Grupy dyskusyjne   »   307 do serwisu - ryzyko pożaru

307 do serwisu - ryzyko pożaru



1 Data: Lipiec 25 2007 23:54:24
Temat: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: JKK 

A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415

Pzdr

JKK



2 Data: Lipiec 26 2007 00:02:59
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: Alex81 

In article 
 says...

A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415

Cokolwiek odgrzewane... Chyba że teraz palą się z innego powodu, to co
innego ;)

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI

3 Data: Lipiec 26 2007 00:22:00
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: JKK 


Użytkownik "Alex81"  napisał w wiadomości

In article
 says...
A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415

Cokolwiek odgrzewane... Chyba że teraz palą się z innego powodu, to co
innego ;)


O ile się nie mylę, to chyba dopiero teraz oficjalnie się przyznali ...

Pzdr

JKK

4 Data: Lipiec 25 2007 23:28:41
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: sp00n 

Cokolwiek odgrzewane... Chyba że teraz palą się z innego powodu, to co
innego ;)


O ile się nie mylę, to chyba dopiero teraz oficjalnie się przyznali ...

Podobniez kilka modeli od CSA potrafilo sie samoistnie zapalic...
Mojemu koledze spalil sie rok temu ledwo ponad roczny peugeot partner 1.9D - kompletnie gola wersja bez zadnych absow itp. Zostawil go wieczorem na parkingu i poszedl wyprowadzic psy w nocy - postanowil go wtedy przeparkowac. Jak otworzyl drzwi ogien buchnal - pewnie sie cos tam tlilo i dostalo powietrza nagle - i auto doszczetnie splonelo. Mam gdzies chyba nawet zdjecia...
Ja jezdze identycznym i mam juz 150kkm od nowosci - auto nieprzytomnie glosne i slabe ale pomijajac drobne wariacje elektryczne kompletnie bezawaryjne do tej pory - klocki, opony przednie olej i filtry, nic wiecej nie bylo ruszane. Ale jak zez ja go nie lubie....
pozdrawiam,
w

5 Data: Lipiec 26 2007 00:32:49
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

JKK pisze:

A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)
Oczywiście zawodna francuska technika - a dla zmyłki te układy mają napisy "Robert Bosch GmBH - Made in Germany"

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415
Mooooocno nieświeża nowość. Czyżby komuś zależało na smrodzie wokół marki?? Bo o palących się sprzęgłach w VAG-ach to całkiem cicho.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

6 Data: Lipiec 26 2007 09:31:25
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: AL 

Użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał:

JKK pisze:

A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)

Oczywiście zawodna francuska technika - a dla zmyłki te układy mają napisy "Robert Bosch GmBH - Made in Germany"


http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415

Mooooocno nieświeża nowość. Czyżby komuś zależało na smrodzie wokół marki?? Bo o palących się sprzęgłach w VAG-ach to całkiem cicho.

a ja mam wrazenie z obserwacji zwlaszcza malych miasteczek/wsi (rodzinka), w ktorych holduje sie niemieckiej motoryzacji (zazwyczaj nie najmlodszej), ze te spolecznosci - gdy im psuja sie te samochody na potege - pocieszaja sie w ten sposob, ze mogliby mniec gorzej gdyby mieli auta na F.

--
pozdr
Adam (AL)
TG

7 Data: Lipiec 26 2007 09:47:14
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał w wiadomości news:

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415
Mooooocno nieświeża nowość.

A czyja to wina że dopiero teraz Peugeot (i UOKiK) zareagował na coś co wszyscy wiedzieli od kilku lat?

8 Data: Lipiec 26 2007 10:11:18
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: Hektor 

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał


http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/peugeoty-moga-sie-zapalic,949361,415
Mooooocno nieświeża nowość. Czyżby komuś zależało na smrodzie wokół marki?? Bo o palących się sprzęgłach w VAG-ach to całkiem cicho.

Ani chybi to spisek. Na szczescie od wykrywania sPiSków mamy ostatnio sporo fachowców.

Zbigniew Kordan

9 Data: Lipiec 26 2007 10:40:14
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: JanuSz 

Użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał:

JKK pisze:
A winne ABS i ESP (ciekawe czy aby nie niemieckie ;-)
Oczywiście zawodna francuska technika - a dla zmyłki te układy mają napisy "Robert Bosch GmBH - Made in Germany"

Bosh i inni producenci produkują na zamówienie i jakość dostosowują do wymagań producenta samochodu i ceny, jaką producent samochodu płaci wykonawcy zespołu, np. układu hamulcowego (np. PSA chce, aby tarcze hamulcowe wykonać z błota zamiast ze stali). Nie wiem, jak z uszczelnieniem, z którym francuzy mają kłopoty - czy to wynika z jakości podzespołu, czy jakości montażu i jakości pozostałych elementów współpracujących z hamulcami. Faktem jest, że Bosh jest dużym producentem i dostawcą dla wielu firm samochodowych, a nie wszyscy mają takie kłopoty, jak Peugeot.
W pewnych zakładach mięsnych robili dwa rodzaje konserw mięsnych - normalne dla ogólnej sieci handlowej - i gorsze dla pewnej wielkiej, zagranicznej sieci hipermarketów, z którą wynegocjowali niższą cenę.

10 Data: Lipiec 26 2007 18:14:42
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

JanuSz pisze:

Bosh i inni producenci produkują na zamówienie i jakość dostosowują do wymagań producenta samochodu i ceny, jaką producent samochodu płaci wykonawcy zespołu, np. układu hamulcowego (np. PSA chce, aby tarcze hamulcowe wykonać z błota zamiast ze stali). Nie wiem, jak z uszczelnieniem, z którym francuzy mają kłopoty - czy to wynika z jakości podzespołu, czy jakości montażu i jakości pozostałych elementów współpracujących z hamulcami. Faktem jest, że Bosh jest dużym producentem i dostawcą dla wielu firm samochodowych, a nie wszyscy mają takie kłopoty, jak Peugeot.
To jest uszczelnienie wiązki elektrycznej.

Nie wiem co to za firma bosh - ja piszę Bosch - chyba się różni jak Panasonix od Panasonic ;-)

Jest błąd w projekcie - ale gdzie zawiniony? Czy Bosch opowiadał za projekt czy PSA - tego się nie dowiemy.
Zresztą błędy w projekcie/produkcji pojawiają się niezależnie od zleceniodawcy. Znowu ten sam Bosch udanych układach wtrysku Common Rail właśnie dla PSA opracował podobny układ dla VAG, który okazał się całkowita porażką - pompy wysokiego ciśnienia sypały się masowo.

- Przed wprowadzeniem na rynek nie przetestowano wyrobu dokładnie i nie wychwycono problemu. Tu się odbija projektowanie wyrobów przez księgowych, a nie przez inżynierów :-( płacą za to klienci.


--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

11 Data: Lipiec 27 2007 18:25:21
Temat: Re: 307 do serwisu - ryzyko pożaru
Autor: JanuSz 

Użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał:



Nie wiem co to za firma bosh - ja piszę Bosch - chyba się różni jak Panasonix od Panasonic ;-)


Faktycznie ma być Bosch, mea culpa... Ech, wakacje :)

307 do serwisu - ryzyko pożaru



Grupy dyskusyjne