tak wiec kolejna relacja niebawem.
g
zgodnie z zapowiedzia kontynuacja:
dziwne stuki-puki dochodzace z pod samochodu byly spowodowane dwoma
czynnikami, po pierwsze ktos w poprzdnim warsztacie podnoszac samochod
zle go podparl i wygial tlumnik w przedniej czesci samochodu.
Naprezenia w ciagu kilkau dni spowodowaly pekniecie mocowania w tylnej
czesci rury wydechowej. Wczoraj kilka minut naciagania i spawania i po
klopocie.
szum lecacego samolotu rowniez zostal zdiagnozowany - do wymiany jest
przednie lewe lozysko - jestem umowiony na poniedzialek. jak bedzie
juz po napisze co i jak.
pozdrawiam
g
6 |
Data: Maj 19 2009 00:20:37 |
Temat: Re: naprawy palio |
Autor: |
Pewnie Was zainteresuje jaki byl koniec tej historii
odebralem dzis samochod z serwisu. wymiana lozyska w lewym kole
wyeliminowala dzwieki lecacego samolotu :)
wymiana sworznia usunela dziwne chrobotanie przy mocnym skrecie w lewo
wymiana zawieszek tlumika oraz kilka minut spawania usunela walenie
pod podloga.
Samochodzik jezdzi cichutko jak nigdy :)))
Reasumujac wszystkie naprawy
uszczelnienie cewki i prawej polosi 230zl - w trakcie musiala zostac
uszkodzona mechanicznie cewka :( wymiana cewki 100zl
naprawy w warsztacie na młynarskiej - serwisowalem tam wiele lat ale
juz nie bede :(. Pierwsza naprawa OK ale pozniej wszyscy starali sie
mnie tylko pozbyc udajac ze nie slychac szumow, trzaskow itp.
wymiana lozyska, wymiana sworznia, wymiana zaczepow, spawanie
zawieszek i prostowanie rury tlumika 360zl
naprawy w warsztacie przy wiezieniu na rakowieckiej - przyjechalem tam
pierwszy raz a na 100% wroce (mam tylko nadzieje, ze niepredko)
solidnie, niedrogo i fachowo. no i niezapomniane wrazenia - pierwszy
raz bylem za wieziennym murem.
Mam nadzieje, ze moja przydluga relacja komus sie kiedys przyda
pozdrawiam
Grzenio
7 |
Data: Lipiec 13 2009 04:05:05 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: grzenio |
Witam
nadszedł czas więc w piątek pojechałem zrobić coroczny przegląd
techniczny, wyszła niewielka różnica w sile hamowania na tylnej osi, a
ponieważ od pewnego czasu lekko popiskuje z prawej przy hamowaniu, to
umówiłem się na czwartek na przegląd i naprawę hamulców. Przy okazji
wymienię tez tą "trefną" cewkę o której pisałem wcześniej, pojawił się
drobny problem z uruchamianiem po dłuższym (kilkudniowym) postoju -
pali od drugiego zapłonu. Koszty i efekty naprawy opisze za tydzień.
Przegląd zrobiłem na Rakowieckiej 37 - koszt 99zł, diagnosta jest
BARDZO skrupulatny i DOŚĆ surowy.
pozdrawiam
Grzenio
8 |
Data: Lipiec 17 2009 08:22:52 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: Grzenio |
Hej
Mam juz rozliczenie, wymieniona zostala cewka oraz przewody wysokiego
napiecia, w hamulcu tylnym byl zapieczony tloczek i trzeba bylo wymienic
przewod hamulcowy na tyl po prawej. Koszt 469zl (w tym robocizna 62zl,
reszte czesci!!!).
pozdrawiam
Grzenio
9 |
Data: Lipiec 29 2009 00:12:08 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: grzenio |
Kolejna naprawa - niestety :(
tym razem trafiło alternator - zmora fiatów palio i mnie dopadła.
Znajomy polecił warsztat na Wolskiej 82 - i owszem pojechałem i
zrobili - szybko i bezproblemowo. Alternator regenerowany, ale na
gwarancji 350zl, wymiana 70zl - zainteresowanym polecam - maja ogromny
wybór regenerowany rozruszników, alternatorów itp.
Grzenio
10 |
Data: Sierpien 31 2009 01:50:38 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: grzenio |
Witka
mojej relacji z napraw fiata palio część kolejna. Wyprawa na wakacje
2tys km w większości w terenie górzystym przerwana została niestety
kolejną awarią - tym razem bydlaczek się "zagotował". Pierwsza wizyta
u mechanika (tym razem trafiło w Kamiennej Górze - ul. Wałbrzyska) i
diagnoza termostat - koszt naprawy wyniósł 178zł. Po przejechaniu
około 50 km ponowne gotowanko. Powrót do warsztatu i diagnoza - chwyta
powietrze do układu chłodzenia więc do wymiany uszczelka pod głowicą -
koszt 367zł. Póki co znowu śmiga, a jak coś znowu w nim strzeli, to
Wam opisze, ale muszę przyznać, że powolutku już mnie drań wkurza..
Grzenio
11 |
Data: Sierpien 31 2009 10:54:43 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: Maciek |
grzenio pisze:
mojej relacji z napraw fiata palio część kolejna. Wyprawa na wakacje
2tys km w większości w terenie górzystym przerwana została niestety
kolejną awarią - tym razem bydlaczek się "zagotował". Pierwsza wizyta
u mechanika (tym razem trafiło w Kamiennej Górze - ul. Wałbrzyska) i
diagnoza termostat - koszt naprawy wyniósł 178zł. Po przejechaniu
około 50 km ponowne gotowanko. Powrót do warsztatu i diagnoza - chwyta
powietrze do układu chłodzenia więc do wymiany uszczelka pod głowicą -
koszt 367zł. Póki co znowu śmiga, a jak coś znowu w nim strzeli, to
Wam opisze, ale muszę przyznać, że powolutku już mnie drań wkurza..
Takie awarie się zdarzają, a przegrzanie to często też wymiana uszczelki, która wyszła według mnie bardzo tanio. Dla przykładu miałem podobną awarię w Fordzie Escorcie 1.6 16V (puściła pompa wodna) i zapłaciłem 900 (wymiana pompy wodnej i paska rozrządu, bo pasek jest montowany na pompie), a tydzień później znów 900 i wymiana uszczelki pod głowicą.
--
Pozdrawiam
Maciek
12 |
Data: Pa?dziernik 29 2009 02:38:06 | Temat: Re: naprawy palio | Autor: grzenio |
Witam
zgodnie z wcześniejszą obietnicą kolejna część relacjonująca koszty
napraw i miejsca ich wykonywania:
tym razem musiałem w Palio wymienić środkowy tłumik - naprawa wykonana
na Rakowieckiej 37 - koszt całkowity wyniósł 198zl w tym 106zł za
części. Raczej podjadę jeszcze raz - coś się z dziwnie z tyłu tłucze/
dudni na wolnych obrotach
Musze przyznać, że już mnie powolutku przyzwyczaił do drobnych napraw
co dwa trzy miesiące. Na szczęście części do niego są tanie inaczej
dawno bym się go pozbył
pozdrawiam
g
| | | | | | |