foto na życzenie ;-))),
- ważny przegląd, OC itd,
- 2 komplety kół (letnie i zimowe, super oponki, w doskonałym stanie),
- tylko... no niestety... buda i progi do szybkiego remontu (bo zimy nie przetrzyma i... będzie zimno-przewiewnie). ;-(
Do zobaczenia w Warszawie (Saska Kępa).
Sam miałem mu zrobić remont blachy, ale nie mam w tej chwili możliwości z tym walczyć. A żal mi go trzymać na parkingu (Garbi mieszka na podziemnym) do przyszłego roku... (w ten weekend zrobił znowu 60 km) tym bardziej, że chwilowo ganiamy autem zastępczym.
Jakby coś, to proszę na priva (adres w polu nadawcy tej wiadomości - trzeba tylko wyciąć "WYWAL-TO." ;-))
-K.
PS.
Cena do negocjacji... bo jakby Garbus jest w tym najważniejszy - żeby trafił w dobre ręce - a ja mam nadzieję, że uda się znaleźć jakiś kompromis. ;-)))