Grupy dyskusyjne   »   A w Ducati pękaj±... zębatki

A w Ducati pękaj±... zębatki



1 Data: Sierpien 29 2010 12:53:24
Temat: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: AZ 

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka. Foty
hostowane u Doktorskiego:

<http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06132.JPG>
<http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06140.JPG>

--
Artur
ZZR 1200



2 Data: Sierpien 29 2010 22:08:44
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: wsk125 

co to za zębatka? JT? Sunstar? inne cu¶?


--
marcin

Triumph Trophy 900
wroc

3 Data: Sierpien 29 2010 21:36:39
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: gloon 

W dniu 8/29/2010 20:53, AZ pisze:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka. Foty
hostowane u Doktorskiego:

<http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06132.JPG>
<http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06140.JPG>

a slider nie pomuk ?
G

4 Data: Sierpien 30 2010 08:21:57
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

AZ napisał(a):

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

5 Data: Sierpien 30 2010 10:36:48
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Marcin N 


Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisał w wiadomo¶ci grup

AZ napisał(a):
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

6 Data: Sierpien 30 2010 08:39:41
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: AZ 

On 2010-08-30, Marcin N  wrote:


i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzÄ™gło?
Marzy mi siÄ™ coĹ› takiego do przedzierania siÄ™ w korkach.

Ze jak? Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Sierpien 30 2010 10:50:34
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

AZ napisał(a):

Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

8 Data: Sierpien 30 2010 10:53:18
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: duddits 

W dniu 2010-08-30 10:50, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

A to nie chodziło o buty?

;)

--
duddits

9 Data: Sierpien 30 2010 08:58:38
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: AZ 

On 2010-08-30, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:

Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

Nie mogles mi tego na priv wyslac? Bo teraz to wstyd na cala grupe...

--
Artur
ZZR 1200

10 Data: Sierpien 30 2010 09:16:56
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

11 Data: Sierpien 30 2010 11:35:25
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Przemysław Bernat 

Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:16:56 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

Wolne koło! Jak w trampku :-)
Wiem, że upraszczam, ale tak mi się skojarzyło :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

12 Data: Sierpien 30 2010 14:09:56
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Marcin N 


Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomo¶ci grup

Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie motocykla przy niskich prędko¶ciach.

13 Data: Sierpien 30 2010 12:11:07
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: AZ 

On 2010-08-30, Marcin N  wrote:


KurczÄ™, a ja byłem pewny, że takie sprzÄ™gło odpowiada za nieszarpanie
motocykla przy niskich prędkościach.

Motur sobie wyreguluj :-)

--
Artur
ZZR 1200

14 Data: Sierpien 30 2010 14:31:00
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Marcin N 


Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

On 2010-08-30, Marcin N  wrote:

KurczÄ™, a ja byłem pewny, że takie sprzÄ™gło odpowiada za nieszarpanie
motocykla przy niskich prędkościach.

Motur sobie wyreguluj :-)

KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzÄ™du 1500).

15 Data: Sierpien 30 2010 12:33:31
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: AZ 

On 2010-08-30, Marcin N  wrote:

Motur sobie wyreguluj :-)

KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).

Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

--
Artur
ZZR 1200

16 Data: Sierpien 30 2010 22:26:27
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Don Pedro 

AZ pisze:

On 2010-08-30, Marcin N  wrote:
Motur sobie wyreguluj :-)
KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzÄ™du 1500).
Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

Do tego:
- luz na łaĹ„cuchu,
- luz na lince gazu,
- luz na zabieraku (wybite gumy),
- przewody Ĺ›wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).
Brudne gaĽniki i brak synchronizacji raczej spowodujÄ… zamulanie niż szarpanie.

pozdr
DP
TL-S

17 Data: Sierpien 31 2010 09:59:49
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: de Fresz 

On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro  said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?


--

Pozdrawiam
de Fresz

18 Data: Sierpien 31 2010 08:19:05
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Tue, 31 Aug 2010 09:59:49 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja, sniedzieja styki, lamia sie wewnatrz.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

19 Data: Sierpien 31 2010 10:48:32
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: de Fresz 

On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek  said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?


sniedzieja styki,

Styki w kablu?


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

--

Pozdrawiam
de Fresz

20 Data: Sierpien 31 2010 10:57:45
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Marcin N 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomo¶ci grup

On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek  said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?


sniedzieja styki,

Styki w kablu?


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

;)

21 Data: Sierpien 31 2010 17:52:31
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Ivam 

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup

Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów.

Szarpie.

Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał.

Bo nie trzeba...

Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

Wlasnie dlatego ;)

--
pzdr:
Ivam

22 Data: Wrzesien 01 2010 09:56:47
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Marcin N 


Użytkownik "Ivam"  napisał w wiadomo¶ci grup

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup
Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów.

Szarpie.

Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał.

Bo nie trzeba...

Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

Wlasnie dlatego ;)

Pozostaje więc tylko jedynka defiladowa?

23 Data: Sierpien 31 2010 11:04:44
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Don Pedro 

de Fresz pisze:

On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek  said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

No wła¶nie. Główny zainteresowany nie raczył napisać czym jeĽdzi, a ja wróżk± nie jestem. Dopiero póĽniej kto¶ dopisał co¶ o Fazerze, ale o roczniku nikt nie wspomina.

pozdr
DP
TL-S

24 Data: Sierpien 31 2010 12:07:50
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: de Fresz 

On 2010-08-31 11:04:44 +0200, Don Pedro  said:

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem? Pomińmy tu przypadek majstra z dwoma lewymi łapskami, bo w to, że wszystko da się zepsuć akurat bez problemu uwierzę.


--

Pozdrawiam
de Fresz

25 Data: Sierpien 31 2010 12:09:50
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisał(a):


No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem?

Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac, ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

26 Data: Sierpien 31 2010 12:56:50
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Don Pedro 

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

de Fresz napisał(a):

No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem?

Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac, ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.

Dokładnie. Po wymianie kabli nagle równiej pracuje na zimno, nie ma prychnięć przy szybszym dodaniu gazu, nie gubi zapłonów, itp. Kable nie zdychaj± z dnia na dzień.

pozdr
DP
TL-S

27 Data: Sierpien 31 2010 09:52:43
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Tue, 31 Aug 2010 10:48:32 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Nie wiem, wymienialem raz czy dwa w samochodach.


sniedzieja styki,

Styki w kablu?

Laczenie ze swieca, jak zwal tak zwal.


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu
trochę nie gra.

Napisalem z doswiadczenia samochodowego. Fakt, ze pacjent byl z rocznika
`89 i jezdzil na LPG (podobno silnik zasilany LPG jest bardziej wrazliwy
na jakosc kabli WN). Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Pytales o
zuzycie, wiec odpowiedzialem.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

28 Data: Sierpien 31 2010 12:00:36
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Piotr Klimek napisał(a):

Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :)

Psuja psuja i motur wcale nie musi miec 50 lat. IMHO motocyklowe przewody WN maja gorzej niz autowe. Dodatkowo durne japonce w wiekszosci moturow stosuja przewody zintegrowane z cewkami.
Ale wymiana przewodow + fajek potrafi uczynic cuda z motocyklem :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

29 Data: Sierpien 31 2010 12:00:14
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Don Pedro 

de Fresz pisze:

On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro  said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

1. Ze staro¶ci (przebija izolacja). 2. Uszkodzenia mechaniczne (przetarcia, załamania). 3. Niewła¶ciwy montaż (fajka zsunięta ze ¶wiecy, przewód wysunięty z cewki). 4. Itp...


pozdr
DP
TL-S

30 Data: Sierpien 31 2010 15:33:06
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Monster 

W dniu 2010-08-31 09:59, de Fresz pisze:

Jak przewody WN mog± się zużyć?
Czasem mog±,w mojej po dziesięciu latach ładnie się zwęglił przy fajce,ale nie wykluczam ze uszkodzenie mogło powstać przy dzwonie.


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

31 Data: Sierpien 30 2010 14:35:21
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: duddits 

W dniu 2010-08-30 14:31, Marcin N pisze:

KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).

Na którym biegu? Jak na pierwszym to u mnie też tak jest (FZ6).

Nie wiem co prawda co się kryje pod określeniem "strasznie", ale w moim
przypadku nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu.

Może wystarczy skontrolować naciÄ…g łaĹ„cucha?

--
duddits

32 Data: Sierpien 30 2010 16:16:01
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Ivam 

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzÄ™du 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane. IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie, ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.

--
pzdr:
Ivam

33 Data: Sierpien 30 2010 16:19:41
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: de Fresz 

On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam"  said:

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.


--

Pozdrawiam
de Fresz

34 Data: Sierpien 30 2010 22:30:36
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Don Pedro 

de Fresz pisze:

On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam"  said:

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty.

Przeciwnie, generalizuj±c - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym spokojniej. I na tym kończy się zależno¶ć, bo w dzisiejszych czasach za dużo jest kombinacji z elektronik±, wykorbieniami, poprzestawianymi zapłonami, itp.

Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w
porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.


Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

pozdr
DP
TL-S

35 Data: Sierpien 31 2010 09:58:00
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: de Fresz 

On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro  said:

Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty.

Przeciwnie, generalizuj±c - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym spokojniej. I na tym kończy się zależno¶ć, bo w dzisiejszych czasach za dużo jest kombinacji z elektronik±, wykorbieniami, poprzestawianymi zapłonami, itp.

Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większo¶ć R4 którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać, a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy pewnie uważa po swojemu.


Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w
porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.

Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej.

--

Pozdrawiam
de Fresz

36 Data: Sierpien 31 2010 11:06:31
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Don Pedro 

de Fresz pisze:

Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej.

Jaaasne. Zaraz bez sejsmografu się nie obędzie. Tak bajdełejem, taki GTR1400 nie szarpie. Ale za to niezno¶nie wibruje pow. 4500 obr.

pozdr
DP
TL-S

37 Data: Sierpien 30 2010 17:20:11
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Norbi 

W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:

Użytkownik "Marcin N"  napisał w
wiadomości grup
KurczÄ™, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi
miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie,
ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.


Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno.

Objawy - pon 3 tys szarpanie.

Wyregulowanie sprezynek pomoglo  od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie.

Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :)

Norbi
BLACK XX'03

38 Data: Sierpien 30 2010 19:59:04
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Autor: Ivam 

Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

Mialem takie objawy w KFazerze

Jak litr, to sie nie liczy. 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i tyle.

--
pzdr:
Ivam

39 Data: Sierpien 31 2010 08:11:25
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Seba 

Dnia Mon, 30 Aug 2010 19:59:04 +0200, Ivam napisał(a):

600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i
tyle.

A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
sobie przyspiesza i tyle.
Icomipanzrobisz ;)


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

40 Data: Sierpien 31 2010 17:55:31
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Ivam 

Użytkownik "Seba"  napisał w wiadomo¶ci grup

A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
sobie przyspiesza i tyle.

No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej przez kogos wspomnianego sejsmografu;)

--
pzdr:
Ivam

41 Data: Wrzesien 01 2010 07:27:51
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Seba 

Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:55:31 +0200, Ivam napisał(a):

No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie
fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest
wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej
przez kogos wspomnianego sejsmografu;)

Dupa nie sejsmograf ;) - u mnie nie szarpie i tyle. Chyba, że mówimy o
jeĽdzie na pograniczu zdławienia silnika - ale przecież nie o tym była
mowa :)


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

42 Data: Sierpien 30 2010 11:09:50
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: doktorski 

On 29 Sie, 21:53, AZ  wrote:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.
Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
postrzeganie marki.

Poza tym zapomniales dodac, ze to sie stalo w ferworze walki na
torze! :)

W sumie dzieki tej zebatce stanalem na pudle. Inaczej byloby czwarte
miejsce. Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
CBR1000RR jest budujaca. :)

pzdr, dr
14/525
P.S.
To nie ja hostuje te foty...

43 Data: Sierpien 30 2010 20:39:10
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Jacot 

doktorski  wrote:

Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
postrzeganie marki.

Atam. Sa firmy ze spizu, ktorych postrzegania w szerokim kontekscie
nic nie naruszy i takie, ktorym nawet smarowanie tylka klienta 18
karatowym zlotem oprocz wazeliny postrzegania na wyzyny nie wzniesie;)
Wszelako w istocie, BMW najbardziej zaszkodzila sama sobie w oczach
potomnosci najpierw dopuszczajac do produkcji serii K a potem
udzielajac marki temu jednocylindrowemu makaronowi...
I caly wizerunek w pizdu..;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://www.stokrotka.ath.cx

44 Data: Sierpien 31 2010 15:50:04
Temat: Re: A w Ducati pękaj±... zębatki
Autor: Tytus 

Siemka

***"doktorski"
 Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
CBR1000RR jest budujaca. :)

Bo mnie nie bylo??? :)
Jezdzimy kompletnymi motocyklami!!!

--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

p.s. to juz innego aparatu niz w telefonie z lat 90 nie mieliscie???

A w Ducati pękaj±... zębatki



Grupy dyskusyjne