Witam,
mam kłopot z automatyczną skrzynią biegów na zimnym silniku po nocy.
Po przełączeniu na jazdę w przód D jakakolwiek ponowne przejście dźwignią 
przez R (podczas manewrów na parkingu) kończy się sygnalizacją awarii.
Kontrolka biegów zatrzymuje się wówczas stale na D, podczas gdy dźwignia 
może być w dowolnym innym położeniu.
Miga lampka Awaria.
Próba jazdy kończy się uślizgiem skrzyni.
Po resecie na twardo - kluczykiem, znów mam jedno włączenie D.
Po nagrzaniu awaria ustaje, po ostygnięciu w czasie tego samego dnia również 
nie występuje.
Jest to denerwujące podczas manewrów na parkingu, zmiana kierunku jazdy lub 
zwykłe parkowanie P kończy się zgaszeniem i zapalaniem silnika.
Może ma ktoś schemat elektryczny samochodu, program do komunikacji z 
procesorem i schemat interface'u do RS232 / USB?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pzdr
ici
| 2 | 
Data: Grudzien 13 2006 18:55:52 | 
| Temat: Re: marea automat | 
| Autor: ici  | 
 
Użytkownik "ici"  napisał w wiadomości  
 
 Witam, 
mam kłopot z automatyczną skrzynią biegów na zimnym silniku po nocy. 
Po przełączeniu na jazdę w przód D jakakolwiek ponowne przejście dźwignią  
przez R (podczas manewrów na parkingu) kończy się sygnalizacją awarii. 
Kontrolka biegów zatrzymuje się wówczas stale na D, podczas gdy dźwignia  
może być w dowolnym innym położeniu. 
Miga lampka Awaria. 
Próba jazdy kończy się uślizgiem skrzyni. 
Po resecie na twardo - kluczykiem, znów mam jedno włączenie D. 
Po nagrzaniu awaria ustaje, po ostygnięciu w czasie tego samego dnia  
również nie występuje. 
Jest to denerwujące podczas manewrów na parkingu, zmiana kierunku jazdy  
lub zwykłe parkowanie P kończy się zgaszeniem i zapalaniem silnika. 
 
Może ma ktoś schemat elektryczny samochodu, program do komunikacji z  
procesorem i schemat interface'u do RS232 / USB? 
Z góry dziękuję za pomoc. 
 
Pzdr 
ici 
 
Przełącznik elektryczny od biegów miał zwarcia do masy z blachą osłonową. 
I tak cud, że to jakkolwiek działało.
  |