Grupy dyskusyjne   »   ADAC zmienia metodykÄ™ testów

ADAC zmienia metodykÄ™ testów



1 Data: Kwiecien 24 2016 16:11:16
Temat: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: janusz_k 

Okazuje siÄ™ ¿e producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo robiÄ… ze strefÄ… zgniotu z przodu, robia jÄ… pod testy co prowadzi do tego ¿e jest niebezpieczna dla innych, bo majÄ… pod³u¿nice które wbijajÄ… siÄ™ w inne auto, przyk³ady z artyku³u:
Dobrze zrobiony przód Hondy Civic
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/3nr58c

i zle zrobione, Renault Megane i Volkswagen Golf.
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/gpwr8c

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/htg1hm

ca³y artyku³:
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jakie-testy-zderzeniowe-takie-wyniki/1svw2g




--
Pozdr

Janusz_K



2 Data: Kwiecien 24 2016 07:43:50
Temat: Re: ADAC zmienia metodykê testów
Autor: Bolko 

W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 16:11:19 UTC+2 u¿ytkownik janusz_k napisa³:

Okazuje siê ¿e producenci aut podobnie jak z testami spalin tak samo

Jaki¶ czas temu czyta³em ¿e amerykañskie testy zderzeñ s± inne w UE.
W efekcie okazuje siê ¿e auta s± robione pod testy.

Z innej bajki kto¶ na forum skody zwróci³ uwagê ¿e niemieckie statystyki
dt niezawodno¶ci samochodów s± te¿ o kant rozbiæ.
Bo stacje badaj± samochody które dojecha³y do stacji.
I dlatego fiaty s± kiepskie bo maj± mnóstwo usterek drobnych.
A Mazdy s± ok bo generalnie maj± ma³o usterek ale jak t³ok
wyjdzie bokiem to ju¿ stacje tego nie rejestruj± bo auto nie doje¿d¿a.

3 Data: Kwiecien 25 2016 08:17:21
Temat: Re: ADAC zmienia metodykê testów
Autor: abn140 


wyjdzie bokiem to ju¿ stacje tego nie rejestruj± bo auto nie doje¿d¿a.
w jakims tam filmie padla kwestia ze swiat wspolczesny stoi na oszustwie.
kiedys tez probowano oszukiwac ale taki cwaniak dostawal w ryj i sie
konczylo.
aktualnie oszustwo jest premiowane zyskami.
zmiejszasz ilosc kielbasy w kielbasie? cene zostawiasz i od razu przychodzi
kasa.
a poniewaz robia tak wszyscy.....
ad auta.
mam znajomego prokuratora...
wzywali go cale lata do smiertelnych...
i mowi jasno:
testy sresty! a przy realnym wypadku ten ktory mial blache z przodu
wychodzil zywy.
ten ktory nie mial - w worku.
wygrywaly mb w123, w124, s klass, bmw 7, amerykance, volviaki...
masz blache - zyjesz, nie masz - nie zyjesz....

4 Data: Kwiecien 25 2016 09:54:57
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Myjk 

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

A Mazdy sÄ… ok bo generalnie majÄ… ma³o usterek ale jak t³ok
wyjdzie bokiem to ju¿ stacje tego nie rejestrujÄ… bo auto
nie doje¿d¿a.

Jak nie doje¿d¿a? ZostawiajÄ… je na Å›rodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Pomijam ju¿, ¿e aby korba wysz³a w Mazdach bokiem, to trzeba kupić szrota i
się nim nie interesować po zakupie, albo kupić zadbane auto i być przez
kolejne parÄ™ lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.

--
Pozdor
Myjk

5 Data: Kwiecien 25 2016 02:10:34
Temat: Re: ADAC zmienia metodykê testów
Autor: Marcin Kiciñski 

W dniu poniedzialek, 25 kwietnia 2016 09:54:16 UTC+2 uzytkownik Myjk napisal:

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.


Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta. A te zalecenia - co ostatnio omawialismy
na grupie na przykladzie skrzyn automatycznych - to prosta recepta
na zajechanie samochodu. To oczywiscie dotyczy tzw. zachodu, gdzie
ludzi stac na to zeby co pare lat kupic nowe auto. Na wschod od Odry
wszyscy maja doktoraty z "motoryzacji" ;)

Pozdrawiam
MK

6 Data: Kwiecien 25 2016 11:43:13
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Myjk 

Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin Kiciński

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Racja, mój faul, nie za³apa³em, ¿e chodzi o stacje diagnostyczne. Ale
powa¿nie tak sÄ… tworzone statystyki? Dosyć dziwne podejÅ›cie do tematu
biorÄ…c pod uwagÄ™, ¿e przed wizytÄ… próbuje siÄ™ raczej eliminować usterki,
albo je tuszować.

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.
Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta.

ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodzi³y bokiem. :P Jak auto
jest serwisowane zgodnie z zaleceniami to nic takiego nie będzie mieć
miejsca.

A te zalecenia - co ostatnio omawialismy
na grupie na przykladzie skrzyn automatycznych - to prosta recepta
na zajechanie samochodu. To oczywiscie dotyczy tzw. zachodu, gdzie
ludzi stac na to zeby co pare lat kupic nowe auto. Na wschod od Odry
wszyscy maja doktoraty z "motoryzacji" ;)

Mimo wszystko, ja mam Mazdę akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowości (8
lat idzie) i jakoÅ› korba mi bokiem nie wysz³a. Korby wychodzÄ… tym, co nie
wykonajÄ… _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaciÄ… wymiany uszczelek pod
wtryskami, a które sÄ… poÅ›redniÄ… przyczynÄ… korb wychodzÄ…cych bokiem w
Mazdach z dieslem. Jak ktoÅ› kupuje u¿ywane auto, to raczej powinien o nim
poczytać... powinien. ;) Tak czy siak wszystko siÄ™ sprowadza g³ównie do
ignorancji u¿ytkowników którzy myÅ›lÄ…, ¿e samochód to nieÅ›miertelny czo³g.

U mnie przez 8 lat posz³o ³o¿ysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™g³o (spalone
przez ¿onÄ™), czujniki parkowania, ostatnio elektronika webasta (ale auto
bez tego je¼dzi³o bezproblemowo, tylko zimno by³o) ;) i to tyle z usterek.

--
Pozdor
Myjk

7 Data: Kwiecien 25 2016 12:46:35
Temat: Re: ADAC zmienia metodykê testów
Autor: abn140 


wykonaj± _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaci± wymiany uszczelek
pod
wtryskami, a które s± po¶redni± przyczyn± korb wychodz±cych bokiem w
Mazdach z dieslem. Jak kto¶ kupuje u¿ywane auto, to raczej powinien o nim

jakich motorow to dotyczy? tych starych jeszcze w 626 tez?

8 Data: Kwiecien 25 2016 12:53:28
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: J.F. 

U¿ytkownik "Myjk"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup Mon, 25 Apr 2016 02:10:34 -0700 (PDT), Marcin KiciÅ„ski

Jak nie dojezdza? Zostawiaja je na srodku drogi i tak sobie stoi? ;P
Jezeli rozkraczyl sie w drodze do stacji diagnostycznej, to raczej
tam nie dojedzie - w zamian trafi do serwisu, gdzie doprowadza go
do stanu uzywalnosci, a przy okazji wymienia spalona zarowke,
zatamuja drobny wyciek oleju, itp. Dzieki temu na przeglad trafi
w 100% sprawny :)

Racja, mój faul, nie za³apa³em, ¿e chodzi o stacje diagnostyczne. Ale
powa¿nie tak sÄ… tworzone statystyki? Dosyć dziwne podejÅ›cie do tematu

Jesli czytasz statystyki DEKRA, to to jest organizacja, ktora ma duzo stacji diagnostycznych wlasnie - i dane z nich.
I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady w ASO.

Jesli czytasz statystyki ADAC, to oni z kolei maja duzo holownikow, ktore sciagaja auta z autostrad.
Tez niekoniecznie musi byc miarodajne, jak sie okaze ze staje jedno auto na tysiac, ale z hamulcami ma klopot 500 :-)

Pomijam juz, ze aby korba wyszla w Mazdach bokiem, to trzeba kupic szrota i
sie nim nie interesowac po zakupie, albo kupic zadbane auto i byc przez
kolejne pare lat albo min 160 tys. km skrajnym ignorantem.
Ale przeciez wiekszosc uzytkownikow wspolczesnych samochodow to
ignoranci, ktorzy ograniczaja sie do serwisowania auta zgodnie
z zaleceniami producenta.

ASO wie co zrobić aby korby w Mazdach nie wychodzi³y bokiem. :P Jak auto
jest serwisowane zgodnie z zaleceniami to nic takiego nie będzie mieć
miejsca.

Ciekawe skad mialby sie taki zwykly kierowca dowiedziec tej tajemnej wiedzy ASO.

Mimo wszystko, ja mam Mazdę akurat ;P 160 tys. na ilczniku od nowości (8
lat idzie) i jakoÅ› korba mi bokiem nie wysz³a. Korby wychodzÄ… tym, co nie
wykonajÄ… _powszechnie_ znanego ZALECENIA pod postaciÄ… wymiany uszczelek pod
wtryskami, a które sÄ… poÅ›redniÄ… przyczynÄ… korb wychodzÄ…cych bokiem w
Mazdach z dieslem.

A co ma uszczelka do korbowodu ?

U mnie przez 8 lat posz³o ³o¿ysko, zacisk hamulcowy, sprzÄ™g³o (spalone
przez ¿onÄ™), czujniki parkowania, ostatnio elektronika webasta (ale auto
bez tego je¼dzi³o bezproblemowo, tylko zimno by³o) ;) i to tyle z usterek.

Niestety - jedno auto statystyki nie czyni. Trzeba by miec mala flote ....

J.

9 Data: Kwiecien 26 2016 00:04:18
Temat: Re: ADAC zmienia metodykê testów
Autor:

I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie
wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady
w ASO

Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na niemieckie ASO raczej nie stac ... Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego i trzeba miec to na uwadze, auto normalnie serwisowane jest przygotowywane do TUV a ci ktorzy zaoszczedza 50 ojro psuja statystyki Fiatowi :-) zreszta warto sprawdzac Niemcow dokladnie bo ostatnio cos czesto na jaw wychodza ich oszustwa i sprawdzic jakich konkretnie modeli dotycza te problemy i od kogo pochodza systemy hamulcowe

10 Data: Kwiecien 26 2016 10:32:04
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: J.F. 

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup
I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie
wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili przeglady
w ASO

Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na niemieckie ASO raczej nie stac ...

Skoro Dekra ujela, to widac troche tego sprzedaja, wiec ASO sa.
Skoro ASO sa, to trzeba jezdzic poki na gwarancji.

Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego

Tylko ze pierwsze badanie jest po 3 latach.

A prawde mowiac to nie wiem - sa w Niemczech tak jak u nas "male warsztaty", co kazde auto naprawia ?
Czy jezdzi sie do ASO ... ale po gwarancji to juz niekoniecznie regularnie ...

J.

11 Data: Kwiecien 25 2016 19:43:07
Temat: Re: ADAC zmienia metodykÄ™ testów
Autor: Shrek 

On 25.04.2016 09:54, Myjk wrote:

Sun, 24 Apr 2016 07:43:50 -0700 (PDT), Bolko

A Mazdy sÄ… ok bo generalnie majÄ… ma³o usterek ale jak t³ok
wyjdzie bokiem to ju¿ stacje tego nie rejestrujÄ… bo auto
nie doje¿d¿a.

Jak nie doje¿d¿a? ZostawiajÄ… je na Å›rodku drogi i tak sobie stoi? ;P

Nie - odholowujÄ… go na parking komisu, sprzedajÄ… do np. Polski, magicy wstawiajÄ… czÄ™æ z innego bez faktury (bÄ…d¼ przystanku autobusowego w zale¿noÅ›ci co odpad³o) i jest nówka funkiel, przy okazji z lepszym przebiegiem. No i gdzie masz tu jakÄ…kolwiek awariÄ™, skoro jest ig³a, bo przecie¿ jest "serwisowany" w aso, a w aso nigdy  na swojÄ… przypad³oæ nigdy nie by³? NIe by³, wiÄ™c i awarii nie by³o:P

ADAC zmienia metodykę testów



Grupy dyskusyjne