logan mcv
1 | Data: Sierpien 08 2010 09:30:29 |
Temat: logan mcv | |
Autor: mariuszmo | czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania kierownicy? 2 |
Data: Sierpien 08 2010 10:28:35 | Temat: Re: logan mcv | Autor: to | begin mariuszmo czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania To niech se kupi ze wspomaganiem. -- ignorance is bliss 3 |
Data: Sierpien 08 2010 13:01:50 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "mariuszmo" napisał w wiadomości a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta?Ech, ta dzisiejsza młodzież ;-) Pzdr JKK 4 |
Data: Sierpien 08 2010 22:20:39 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jackare | Użytkownik "mariuszmo" napisał w wiadomości czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania kierownicy? No nie wiem. Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM wersja 5 osobowa 17 lutego 2009. 4 poduszki powietrzne wspomaganie kierownicy ABS elektryka przednich szyb centralny zamek sterowany pilotem relingi dachowe lakier metalic (gafitowy) dodatkowy komplet opon zimowych (letnie i zimowe michelin) za 36 500. Jakoś nie widzę konkurencji cenowej wśród jakiegokolwiek porównywalnego funkcjonalnie modelu innej marki jeżeli chodzi o samochody nowe. -- Jackare 5 |
Data: Sierpien 08 2010 22:25:36 | Temat: Re: logan mcv | Autor: BM | No nie wiem. Auto z rocznika zakupu czy poprzedniego? -- Pozdrawiam, BM 6 |
Data: Sierpien 10 2010 10:17:37 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jackare | Użytkownik "BM" napisał w wiadomości z poprzedniego - 2008No nie wiem. 7 |
Data: Sierpien 08 2010 23:02:17 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości Użytkownik "mariuszmo" napisał w wiadomości Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone. Do Twojego zapomnieli silnika włożyć. 8 |
Data: Sierpien 10 2010 06:25:14 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Cavallino wrote: Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości Nie przesadzasz aby? Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170 spokojnie. A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może przegonić tego twojego ceeda... -- Pozdro Massai 9 |
Data: Sierpien 10 2010 09:23:50 | Temat: Re: logan mcv | Autor: kml |
> No nie wiem. Nie wiem jak elastyczność ale te spokojnie 170 to stawiam, że przy dźwięku wyjącego o zmiłowanie silnika :) -- pozdrawiam kml 10 |
Data: Sierpien 10 2010 09:41:45 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | kml wrote:
Kwestia zestopniowania skrzyni ;-) Zresztą, o czym my mówimy - przeca u nas jest maks dozwolone 130 ;-) Chyba że ktoś na rajdy chce tego logana brać. W sumie mogłoby to ciekawie wyglądać... Duża powierzchnia reklamowa! -- Pozdro Massai 11 |
Data: Sierpien 10 2010 23:05:13 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J.F. | On Tue, 10 Aug 2010 09:41:45 +0000 (UTC), Massai wrote: kml wrote: Nie. Taki silnik musi dac cala swoja moc, a ona osiagalna na wysokich obrotach. Zresztą, o czym my mówimy - przeca u nas jest maks dozwolone 130 ;-) Ale do Odry niedaleko Chyba że ktoś na rajdy chce tego logana brać. Dacia Formula ? :-) J. 12 |
Data: Sierpien 10 2010 10:15:25 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone. No właśnie. Zwłaszcza jak pusty, a co będzie jak go wypakujesz? Widziałeś kiedyś gabaryty Logana MCV? A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może przegonić Taaa, na pewno. 13 |
Data: Sierpien 10 2010 09:47:49 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Cavallino wrote: Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: Widziałem, nawet w nim siedziałem ;-), kumpel kupił jako firmówkę, dowozi nim jakieś manele na remonty. Tyle że kupił tego dci 85 kucy. Ciągnie to aż miło, ale to diesel więc trochę nie do końca miarodajne porównanie. Wiem że w nim miejsca sporo.
Trzeba by spróbować ;-) Logan ma mieć 13,5 do setki, jaki masz silnik w tym ceedzie? -- Pozdro Massai 14 |
Data: Sierpien 10 2010 11:54:55 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: Ciągnie to aż miło, ale to diesel więc trochę nie do końca miarodajne Dokładnie o to chodzi. 90 konny diesel to jeszcze by się dało w tym znieść. Benzyniak musiałby jednak mieć grubo ponad 100 koni, żeby dało się takim grzmotem jakoś jechać.
115 konny crdi. Nie masz szans. Nawet 0-100 ma w papierach 2 sekundy mniej, co w dieslu sprawia największy problem. W elastyczności tym bardziej zje na śniadanie 90 konnego benzyniaka, mimo że jest jeszcze cięższy z racji silnika. 15 |
Data: Sierpien 10 2010 11:58:26 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Cavallino wrote: Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: Ano, z dieslem to ni ma szans. Ale ciekawe jakby zrobić porównanie tych dwóch loganów w wersji 1,6 8V 87 koni i 1,6 16v 105 KM. W weekend jeździłem taką starą astrą 1,4 68koni i aż byłem zdzwiwiony jak dobrze to ciągnie w takiej miejskiej jeździe. -- Pozdro Massai 16 |
Data: Sierpien 10 2010 14:01:49 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: W weekend jeździłem taką starą astrą 1,4 68koni i aż byłem zdzwiwiony A sprawdzałeś ile ważyła? Auta konkretnie tyją w poszczególnych wersjach, pamiętam że niegdyś mój Citroen ZX był lżejszy niż obecne Punto II (totalny golas), o GrandePunto (jeszcze cięższym o kolejne 60 kg) nie wspominając. 17 |
Data: Sierpien 10 2010 14:13:54 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości W weekend jeździłem taką starą astrą 1,4 68koni Nie 1.4 82 MPI czasami ? Albo 1.6 75 / 82 / 84 / 87 ? Pzdr JKK 18 |
Data: Sierpien 10 2010 13:38:50 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | J_K_K wrote: Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości Astra jedynka, rocznik 99. W autocentrum wymieniają wersję 1,4 60 kucy, ale tak mi się kołacze że ma 68 czy 64. W każdym razie - najsłabsza wersja, bo jak był kupowany właśnie wyszły wersje 16v 90-cio konne. -- Pozdro Massai 19 |
Data: Sierpien 10 2010 15:49:14 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 10 Aug 2010 13:38:50 +0000 (UTC), Massai Astra jedynka, rocznik 99. Zrobiona z blaszki po konserwie, waży tyle co nic, zwłaszcza po kuracji odchudzającej przez utlenianie ;)) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 20 |
Data: Sierpien 10 2010 17:51:58 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości Zrobiona z blaszki po konserwie Wołga to nie jest, ale porównaj z dzisiejszymi konstrukcjami - zwłaszcza z plastikowymi błotnikami, itp. Pzdr JKK 21 |
Data: Sierpien 10 2010 17:02:52 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 10 Aug 2010 17:51:58 +0200, J_K_K Wołga to nie jest, ale porównaj z dzisiejszymi Nie zmienia to faktu, że współczesne konstrukcje są masywniejsze i sztywniejsze. Popatrz choćby na słupki. A przez to nawet pierdolot miejski waży około tony. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 22 |
Data: Sierpien 11 2010 09:35:00 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Robert Rędziak wrote: On Tue, 10 Aug 2010 17:51:58 +0200, J_K_K Hm, kiedyś widziałem takie zestawienie i wynikało że masę robią głównie wygłuszenie i dodatki, klima itp. pierdoły. Że wcale nie konstrukcja, ponoć konstrukcje wagowo się nawet trochę odchudziły. -- Pozdro Massai 23 |
Data: Sierpien 10 2010 16:40:40 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Robert Rędziak wrote: On Tue, 10 Aug 2010 13:38:50 +0000 (UTC), Massai A wiesz że nawet się dobrze trzyma. Tylko środek już nie teges, widać zużycie. -- Pozdro Massai 24 |
Data: Sierpien 10 2010 17:03:30 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 10 Aug 2010 16:40:40 +0000 (UTC), Massai A wiesz że nawet się dobrze trzyma. To pogratulować, bo większość Astr F jest już w mniejszym lub większym stanie rozkładu ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 25 |
Data: Sierpien 10 2010 10:37:27 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170 Rzeczona wcześniej pewnie cięższa Ascona 90 KM, spokojnie dawała radę i to po 100 czy 200 kkm ;-). Ba, Polonez 1,5 na gaźniku też potrafił. 60 KM 1.4 Corsa B też ~160 km/h Pzdr JKK 26 |
Data: Sierpien 10 2010 11:07:37 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości Nie bardzo cięższa właśnie. 60 KM 1.4 Corsa B też ~160 km/h Wiem, mam 60 konne Punto. Teoretycznie też jest w stanie jechać tyle. Ale nie ma w Polsce tak długich dróg, żeby komuś się chciało toto tak rozbujać. Życia nie starczy. Obstawiam, że obciążony trochę Logan MCV będzie jeszcze gorszy, Punto waży ponad 200 kg mniej. 27 |
Data: Sierpien 10 2010 11:45:10 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Wiem, mam 60 konne Punto.Znowu przesadzasz, albo przyspieszenia nie te ;-) Od zjazdu z Imielina na S1 koło magazynów Panattoni 160 to można już mieć spokojnie (jeżeli okoliczności pozwalają). A do Warszawy to jeszcze hohoho :-) Pzdr JKK 28 |
Data: Sierpien 10 2010 11:49:17 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Być może, nie pojadę 300 km do Warszawy, żeby to sprawdzić. W każdym razie na autostradowej obwodnicy Poznania ruch jest za duży, żeby próbować tak długo jechać z gazem w podłodze. 29 |
Data: Sierpien 10 2010 15:47:19 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 10 Aug 2010 06:25:14 +0000 (UTC), Massai Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170 W kraju zamulaczy do zamulania w sam raz. Zwłaszcza że klienci tegoż zapewne liczą się z każdym kieliszkiem benzyny. A tu, żeby się tym względnie przyzwoicie poruszać, trzeba jeździć z gazem w podłodze. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 30 |
Data: Sierpien 10 2010 10:17:18 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jackare | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Widzisz, ten silnik to CELOWY wybór. Auto kupione do celów DG z założeniem że będą nim jeździź różne osoby. Silnik nie do zajechania. Niewrażliwy na paliwo ani na traktowanie i tani w utrzymaniu. Tak się żłożyło że głównie ja jeżdżę tym autem i jako koniowi roboczemu trudno mu coś zarzucić. -- Jackare 31 |
Data: Sierpien 10 2010 10:23:48 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości A to na pewno. Ale tu było o kobicie i jakimś tam komforcie jazdy. Ja wiem, że do DG nawet C15 ludzie używali, ale jazda tym czymś była formą mobbingu. 32 |
Data: Sierpien 10 2010 10:38:30 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Ja wiem, że do DG nawet C15 ludzie używali, A do czego był zaprojektowany C15, jak nie do DG właśnie ? Podobnie Fiorino, etc. Pzdr JKK 33 |
Data: Sierpien 10 2010 10:58:44 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości No i? Jechałeś kiedyś czymś takim? Bo ja tak i było to najgorsze doświadczenie motoryzacyjne w moim życiu. Nawet Willysem pod górkę jechało się dużo lepiej. 34 |
Data: Sierpien 10 2010 11:02:19 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości Owszem, jechałem. Przesadzasz. Bo ja tak i było to najgorsze doświadczenie motoryzacyjne w moim życiu. Gorzej niż w Zaporożcu na tylnim siedzeniu, albo w Żuku "na pace" ;-) ? Pzdr JKK 35 |
Data: Sierpien 10 2010 11:09:44 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości news: Jechałeś kiedyś czymś takim? Nie.
Takich nie miałem. Ale komfort w Żuku TOWOS był zbliżony, tyle że zdecydowałem się na taką jazdę raz i słabo pamiętam. ;-) Na pewno mniej trząsł, w tej dieslowskiej tragedii w C15 można było dostać choroby jak przy obsłudze młota pneumatycznego. 36 |
Data: Sierpien 10 2010 11:41:19 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości news: Najgłośniejszy diesel to z mojego doświadczenia był w Roburze a'la towos (takie jak miała TVP - chłodzony powietrzem chyba), a potem w Żuku 4C90. Chyba niczego sobie był też Perkins z Massey'a-Ferguson'a w Tarpanie 239D :-) Pzdr JKK 37 |
Data: Sierpien 10 2010 21:13:35 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jackare | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Ja nie narzekam. Auto spełnia wszystkie zakładane przy zakupie cele. Przeważnie mam w bagażniku około 200-250 kg ładunku: narzędzia, spawarka lub dwie, jakieś materiały, czasem dodatkowo dwie butle gazowe i cały szpej do spawania autogenem. Zazwyczaj poruszamy się w dwie lub trzy osoby. Nierzadko jest to np wyjazd na drugi koniec kraju na kilka dni więc dochodzą jeszcze bagaże dla trzech osób. Czasem tego ładunku jest więcej ale zazwyczaj trasa jest wtedy lokalna na terenie GOPu. Dynamika mniej więcej jak polonez 1.6, komfort podróży znacznie lepszy. Przy dużym obciążeniu częste redukcje z 5 na 4. Bardzo wygodnie z tyłu. Rok temu jechaliśmy do Belgii w czterech duzych chłopaków w tym jeden baaaardzo duży objętościowo - jakieś blisko 200 kg wagi. Spokojnie daliśmy radę. W weekend obróciliśmy tam i zpowrotem. Bez bólu. -- Jackare 38 |
Data: Sierpien 10 2010 21:23:27 | Temat: Re: logan mcv | Autor: kml |
Ja nie narzekam. Auto spełnia wszystkie zakładane przy zakupie cele. A kupiłbyś to auto "do domu" ? :) Czasami czytam dacia klub pl i na podstawie tej lektury odechciewa mi się patrzeć na ten samochód. Niby jest ok, ale nie ma wielu rzeczy i np nie ma opcji jednorazowego machnięcia wycieraczkami co w nowym samochodzie po prostu musi być ;) -- pozdrawiam kml 39 |
Data: Sierpien 12 2010 07:36:51 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jackare | Użytkownik "kml" napisał w wiadomości
Nie wiem czy kupiłbym. Zależy jakimi kryteriami miał bym się kierować bo dla mnie auto to tylko przedmiot jak szczoteczka do zębów czy telewizor. Zero kultowego podejścia. Kupując nowe auto oczekuję że będzie mi absolutnie bezproblemowo służyć minimum 5 lat. Jeżeli to auto miałoby być przede wszystkim nowe i tanie, to może wybrałbym i tego logana (choć pewnie nie bo mi się żona nie potrafi w niego wpasować wymiarami - jest drobna i albo ma do czegoś zbyt blisko albo zyt daleko). Jeżeli auto miałoby być przede wszystkim trwałe, niezawodne, nieżle wyposażone i nadal przy tym wszystkim niezbyt drogie to kupiłbym hyundaia lub kia lub jakieś renault. Jeżeli auto miałoby mi służyć do czerpania przyjemności z jazdy (czyli uprawiania przejażdżek) to zrobiłbym jak mój kolega i kupiłbym sobie ferrari, ale to w moim przypadku raczej niewynalne. Raz że wolałbym takie pieniądze spożytkować inaczej, dwa, że pojęcie "przyjemność z jazdy samochodem" w moim słowniku o ile w ogóle istnieje to oznacza raczej krótkie przejażdżki samochodami z lat 1930-1960 luz jazdę "zwykłym" samochodem w nocy po górskiej krętej drodze przy mgle lub padającym śniegu ograniczającym widoczność do 10-20 metrów i to bez jakichkolwiek inklinacji wyśigowych... Od auta oczekuję po prostu tyle że przewiezie mnie z punktu A do B i będzie to robić skutecznie i niezbyt drogo. Elementy wyposażenia i komfortu typu klima czy heizung Sitze, to dla mnie sprawa drugo jeśli nie trzeciorzędna. Generalnie im auto bardziej wypasione tym bardziej skłonne do awarii. Aut podejmujących decyzję za mnie w ogóle nie lubię- ABS jest już dla mnie zmorą. To dobre dla dziewczyn..... -- Jackare 40 |
Data: Sierpien 11 2010 00:14:33 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości No właśnie o tym mówię. Da się tak kulać, ale o przyjemności z jazdy mowy nie ma. Większość z nas, jednak samochody kupuje do wożenia własnego tyłka, a nie 250 kg bagażu. 41 |
Data: Sierpien 11 2010 09:32:45 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Cavallino wrote: Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości Ech, tak zupełnie abstrahując, może ktos cos poradzi: szukam niewielkiego-obszernego samochodu. Takie dziwne coś. Zewnętrznie wielkości kompakta, może nawet mniejszy, ale żebym na siedzeniu kierowcy nie czuł się jak w kaftanie bezpieczeństwa. Jeżdżę dużym hamerykańskim sedanem, i głównie wożę powietrze. Jakoś tak kretyńsko jest że mniejsze samochody są "proporcjonalnie" zmniejszane też w środku. Tak jakby fakt że człowiek jeździ sam czy tylko z jednym pasażerem zazwyczaj automatycznie powodował że kierowca staje się proporcjonalnie mniejszy. Do np. Ibizy to kurde ciężko się wręcz zmieścić, po zamknięciu drzwi uwierają w łokieć, nogi trzeba trzymac jak pensjonarka, kolano przy kolanie. Kurde, chłop ma coś tam między nogami i ciut męczące jest takie "rajdowe" jeżdżenie. W dodatku konstruują te samochody chyba tylko Włosi, bo preferują typ kierowcy-gibona, długie ręce-krótkie nóżki. Jak odsunę fotel na tyle żeby nogi wygodnie się mieściły i kolana nie obijały o obudowę kierownicy, to trzeba się pochylać do przodu przy kręceniu kierownicą. Regulacja kiery w poziomie jest zazwyczaj żałośnie mała. Miałem kiedyś civica, i znośnie było dopiero jak kierownice "rajdową" z nabą zamontowałem. Przypasował mi nawet chrysler crossfire, stosunkowo obszerny (może dlatego że amerykaniec), tylko że to dwuosobowy (wolałbym mieć tę tylną kanapę jako awaryjną) no i drogie jak piorun. -- Pozdro Massai 42 |
Data: Sierpien 11 2010 11:39:39 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Ech, tak zupełnie abstrahując, może ktos cos poradzi: Modus, Note ? Pzdr TG 43 |
Data: Sierpien 11 2010 09:44:11 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Massai | Tomasz Gorbaczuk wrote:
Roomster, Logan. Ale też nie chodzi mi o żelazko. Choć fakt, nawet fiesta nowa wygląda jak minivan. Zależy mi na głównie obszerności "wszerz", a nie tylko przestrzeń nad głową ;-) Coś na kształt c-klasy poprzedniej generacji w wersji trzydrzwiowej, ale jakby zrobionej na bazie e-klasy. -- Pozdro Massai 44 |
Data: Sierpien 11 2010 11:49:56 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news: > Zewnętrznie wielkości kompakta, może nawet mniejszy, ale żebym na Mało to jest prawdziwych coupe na rynku? Tyle że jak już pisałeś - tanie to nie będzie, bo serie małe. 45 |
Data: Sierpien 09 2010 01:01:05 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J.F. | On Sun, 8 Aug 2010 09:30:29 +0200, mariuszmo wrote: czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania Widac to nie jest auto dla bab, tylko dla prawdziwych facetow :-) Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by się chciało Niestety na tym ten biznes polega. J. 46 |
Data: Sierpien 08 2010 23:23:54 | Temat: Re: logan mcv | Autor: to | begin mariuszmo Jak zauważyłem ten samochód jest tani tylko w teorii, bo jak by siÄ Bo to nie jest auto które siÄ kupuje dla wygody czy prestiżu. Takie teoretyzowanie jest bez sensu. Tamtych aut nie możesz kupiÄ bez tego wyposażenia. -- ignorance is bliss 47 |
Data: Sierpien 09 2010 09:29:51 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2010-08-08 09:30, mariuszmo pisze: czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomagania kierownicy? Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, że wiele osób myślało, że wspomaganie w nim jest. Czyli da się zrobić niewspomagany układ kierowniczy niewymagający chodzenia na siłownię. Nie, wiem czy w Loganie wyszło. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 48 |
Data: Sierpien 09 2010 10:22:07 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości W dniu 2010-08-08 09:30, mariuszmo pisze: Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV. 49 |
Data: Sierpien 09 2010 11:56:09 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Axel | "Cavallino" wrote in message Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV.czy oni powariowali i dacii MCV w wersji ACCESS nie dali wspomaganiaJeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, Moj Opel Rekord 2.3 TD kombi z 1984 roku wazyl bodajze okolo 1400 kg (2.3D ktorym jezdzilem wczesniej byl lzejszy, bo limuzyna). Moja zona nim jezdzila bez zadnych problemow. -- Axel 50 |
Data: Sierpien 09 2010 11:58:16 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości news: Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko,Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV. Ale Audi 80 to nie był kolubryniasty Opel Rekord, tylko maleństwo niewiele większe od ówczesnego Golfa. 51 |
Data: Sierpien 09 2010 12:01:11 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J_K_K | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości news:Ascona 1,6S '83, ~1200 kg też żona jeździła i dawała radę ;-) Pzdr JKK 52 |
Data: Sierpien 09 2010 13:51:13 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Axel | "Cavallino" wrote in message Ale Audi 80 to nie był kolubryniasty Opel Rekord, tylko maleństwoMoj Opel Rekord 2.3 TD kombi z 1984 roku wazyl bodajze okolo 1400 kgJeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko,Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV. Ale to nie zmienia faktu, ze moja zona, ktora raczej do silaczy nie nalezy, dawala sobie spokojnie rade z Rekordem bez wspomagania kierownicy. -- Axel 53 |
Data: Sierpien 09 2010 13:56:02 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości "Cavallino" wrote in message A jeździła wcześniej autem ze wspomaganiem? Bo kiedyś to sobie ludzie dawali jakoś radę nawet bez klimy, potrafili jechać maluchem na wczasy do Bułgarii. Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-) 54 |
Data: Sierpien 09 2010 15:17:21 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Axel | "Cavallino" wrote in message Ale to nie zmienia faktu, ze moja zona, ktora raczej do silaczy nieA jeździła wcześniej autem ze wspomaganiem? Jezdzila. Bo kiedyś to sobie ludzie dawali jakoś radę nawet bez klimy, potrafili A to zupelnie inna sprawa. Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-) No chyba tak, bo zeby tak od razu plakac, ze nie rady na parkingu... Swoja droga, to wspomaganie, ktore mialem w poprzedniej Vectrze, to nazwalbym "utrudnianiem"... -- Axel 55 |
Data: Sierpien 09 2010 15:23:44 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości news: Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-) Moja też płacze jak ma Punciakiem do pracy jechać, właśnie przez brak wspomagania. Sam jak mam nim manewrować na jej parkingu, to szlag mnie trafia. Nie dość że ciężko jak cholera się kręci w miejscu, to jeszcze ta ilość obrotów kółkiem od deski do deski, przez to czucie auta praktycznie nie istnieje. 56 |
Data: Sierpien 09 2010 15:48:20 | Temat: Re: logan mcv | Autor: J.F. | Użytkownik "Cavallino" napisał Moja też płacze jak ma Punciakiem do pracy jechać, właśnie przez brak wspomagania.Teraz chyba ludzie w "ręcach siły mniej majom". ;-) No coz, mialem kilka aut bez wspomagania, na parkingu owszem - bylo ciezko, ale na drodze ? Jak kazde inne. Kierownica moze troche wieksza. Za to jak sie skonczylo rundke kartingu i znow wsiadlo do wlasnego auta .. jak ta kierownica leciutenko chodzi :-) J. 57 |
Data: Sierpien 10 2010 11:29:27 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2010-08-09 10:22, Cavallino pisze: Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, że wiele Trochę ponad tonę oidp. Plus opony na przodzie o szerokości w okolicy 200 :) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 58 |
Data: Sierpien 10 2010 11:44:14 | Temat: Re: logan mcv | Autor: Cavallino | Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości W dniu 2010-08-09 10:22, Cavallino pisze: Może być. Logan waży prawie 1200. 59 |
Data: Sierpien 09 2010 14:02:49 | Temat: Re: logan mcv | Autor: grin |
a co jak ten samochód będzie miała poprowadzić od czasu do czasu kobieta? To nie skręca kół w miejscu, tylko w czasie powolnej jazdy Cale lata tak baby jeździły muzealnymi dziś zabytkami Obojętnie czy to Polonez, czy Żuk Da radę i Loganem |