Użytkownik "zetec" wrote
Szukam informacji na temat Audi A6 1.8T rocznik 1998/1999
Jak wygląda sprawa z awaryjnością tego samochodu? Są problemy z
serwisowaniem auta?
Warto kupić ten samochód, czy dać sobie spokój?
Aby uniknąć wysokich kosztów napraw silnika, pasek rozrządu i napinacz
powinny być religijnie wymieniane nie rzadziej niż co 100 tys. km.
Jaki przebieg? Generalnie to jest mały silniczek i pomimo niezłych osiągów
musi ciężko pracować by rozbujać nie lekkie przecież A6. Dodatkowo, co do
żywotności samej turbosprężarki, wszystko zależy od tego jak poprzedni
właściciel się z nią obchodził, jakiej klasy olejem zalewał silnki i jak
często ten olej wymieniał.
Dużo informacji zarówno o A6 jak i o silniku 1.8T znajdziesz przeszukując
archiwa na
http://www.audiklub.org/phpBB2/
Pozdr.
Pete
3 |
Data: Czerwiec 15 2007 16:26:26 |
Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 |
Autor: kubelt |
Aby uniknąć wysokich kosztów napraw silnika, pasek rozrządu i napinacz
powinny być religijnie wymieniane nie rzadziej niż co 100 tys. km.
Moment, a ktory to 1.8 T? Bo jesli napinach jest hydrauliczny to spokojnie
wytrzyma wiecej, producent kaze wymieniac przy 180 tys km.
Pozdrawiam
--
kubelt
1.8T w obudowie B5
4 |
Data: Czerwiec 15 2007 14:18:40 | Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 | Autor: Pete |
Użytkownik "kubelt" wrote
Moment, a ktory to 1.8 T? Bo jesli napinach jest hydrauliczny to spokojnie
wytrzyma wiecej, producent kaze wymieniac przy 180 tys km.
Hmm... nie słyszałem by były jakieś znaczące różnice w napinaczach w 1.8T.
W ostatnich latach produkcji VAG nawet sam skrócił okres wymiany
(przynajmniej w USA), bo klienci podnieśli raban.
Masz więce info na ten temat (tzn. tych hydraulicznych)? W jakich latach i
wersjach były stosowane?
Pozdr.
Pete
5 |
Data: Czerwiec 15 2007 20:33:51 | Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 | Autor: kubelt |
Masz więce info na ten temat (tzn. tych hydraulicznych)? W jakich latach
i
wersjach były stosowane?
no na pewno w moim AEB, gdzie serwis wymienia go dopiero przy drugiej
wymianie rozrzadu. Wydaje mi sie, ze jeszcze w ANB, APU i AWT.
Pozdrawiam
--
kubelt
1.8T w obudowie B5
| | |