Grupy dyskusyjne   »   niemieckie przepisy odnosnie przeladowania

niemieckie przepisy odnosnie przeladowania



1 Data: Styczen 22 2011 01:20:04
Temat: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: P_ablo 

witam

Czy może ktoś coś wie o zmianie przepisów odnośnie przeładowania w DE?
Zawsze bylo dopuszczalne 9%... Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260 eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a faktycznie było 2 t...

--
Picasso



2 Data: Styczen 22 2011 15:56:16
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2011-01-22, P_ablo  wrote:

Czy może ktoś coś wie o zmianie przepisów odnośnie przeładowania w DE?
Zawsze bylo dopuszczalne 9%... Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260
eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a
faktycznie było 2 t...

I dobrze Ci tak.

Krzysiek Kiełczewski

3 Data: Styczen 22 2011 16:06:19
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: P_ablo 

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"  napisał w wiadomości


I dobrze Ci tak.


A na jakiej podstawie twierdzisz, ze jest mi z tym dobrze?

--
Picasso

4 Data: Styczen 22 2011 17:17:16
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: Roman 

A na jakiej podstawie twierdzisz, ze jest mi z tym dobrze?

--
Picasso

Pewnie dobrze by Ci było gdyby wziął to na siebie....chciałeś wytanić to
teraz weź to dzielnie na klatę, zapłać bez miałczenia jaki to ten świat jest
okrutny i ładnie przeproś za kłopoty....

5 Data: Styczen 22 2011 18:25:26
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: P_ablo 

Użytkownik "Roman"  napisał w wiadomości

Pewnie dobrze by Ci było gdyby wziął to na siebie....chciałeś wytanić to teraz weź to dzielnie na klatę, zapłać bez miałczenia jaki to ten świat
jest  okrutny i ładnie przeproś za kłopoty....

A skąd te wnioski, że "chciałem wytanić" ?
Roumiem, że masz niezbite dowody, iż było to działanie z premedytacją?
Oczywiście jesteś pewien, że to nie spedytor dał dupy i chcąc zarobić, łyknął zlecenie już wkalkulowując przeładowanie w możliwości samochodu przewoźnika ?
Każdmu może umknąć masa własna 7 palet (circa 175 kg) i właśnie na taką okoliczność należy zostawić ten margines...

--
Picasso

6 Data: Styczen 22 2011 20:07:39
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: Roman 


A skąd te wnioski, że "chciałem wytanić" ?
Roumiem, że masz niezbite dowody, iż było to działanie z premedytacją?
Oczywiście jesteś pewien, że to nie spedytor dał dupy i chcąc zarobić,
łyknął zlecenie już wkalkulowując przeładowanie w możliwości samochodu
przewoźnika ?
Każdmu może umknąć masa własna 7 palet (circa 175 kg) i właśnie na taką
okoliczność należy zostawić ten margines...


Ale to nie ja to napisałem:
"Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260
eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a
faktycznie było 2 t..."
A po za tym wszyscy się nauczyli przeładowywać, przekraczać itp a potem
siędziwią jak niemiec zważy auto i trzeba zapłacic...podejrzewam, że gdyby
było więcej niz jak to napisałeś 9%, to nie skończyło by się na mandacie a
musieli by przeładowywać towar na inny samochód a wtedy było by drożej....
W sumie masa własna 7 palet jak napisałeś to "pikuś" każdemu fachowcowi by
umknęła....można by na cięzarówki ładować z 10-15 ton więcej jakby zapominać
o ich masie własnej....

7 Data: Styczen 23 2011 10:32:12
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: P_ablo 

Użytkownik "Roman"  napisał w wiadomości

A po za tym wszyscy się nauczyli przeładowywać,

Nie wszyscy - dla mnie nie ma najmniejszej roznicy czy ja wystawie na gieldzie oferte 1,8 t czy 2 t - stawka w obu przypadkach bedzie identyczna, bo licze na doladunek do duzego zestawu dla ktorego te 200 kg zazwyczaj nie robi roznicy.

BTW - sprawa wyjasnila sie po przeslaniu skanu protokolu z wazenia.
Przewoznik jechal osmiopaletowym kontenerem zarejestrowanym na 3,5 t DMC o ladownosci 1 t... Tak myslalem, ze to szukanie winnego na sile!

--
Picasso

8 Data: Styczen 23 2011 20:10:23
Temat: Re: niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Autor: Roman 

BTW - sprawa wyjasnila sie po przeslaniu skanu protokolu z wazenia.
Przewoznik jechal osmiopaletowym kontenerem zarejestrowanym na 3,5 t DMC o
ladownosci 1 t... Tak myslalem, ze to szukanie winnego na sile!


Jak dla mnie to winni są wszyscy po kolei...
-Ty bo nie dopatrzyłeś się wagi palet....
-spedytor bo sprzedał ładunek za małemu przewoźnikowi...
-przewoźnik bo był pazerny i miał to w dupie i myślał, że sie uda...
-no i jeszcze ktoś kto to ładował na samochód....bo też miał to w dupie...

Co do ładującego auto to...mój koleś się na tym przejechał, bo też myślał,
że da radę i jakos to będzie...ale niemiec w firmie od której miał odebrać
towar (1800kg przy ładowności samochodu 1100) odmówił załadunku bo gdyby go
zważyli gdzieś na drodze i było by przeładowane, to jemu też by dowalili....

niemieckie przepisy odnosnie przeladowania



Grupy dyskusyjne