night breaker vs cool blue
1 | Data: Listopad 18 2010 01:25:51 |
Temat: night breaker vs cool blue | |
Autor: mariuszmo | ma może ktoś jakieś porównanie barwy światła tych 2 żarówek osrama? 2 |
Data: Listopad 18 2010 07:20:20 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: P.B. | Dnia Thu, 18 Nov 2010 01:25:51 +0100, mariuszmo napisał(a): ma może ktoś jakieś porównanie barwy światła tych 2 żarówek osrama? Światło jest zimno-białe. Bardzo dobrze jeździ się w nocy z night breakerami, ale będziesz miał wiecznie brudne ręce: w dieslu wystarczają na przejechanie tylko kilku zbiorników paliwa. Podobno jest jakaś nowa wersja, ale stare przepalały się tak często, że używanie ich było bez sensu. W tym samym aucie zwykłe H1 - najtańsze ze stacji benzynowej wystarczają na kilka lat, gdy NB na max dwa miesiące. -- Pozdrawiam, Przemek 3 |
Data: Listopad 18 2010 09:18:17 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Agent |
Dnia Thu, 18 Nov 2010 01:25:51 +0100, mariuszmo napisał(a): A co ma rodzaj paliwa do przepalania żarówek? 4 |
Data: Listopad 18 2010 10:38:16 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: P.B. | Dnia Thu, 18 Nov 2010 09:18:17 +0100, Agent napisał(a): A co ma rodzaj paliwa do przepalania żarówek? Ma ilość kilometrów przejechanych między tankowaniami. Większość diesli tankuje się co 700 - 900 kilometrów. Te żarówki wystarczają na jakieś 3 - 4 tysiące kilometrów, więc masz wrażenie, że co kilka tankowań musisz wymieniać żarówki. Dla mnie to nie do przyjęcia: mogę zmienić żarówki raz w roku, ale nie raz na dwa miesiące. I ja wcale nie jeżdżę dużo - niektorym NB nie wystarczą nawet na miesiąc. -- Pozdrawiam, Przemek 5 |
Data: Listopad 18 2010 10:59:32 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Agent |
Dnia Thu, 18 Nov 2010 09:18:17 +0100, Agent napisał(a): Aaa, no nie skojarzyłem Te żarówki wystarczają na jakieś 3 - 4 tysiące kilometrów, więc masz wrażenie, że co kilka tankowań musiszJa nie pamiętam dokładnie ale kilka zbiorników juz przejeździłem i działają ale mam Plusy więc moze cos tam poprawili 6 |
Data: Listopad 18 2010 07:32:06 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Arek M |
ma może ktoś jakieś porównanie barwy światła tych 2 żarówek osrama? Moja NightBraker'y wytrzymały chyba ze 2 miesiące. Jak swieciły? Hmm... Na suchym w nocy widocznosc bardzo fajna, ale jak spadł deszcze to widac bylo jedno, wielkie g..... :) CoolBlue miałem w poprzednim aucie - wytrzymaly dluzej, ale wrazenia dotyczące widocznosci identyczne. -- PozdrawiAM! WRX/240KM 7 |
Data: Listopad 18 2010 08:37:42 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: PaweL |
A mi NBR wytrzymują 6-8 miesięcy. A gdyby samochód cały czas stał w garażu, to podejrzewam że wytrzymały by z 3 lata :) Sensowne jest porównanie w ilości przejechanych kilometrów. Mnie wystarczają na ~8 tyś km. (H7 i H4 - w 2 samochodach) Teraz założyłem NBRplus (H4) - zobaczymy ile pojeżdżą. A co do widoczności to w deszczu w nocy to i xenony nie pomogą, wręcz ich zimne światło jest mniej widoczne. Niedawno zmieniłem samochód z żarówkami H7, na nowszy z D2S. W deszczu nie widzę istotnej poprawy oświetlenia. Może zenony z allegro świecąc po przydrożnych drzewach, domach, samochodach z przeciwka dają wrażenie lepszego oświetlenia? ;) 8 |
Data: Listopad 18 2010 10:32:48 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: huri_khan | Dnia Thu, 18 Nov 2010 08:37:42 +0100, PaweL napisał(a): Może zenony z allegro świecąc po przydrożnych drzewach, domach, samochodach We mgle to wcale na tych zenonach nie pojedziesz bo wiązka światła świeci wszędzie :) -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] 9 |
Data: Listopad 18 2010 10:51:06 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: J_K_K | Użytkownik "PaweL" napisał w wiadomości >Coś mało. W moich autach (głównie Ople) mocniejsze żarówki wystarczają zwykle na 25~30 kkm. Może zenony z allegro świecąc po przydrożnych drzewach, domach,Nawet na pewno. Zwłaszcza w reflektorach bez soczewek i/lub z karbowanym szkłem, A dodatkowo użyszkodnicy takowych przejawiają wyraźną niechęć do posiadania mokrej szmaty i systematycznego przecierania zaskorupionych szybek oslepiających innych kierowców. Co do meritum natomiast - bywają w supermarketach żarówki GE / Tungsram +90% - 2 x H4 za ~35~40 PLN. Pzdr JKK 10 |
Data: Listopad 18 2010 11:39:05 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: PaweL | W moich autach (głównie Ople) mocniejsze żarówki wystarczają zwykle Istotne są jeszcze warunki jazdy. 2h jazdy w trasie to 200km, a w mieście to 40km. A w ogóle to ogromny wpływ na trwałość żarówek ma napięcie zasilania. Osram podaje parametry żarówek przy 13,2V. W moich (japońskich) autach mam ~13,8V, więc trwałość spada drastycznie (chociaż nieco wzrasta jasność) .... A dodatkowo użyszkodnicy takowych przejawiają wyraźną niechęć Fabryczne xenony ze spryskiwaczami tez trzeba przecierać szmatką. Spryskiwacze myją duże błoto, ale nigdy nie umyją "szkła" do czysta. Paweł 11 |
Data: Listopad 18 2010 11:59:18 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: J_K_K | Użytkownik "PaweL" napisał w wiadomości W moich autach (głównie Ople) mocniejsze żarówki wystarczają zwykle Zależy w jakim mieście i w jakiej trasie (średnia 100 km/h to raczej nie u nas ;-), ale ogólnie się zgodzę, że ma znaczenie i jedno i drugie (podobnie jak przy żywotności akumulatora). A w ogóle to ogromny wpływ na trwałość żarówek ma napięcie zasilania. 13,8 masz na żarówkach, czy na klemach ? A dodatkowo użyszkodnicy takowych przejawiają wyraźną niechęć Wycieraczki na reflektorach niestety zanikły. Chociaż nigdy nie były zbyt popularne :-) Pzdr JKK 12 |
Data: Listopad 18 2010 13:47:02 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: PaweL |
na żarówkach. Na klemach jest 14,1V
Tak jak szklane reflektory. A te nowoczesne plastikowe matowieją z czasem i wtedy dopiero oślepiają! 13 |
Data: Listopad 18 2010 15:02:26 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: J.F. | Użytkownik "PaweL" napisał w W moich autach (głównie Ople) mocniejsze żarówki wystarczają zwykleIstotne są jeszcze warunki jazdy. 2h jazdy w trasie to 200km, a w mieście to 40km. A jak po Wroclawiu to oprocz 2h dochodzi jeszcze 2000 wstrzasow :-) J. 14 |
Data: Listopad 18 2010 16:28:25 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-11-18 15:02, J.F. pisze: Użytkownik "PaweL" napisał w A w Wałbrzychu wartoć podwoiÄ. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 15 |
Data: Listopad 18 2010 19:36:46 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: J.F. | On Thu, 18 Nov 2010 16:28:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: W dniu 2010-11-18 15:02, J.F. pisze: Oj tak .. chociaz .. asfalt z Karmelkowej juz odpadl ? J. 16 |
Data: Listopad 19 2010 08:44:53 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Seba | Dnia Thu, 18 Nov 2010 19:36:46 +0100, J.F. napisał(a): A jak po Wroclawiu to oprocz 2h dochodzi jeszcze 2000 wstrzasow :-) Ten wątek na tą chwilę sponsoruje ul. Wyszyńskiego i ul. Czajkowskiego ;) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 17 |
Data: Listopad 19 2010 15:22:16 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-11-19 08:44, Seba pisze: Dnia Thu, 18 Nov 2010 19:36:46 +0100, J.F. napisał(a): I poligon w Krzyżanowicach. Chociaż on w sumie najmniej w porównaniu z wymienionymi przez Ciebie sponsorami. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 18 |
Data: Listopad 18 2010 05:25:08 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Adam Adamaszek | On 18 Lis, 08:37, "PaweL" wrote: A co do widoczności to w deszczu w nocy to i xenony nie pomogą, wręcz ich Mit. Spowodowany tym, ze blyszczaca powierzchnia mokrej jezdni odbija swiatlo bardziej jak lustro, niz jak matowa, sucha, poza tym jest ciemniejsza. Swiatlo jednak nie znika, a odbijane jest dalej - innymi slowy, wiekszy procent swiatla odbijany jest w przod, mniejszy z powrotem do kierowcy. Tak, czy inaczej - pieszego przy swiatlach ksenonowych nadal widac lepiej, niz w swietle halogenu. Niestety jednak, faktycznie dziury i znaki poziome widac gorzej. Niedawno zmieniłem samochód z żarówkami H7, na nowszy z D2S. W deszczu nie A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione? pozdr AA 19 |
Data: Listopad 18 2010 14:33:22 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: PaweL | A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione? 20 |
Data: Listopad 18 2010 06:16:30 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Adam Adamaszek | On 18 Lis, 14:33, "PaweL" wrote: A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione? Czesc "wsysa", czesc odbija. Odbitego jest wiecej, niz przy halogenie, co powoduje, ze pieszych widac lepiej. Powierzchnie jezdni - gorzej. pozdr AA 21 |
Data: Listopad 18 2010 21:09:21 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Adam Szewczak |
Dlatego jak pada czy jest snieg to ja jezdze na AllWeather (i pochodnych). kiedys w IC kupilem Flossery niemiecki i te byly najlepsze, chyba okolo 5 lat w samochodzie, okolo 60 tys km i pojechaly dalej do nastepnego wlasciciela. Ale to sie trzeba do takiego oswietlenie przyzwyczaic. PZDr Adam 22 |
Data: Listopad 19 2010 09:25:25 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: KiG |
Dlatego jak pada czy jest snieg to ja jezdze na AllWeather (i pochodnych). Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. Philips allweather już nie dokupienia. Allseason Osrama jeszcze końcówka do dostania. W Polsce nic wpadającego w żółte nie można dostać. No chyba, że allegro i import z Niemiec np. Narva Contrast +. -- KiG 23 |
Data: Listopad 19 2010 00:43:39 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Gom | On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać. -- Gom 24 |
Data: Listopad 19 2010 00:48:17 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Gom | On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: U ytkownik "Adam Szewczak" napisa : On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/ drogowe). -- Gom 25 |
Data: Listopad 19 2010 10:12:20 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: KiG |
To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/ Nie mówimy o świetle barwy żółtej selektywnej. -- KiG 26 |
Data: Listopad 19 2010 00:48:44 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Gom | On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: U ytkownik "Adam Szewczak" napisa : On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/ drogowe). -- Gom 27 |
Data: Listopad 19 2010 00:50:18 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: Gom | On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/ drogowe). -- Gom 28 |
Data: Listopad 19 2010 10:38:45 | Temat: Re: night breaker vs cool blue | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Gom, On 19 Lis, 09:25, "KiG" wrote: To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/ Jeszcze 5 razy. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
night breaker vs cool blue

