Grupy dyskusyjne   »   [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy

[PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy



1 Data: Czerwiec 22 2007 11:13:42
Temat: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: Seba 

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...


--
Pozdrawiam
Sebastian S.



2 Data: Czerwiec 22 2007 13:20:54
Temat: Re: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: elmer radi radisson 

Seba wrote:

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...

Wyglada malowniczo. Co zapewne nieco uprosci rekonstrukcje pojazdu -
przystanki autobusowe w niektorych miastach tez sa pomaranczowe.



--

pasztet z budzika.

3 Data: Czerwiec 22 2007 13:22:25
Temat: Re: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: elmer radi radisson 

heh. Jedna gwiazdka. To nawet chinska flaga dostala ich piec.



--

pasztet z budzika.

4 Data: Czerwiec 22 2007 14:23:31
Temat: Re: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: nowy140 


"Seba"  wrote in message

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...



Kurcze to juz nawet swistakom nie mozna ufac. Zamiast siedziec i zawijac je
w te sreberka sprzedali po cichu i na lewo material do Chin. No i teraz
efekty widoczne.
Tylko czekac na czekolade bez sreberek.....

5 Data: Czerwiec 27 2007 15:26:43
Temat: Re: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: marcins 

Seba wrote:

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...


Tak mnie zastanawia jedno - ten brylans, czy jak mu tam waży ~1300-1400 kg, wg. tych ludków z adac odpowiada poziomowi bezpieczeństwa wczesnej Sierry; wiadomo też, że im cięższy pojazd tym lepiej - co w takim razie by bylo, gdyby zderzyć go z jakimś 1000kg subkompaktem o w miare dobrym (jak na tę klasę) poziomie bezpieczeństwa?

--
marcins

6 Data: Czerwiec 27 2007 07:41:19
Temat: Re: ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: JAM 

On Jun 22, 7:13 am, Seba  wrote:

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...

--
Pozdrawiam
Sebastian S.

W 1957 czy 1958 roku na rynku amerykanskim pojawil sie
samochodopodobny wyrob japonski o nazwie Toyopet Crown. Ludziska
pekali ze smiechu. Opowiadano sobie historie o samochodzie, ktory nie
jest w stanie utrzymac normalnej predkosci na autostradzie, od ktorego
od czasu do czasu odpadaja losowo rozne czesci, o nieszczesliwych
klientach, ktorzy zdolali o wlasnych silach dojechac od dealera do
pierwszego zakretu itp. Wyrob byl przedmiotem drwin i dowcipow,
przyslowiowym chlamem najgorszego gatunku.

50 lat pozniej Toyota jest najwiekszym i najbogatszym producentem
pojazdow najwyzszej jakosci na swiecie. Jedyne pocieszenie to to, ze
Chinami dalej rzadza komunisci.

JAM

7 Data: Czerwiec 27 2007 18:07:27
Temat: Re: ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: Boombastic 

Jedyne pocieszenie to to, ze

Chinami dalej rzadza komunisci.

Za to tam jezdzi stosunkowo malo takich trupów jak w Polsce, a liczba Audi i
VW jest przeogromna dzieki chinskiej fabryce.

8 Data: Czerwiec 27 2007 11:37:18
Temat: Re: ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: JAM 

On Jun 27, 12:07 pm, "Boombastic"
wrote:

Jedyne pocieszenie to to, ze

> Chinami dalej rzadza komunisci.

Za to tam jezdzi stosunkowo malo takich trupów jak w Polsce, a liczba Audi i
VW jest przeogromna dzieki chinskiej fabryce.

Bo to nowiutki rynek. Z ta "przeogromna" to tez nie przesadzaj. Udzial
zagranicznych producentow na rynku chinskim w 2006 roku to jedynie
okolo 2 milionow pojazdow na 7.2 miliona sprzedanych (drugi po USA
rynek na swiecie obecnie) czyli najwyzej co trzeci samochod to produkt
"zagraniczny". Zreszta "produkt" VW, Toyoty czy GM jest tu o tyle
dyskusyjny, iz komunistyczne prawo chinskie nie pozwala na obca
wlasnosc jakiejkolwiek fabryki w Chinach a najwyzej 49% udzial w joint
venture, w ktorym Chinski rzad ma 51%. W zwiazku z tym nawet
zagraniczne produkty markowe sa faktycznie produktem niejako chinskim.
Chinskie prawo narzuca zreszta duzo wiecej wymogow i ograniczen
dotyczacych pochodzenia podzespolow pojazdu no i na koniec praktycznie
zueplnie zwalnia z odpowiedzialnosci karnej pirackie fabryki Chinskie
bezczelnie kopiujace praktycznie w 100% konstrukcje konkurentow i
sprzedajace je po znacznie nizszej cenie bez placenia jakichkolwiek
tantiem. Przoduje w tym miedzy innymi Cherry Automotive. Kapitalisci
sie tym nie przejmuja i sznur na wlasna szyje sobie sprzedaja scigajac
sie kto wiecej fabryk Chinczykom wybuduje :-)

W 2006 roku udzial producentow na rynku Chin wynosil:

General Motors:             876,700
VW:                         711,000
Ford:                       166,722
Audi:                        80,000
BMW:                         36,357
Mercedes Benz:               21,200
Jaguar, Land Rover i Volvo:  10,914

Danych Japonczykow nie widzialem na 2006 rok ale ich sprzedaz jest
nizsza niz nawet Forda. Podobno czesciowow wynika to z uprzedzen
Chinczykow do Japonczykow.

JAM

9 Data: Czerwiec 27 2007 21:52:15
Temat: Re: [PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy
Autor: R2r 

W dniu 2007-06-22 13:13, Seba napisał(a):

Po raz kolejny Chinczykom nie wyszlo najlepiej:
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=234&ShowArticleId=49623
Auto niezle sie zlozylo...

E tam! To na pewno spisek europejskich marketingowców przeciwko taniej konkurencji... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

[PRESS] ADAC + chinski wyrob samochodopodobny - test zderzeniowy



Grupy dyskusyjne