piotr pisze:
> Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie 
> ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki
> tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem.
Co do ogórków to niech się brać ogórkowa wypowie 
zatem jako brac ogorkowa, powiem zebys patrzyl na pare rzeczy podstawowych, 
a sa to rury wokol tylnych drazkow skretnych, bo to tam jak zgnije tak samo jak
i w garbach jest lipa, drazek potrafi sie przekrecic a w typowym przypadku
podgnity peknac bo hartowany stanowi calosc, i to na nim spoczywa caly ciezar
oga, bynajmniej dupy.
apropos przodu to rurowisko, patrzysz czy rurowisko ma udroznione odplywy wody z
rurowiska, ja mam w totu powiekszone, przez jakiegos arcmistrza weirtlem i
rurowisko twarde jak trzeba, zazwyczaj zapycha sie blotem czy rdza spuchnieta,
no i woda stoi w rurowisku i rdzewieje, zwracasz uwage na luz na tzw glownym
sworzniu kierowniczym, wymiana troche skomplikowana ale do zrobienia, problem w
tym ze reprodukcje to lipa bo nie maja juw lozysk iglicowych ale same poprostu
panewki z brazu.
dodatkowo patrz jak sie suwaja drzwi suwane, czy ladnie wsio smiga, bo jak szyna
dolna tych drzwi jest spawana albo zgnita od dolu, to trzeba wymienic, a sama
szyna to 400 cos
przednie progi tez sa duzo warte okolo 500-600zet
pozatym ogi sa twarde, twardsze niz przecietny garb
pozwalaja na doladowanie 3 razy tyle co garb
bedac jedynie 1/3 wieksze, a silniki sa takie same jak w garbach
apropos silnikow to 
16 tzw typ 2 motor czyli wersja garbata ale w ogu, sa bardzo wytrzymale przy
skrzynkach jakie maja ogi pod te silniki, 
najlepsze sa skrzynki z ogow robionych do austrii i szwajcarii, gdzie mieli
specjalne przelozenie na 1 ce, wtedy sie zbiera na pierwszym i 2 gim najpredzej
i najlzej, 
2l tzw typ 4 motor w ogu najlepiej sie sprawuje przy dlugiej skrzyni, taka co ma
5 zeber zamiast 3 jak zwykle, 2l sa dobre dla dlugich dystansow bo tylko wtedy
maja najlepsze osiagi i najlepiej splaja przwy 110 na plaskich autobanach
wg mnie najlepsze ogi sa z bundeswery bo sa wyzsze niz standardowe i maja
dodatkowe warstwy podkladow, to samo sie tyczy sanitarek i fajerow
najwygodniejsze sa westy, jak i najdrozsze
ale najwytrzymalsze to kasteny
jak moj totu
np
--  
Wysłano z serwisu OnetNiusy: 
http://niusy.onet.pl
| 4 | 
Data: Luty 23 2008 00:47:52 | 
| Temat: Re: kupno ogórka | 
| Autor:  | 
On 23 Lut, 01:33, "filip ze strasburga"  wrote: 
 > piotr pisze: 
> > Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie 
> > ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki 
> > tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem. 
 
> Co do ogórków to niech się brać ogórkowa wypowie 
 
zatem jako brac ogorkowa, powiem zebys patrzyl na pare rzeczy podstawowych, 
a sa to rury wokol tylnych drazkow skretnych, bo to tam jak zgnije tak samo jak 
i w garbach jest lipa, drazek potrafi sie przekrecic a w typowym przypadku 
podgnity peknac bo hartowany stanowi calosc, i to na nim spoczywa caly ciezar 
oga, bynajmniej dupy. 
apropos przodu to rurowisko, patrzysz czy rurowisko ma udroznione odplywy wody z 
rurowiska, ja mam w totu powiekszone, przez jakiegos arcmistrza weirtlem i 
rurowisko twarde jak trzeba, zazwyczaj zapycha sie blotem czy rdza spuchnieta, 
no i woda stoi w rurowisku i rdzewieje, zwracasz uwage na luz na tzw glownym 
sworzniu kierowniczym, wymiana troche skomplikowana ale do zrobienia, problem w 
tym ze reprodukcje to lipa bo nie maja juw lozysk iglicowych ale same poprostu 
panewki z brazu. 
 
dodatkowo patrz jak sie suwaja drzwi suwane, czy ladnie wsio smiga, bo jak szyna 
dolna tych drzwi jest spawana albo zgnita od dolu, to trzeba wymienic, a sama 
szyna to 400 cos 
przednie progi tez sa duzo warte okolo 500-600zet 
pozatym ogi sa twarde, twardsze niz przecietny garb 
pozwalaja na doladowanie 3 razy tyle co garb 
bedac jedynie 1/3 wieksze, a silniki sa takie same jak w garbach 
 
apropos silnikow to 
16 tzw typ 2 motor czyli wersja garbata ale w ogu, sa bardzo wytrzymale przy 
skrzynkach jakie maja ogi pod te silniki, 
najlepsze sa skrzynki z ogow robionych do austrii i szwajcarii, gdzie mieli 
specjalne przelozenie na 1 ce, wtedy sie zbiera na pierwszym i 2 gim najpredzej 
i najlzej, 
2l tzw typ 4 motor w ogu najlepiej sie sprawuje przy dlugiej skrzyni, taka co ma 
5 zeber zamiast 3 jak zwykle, 2l sa dobre dla dlugich dystansow bo tylko wtedy 
maja najlepsze osiagi i najlepiej splaja przwy 110 na plaskich autobanach 
 
wg mnie najlepsze ogi sa z bundeswery bo sa wyzsze niz standardowe i maja 
dodatkowe warstwy podkladow, to samo sie tyczy sanitarek i fajerow 
 
najwygodniejsze sa westy, jak i najdrozsze 
 
ale najwytrzymalsze to kasteny 
jak moj totu 
np 
 
--  
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl 
 
 |