Użytkownik "piast9" napisał w wiadomości
trafią w temat to mi zrobią w 15 minut, a jak nie to zejdzie parę godzin
skasują parę stówek i może to niec nie dać...
jakieś sugestie?......
jak to mowi filip kk
SPRAWDZ KONEKTORY MASOWE ;)
A tak na powaznie.
Skoro ecu "widzi" zbyt niskie napiecie i takie kwiatki wyskakuja, to mozna
wyciagnac i wlozyc wtyczke do ecu . Predkosciomierz dziala na podstawie
impulsatora zamontowanego w skrzyni a i tu nie zawsze, bo np w takim bmw e39
sygnal jest brany z lewego tylniego czujnika predkosci kola...
Same impulsy to nie wszystko bo to jest jeszcze przeliczne w samym liczniku
na podstawie danych z wsadu ktory sie modyfikuje przy "przekrecaniu"
licznika. byc moze taka procedura "naprawcza" miala zastosowanie przed Twoim
nabyciem i stad te anomalia :) Ale to sa tylko daleko idace wnioski, byc
moze deska jest zasilana z ecu i z powodu zbyt niskiego napiecia swiruje.
<filipkk mode on>
sprawdz konektory masowe
<filipkk mode off>
:)
Picasso
4 |
Data: Styczen 10 2007 08:18:07 |
Temat: Re: niegasnąca kontrolka od SRS airbag w Carismie |
Autor: piast9 |
No i jest pierwsza diagnoza : po podłączeniu komputera z poduszką jest
o.k. - jedyny komunikat to za małe napiecie ładowania (zasilania) - mimo
że jest prawidłowe..... no i zaczyna się temat rzeka... albo bedę miał
farta i trafią w temat to mi zrobią w 15 minut, a jak nie to zejdzie parę
godzin skasują parę stówek i może to niec nie dać...
jakieś sugestie?......
Dla zainteresowanych - wystarczyło sprawdzić wszystkie bezpieczniki .......
wymiana jednego przepalonego (od świateł cofania!?) i wszystko działa...
|