G-Hud napisał(a):
chodzi mi o to ze rozplywa sie smar nie chodzi mi o rozszerzalnosc przegubu
czy widocznie jest go zbyt malo skoro rozpywa sie i nie smaruje wszystkiego.
luz jest w ten sposob ze ruszajac kolem jest duze opoznienie zanim ruszy polosia i powoduje to stuk. jezdze tak juz z 10 tys km (mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem)
i nie boisz sie tak jezdzic?
oslona jest ok. ale mozliwe ze zle jest cos zlozone
na początek zdejmij oslone i zobacz jak tam ze smarem-jesli jest go za malo to w sklepie motoryzacyjnym kupisz bez problemu grafitowy smar do przegubow-przy okazji kup opaski zaciskowe :-)
zmienilem juz :)
;-)
--
____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>>
http://rmazurek.com <<<<
| . ) rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB
5 |
Data: Czerwiec 21 2007 14:11:51 |
Temat: Re: luzy na przegubie zewnetrznym ? |
Autor: G-Hud |
Użytkownik "R."
luz jest w ten sposob ze ruszajac kolem jest duze opoznienie zanim ruszy
polosia i powoduje to stuk. jezdze tak juz z 10 tys km (mam nadzieje ze
dobrze wytlumaczylem)
i nie boisz sie tak jezdzic?
Nie boje sie bo mechanicy generalnie mowia ze mozna jezdzic. Stuk nie jest
nie wiadomo jak glosny ale denerwujacy.
Pozdrawiam G-Hud
6 |
Data: Czerwiec 21 2007 12:14:03 | Temat: Re: luzy na przegubie zewnetrznym ? | Autor: szadok |
W wiadomości G-Hud
pisze, co następuje...
"na zimno nie slychac bo jeszcze smar w przegubie sie nie wyrobil. Dopiero
jak sie wyrobi to sa stuki ? "
jest to prawdopodobne ?
chyba tak.
CZy moze jest malo tego smaru lub slabej jakosci ?
OIMW do smarowania przegubów używany jest smar z dwusiarczkiem
molibdenu. Ma on takie właściwości, że jak się trochę rozgrzeje to się robi
praktycznie płynny (taki olej). No i ma to zaletę, że wlezie wszędzie.
Podobne (lub takie same) smary stosuje się OIMW w przekładniach
kątowych.
pzdr, szadok
--
przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
"To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"
śp. Babcia
| |