Grupy dyskusyjne   »   Akcja Warszawa 11.06

Akcja Warszawa 11.06



1 Data: Maj 18 2010 11:59:26
Temat: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Szwed 

Jakby ktoś chciał zaprotestować przeciwko bandyckim cenom przejazdu
motocyklem przez A4 to info poniżej. Tym razem protest nie na A4 a pod
Ministerstwem Infrastruktury:

Poniżej zamieszczam wstępne ustalenia dotyczące "Akcji Warszawa 11.06".
Proszę Was o uważne przeczytanie i zgłaszanie uwag oraz chęci udziału
(dzięki temu możemy ocenić ilość motocykli i odpowiednio się do tego
przygotować). Po szczegóły sięgajcie na http://www.motoautostrada.pl (co
najmniej raz w tygodniu będziemy uaktualniać informacje), tam również w
formie komentarzy możecie wpisywać swoje sugestie. Jak uporamy się wreszcie
z tematem autostrad mamy zamiar zająć się innymi problemami dotyczącymi
motocyklistów, a do tego potrzebujemy Waszego wsparcia.

Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.
1. Spotykamy się o godzinie 13.00 przed Ministerstwem Infrastruktury.
2. Spotkanie w Warszawie wg dwóch wariantów:
A) Zgromadzenie Publiczne przed Ministerstwem Infrastruktury podczas
którego powiemy o naszych postulatach, a na ręce ministra złożymy list
otwarty/petycję.
Następnie po rozwiązaniu Zgromadzenia Publicznego ok. godz. 14.00
przejedziemy KAŻDY OSOBNO, ZGODNIE Z PRZEPISAMI RUCHU DROGOWEGO w okolice
Sejmu. Przez godzinę motocykliści przejadą wg planu przez Warszawę, a w tym
czasie złożymy w Parlamencie listy do wszystkich posłów i senatorów, w
których poprosimy o poparcie naszych postulatów.
Ok. godz. 15/16.00 opuszczamy stolicę.
B) Gdyby władze Warszawy nie dopuściły do Zgromadzenia Publicznego (z
przyczyn zupełnie nam nie znanych) wtedy wszyscy, którzy przyjadą będą
podróżować wg przekazanych planów wytyczonej trasy.Przez 2 godzinki, od
13.00 KAŻDY OSOBNO, ZGODNIE Z PRZEPISAMI RUCHU DROGOWEGO będzie podróżował
po Warszawie.
3. Naszym celem jest pokazanie, że motocykliści są zorganizowaną i bardzo
liczną grupą; Ministerstwo uważa, że nie jesteśmy godni aby z nami
rozmawiać i nie widzą potrzeby zmian. Główną motywacją ministerstwa jest
fakt jakoby motocykliści byli niewielką grupą społeczną, niepotrafiącą się
skonsolidować i w związku z tym nie ma potrzeby respektowania naszych praw.
(to nie są wymyślone słowa ? to stwierdzenia przedstawicieli różnych
urzędów !)
ZAPRASZAMY DO ŚLEDZENIA STRONY http://www.motoautostrada.pl - będziemy na
niej publikować wszystkie najświeższe wiadomości oraz ostateczne decyzje.
Jeśli nie odwołamy całej akcji do 04.06.2010 to bez względu na wszystko
SPOTKAJMY SIĘ ? to piękna okazja zwiedzenia stolicy i poznania się.

PROSIMY ! wszystkie osoby, którym nie jest obojętne traktowanie
motocyklistów na autostradach w Polsce o przyjazd, a bardziej aktywnych do
pomocy w zorganizowaniu tego wydarzenia.
-- -- -- -- -- -- -

pozdr
Szwed & Aprilka



2 Data: Maj 18 2010 15:33:44
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Jaro 

Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.

Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta nie
przysporzy Wam wielu zwolennikow choc idea jest sluszna...

Jaro

3 Data: Maj 18 2010 15:39:43
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: gildor 

Jaro pisze:

Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.

Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta

....które do najbliższej autostrady ma z 80km,

nie przysporzy Wam wielu zwolennikow


--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

4 Data: Maj 18 2010 16:01:12
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

***gildor"
 ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
piekne podejscie - prawdziwie polskie.
Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by
nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez
czesto tu bywaja...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

5 Data: Maj 18 2010 16:23:20
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: KJ Siła Słów 

Tytus z fabryki pisze:

Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
piekne podejscie - prawdziwie polskie.

Ale myslisz ze taki protest cos da ?

Ja wiem ze motocykle to zabawki ale mimo ze mam kilka to az takim dzieckiem to nie jestem.

Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

Ale jak nie bierzesz udzialu w protescie to mozesz jechac kanionami i ogolnie zgodnie z kodeksem wewnetrznym nie z PoRD, wiec co Ci korki ?

Ze inni stoja ? I tak w piatek to miasto stoi, byl czas przywyknac :-)

Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez czesto tu bywaja...

Stoczniowcy szykuja porty na Wisla a gornicy kopia metro.

Natomiast to co napisal MarusC - legalizacja jezdzenia po buspasach na moto byloby fajne.
Lamalbym wtedy jeden przepis mniej.
:-)

KJ

6 Data: Maj 18 2010 17:19:35
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka
 "KJ Siła Słów"
Ale myslisz ze taki protest cos da ?

Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie
wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

*** Ja wiem ze motocykle to zabawki ale mimo ze mam kilka to az takim
dzieckiem to nie jestem.

Wiec nie usiadziemy i nie rozplaczemy sie ???

*** Ale jak nie bierzesz udzialu w protescie to mozesz jechac kanionami i
ogolnie zgodnie z kodeksem wewnetrznym nie z PoRD, wiec co Ci korki ?

Kolegi sprawa widze rowniez nie dotyczy...

***Stoczniowcy szykuja porty na Wisla a gornicy kopia metro.

Ale to chyba nie ci demonstruja.

***Natomiast to co napisal MarusC - legalizacja jezdzenia po buspasach na
moto byloby fajne. Lamalbym wtedy jeden przepis mniej.

Ja po drodze do pracy nie mam buspasow - wiec po co komu takie ulatwienie???
:):):)

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

7 Data: Maj 18 2010 17:41:00
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: KJ Siła Słów 

Tytus z fabryki pisze:


Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

Był prawnikiem z zawodu.

Kolegi sprawa widze rowniez nie dotyczy...

Sprawa dotyczy. Ale akcja z ktorej niestety nic nie wyniknie, mnie osobiscie nie przekonuje, cfaniaki a garniturach z zarzadu autostrady beda myslec - a niech tam maja terapia zajeciowa, to im na bramkach cisnienie spadnie ;-)

Ja po drodze do pracy nie mam buspasow - wiec po co komu takie ulatwienie???

nie boj, nie boj, jeszcze Ci kiedys wymaluja.
:-)


KJ

8 Data: Maj 18 2010 18:03:20
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

***"KJ Siła Słów"
Był prawnikiem z zawodu.

Myslisz, ze jedynym na tej "autostradzie"???

***Sprawa dotyczy. Ale akcja z ktorej niestety nic nie wyniknie, mnie
osobiscie nie przekonuje, cfaniaki a garniturach z zarzadu autostrady beda
myslec - a niech tam maja terapia zajeciowa, to im na bramkach
 cisnienie spadnie ;-)

Moze zbudujemy bramki w Warszawie???.
Wybory niedlugo moze ktos postara sie o elektorat na dwoch kolkach.

*** nie boj, nie boj, jeszcze Ci kiedys wymaluja.

Na wies siem wyprowadzam - a i kierunek dojazdu do pracy bede sie staral
zmienic, wiec nie grozi.
Malujta drogowcy te buspasy :)

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

9 Data: Maj 18 2010 18:11:45
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: KJ Siła Słów 

Tytus z fabryki pisze:

Myslisz, ze jedynym na tej "autostradzie"???

Moze jedynym az tak wk..nym.

Wybory niedlugo moze ktos postara sie o elektorat na dwoch kolkach.

no tak, bo ten na czterech to juz tak dostal w dupe (np. podatki w benzynie), ze w nic nie uwierzy.

Na wies siem wyprowadzam

Niby ze chlop na zagrodzie rowny wojewodzie ?

KJ

10 Data: Maj 18 2010 19:58:44
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Jacot 

"Tytus z fabryki"  wrote:

"KJ Siła Słów"
Ale myslisz ze taki protest cos da ?

Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie
wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

A ten wyrok cos zmienil?


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/

11 Data: Maj 19 2010 08:40:51
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: gildor 

Tytus z fabryki pisze:

***gildor"
 ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
piekne podejscie - prawdziwie polskie.

TAK. mi opłaty nie przeszkadzają.

Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

wątpie.

Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez czesto tu bywaja...

też mnie wkurwiają.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

12 Data: Maj 18 2010 18:35:53
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Szwed 

Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta

Czy te parę dodatkowych motorków robi różnicę? :D

...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

Ale chyba kiedyś tą A2 wam zbudują? I pewnie za te 80km motocykl będzie
musiał zapłacic 20zł.
 
nie przysporzy Wam wielu zwolennikow

Protesty na bramkach pod Krakowem spotkały się ze zrozumieniem u jednych a
wkurwieniem u drugich. Biorąc średnią statystyczną jest OK.

A na poważnie:
- mamy informacje, że Stalexport A.M. jest skłonny zgodzic się na niższe
opłaty, jednak zmiany musi wykonac ministerstwo infrastruktury,
- ministerstwo uważa, że do Krakowa daleko i niewiele ich sprawa obchodzi,
- postanowiliśmy więc przyjechac do ministra, coby miał bliżej.

pozdr
S

13 Data: Maj 19 2010 08:44:02
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: gildor 

Szwed pisze:

Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta
...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

Ale chyba kiedyś tą A2 wam zbudują? I pewnie za te 80km motocykl będzie
musiał zapłacic 20zł.

wokół warszawy ma być za darmo. przynajmniej przez jakiś czas. generalnie mi to wisi. 6 czy 13 zeta. nie planuje jeździć autostradą codziennie. w sumie nie planuje w ogóle. a jak jadę, to płacę i jest to mój świadomy wybór. puki co są alternatywy.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

14 Data: Maj 19 2010 09:46:48
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: KJ Siła Słów 

Szwed pisze:

A na poważnie:
- mamy informacje, że Stalexport A.M. jest skłonny zgodzic się na niższe
opłaty, jednak zmiany musi wykonac ministerstwo infrastruktury,


A to trzymam kciuki (powiedzmy ze z optymistyczna rezerwa).

KJ

15 Data: Maj 19 2010 18:00:21
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: de Fresz 

On 2010-05-18 15:33:44 +0200, "Jaro"  said:

Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.

Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta nie
przysporzy Wam wielu zwolennikow choc idea jest sluszna...

Jaaasssne, bo przecież teraz motocykliści są ulubieńcami tłumów, powszechnie szanowanymi obywatelami, co widać na każdym kroku, choćby w mediach.


--
Pozdrawiam
de Fresz

16 Data: Maj 20 2010 10:13:29
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Jaro 

Jaaasssne, bo przecież teraz motocykliści są ulubieńcami tłumów,
powszechnie szanowanymi obywatelami, co widać na każdym kroku, choćby w
mediach.
de Fresz

Moze nie sa ale protest tez popieraja myslacy ludzie, ktorzy sa przeciwko
dyskryminacji motocyklistow oplatami za autostrade a z motocyklami nie maja
nic wspolnego. A utrudnianie im zycia pokaze, ze nie warto popierac "dawcow
na dwoch kolkach" i poglebi stereotyp.

Ja choc obecnie nie mam moto protest popieram w pelni ale utrudniania mi
zycia juz nie.

Przykladem jest w Warszawie Masa Krytyczna - kiedys swiatla inicjatywa
majaca wywrzec na wladzach decyzje o budowie sciezek rowerowych i
zwiekszenie bezpieczenstwa rowerzystow. Teraz ta akcja przerazila sie w
bezkarne blokowanie raz w miesiacu miasta w czasie piatkowego szczytu przez
bande kretynow na rowerach co w kupie sie czuja mocni bo zdazaly sie
przypadki niszczenia samochodow po trasie przejazdu. Jak ich pierwotnie duzo
ludzi popieralo to teraz traktowani sa jak zgraja dzieciakow co ich nie stac
na samochody i chca uprzykrzyc swoja niedola zycie innych.

Nie chcialbym zeby wlasnie o Nas motocyklistach przez podobne akcje ludzie
wyrobili sobie takie samo zdanie.

Pozdrawiam
Jaro

17 Data: Maj 20 2010 12:12:50
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: JK 

Użytkownik "Jaro"  napisał w wiadomości

Jaaasssne, bo przecież teraz motocykliści są ulubieńcami tłumów,
powszechnie szanowanymi obywatelami, co widać na każdym kroku, choćby w
....

Ja choc obecnie nie mam moto protest popieram w pelni ale utrudniania mi
zycia juz nie.
....

Popieram powyższe w całości.
Niestety coraz więcej grup zaczyna działać jak Samoobrona i nie ważne kogo,
gdzie i jakim kosztem aby tylko zablokować - choćby i bronami.
Blokować powinno się decydentów, a nie pokrzywdzonych. Jeśli ktoś chce
pokazać i pogrozić to niech np. zrobi najazd na nadwiślańskie bulwary i tam
pokaże swoją siłę (w ilości obecnych). Na pewno media (a za nimi decydenci)
to odnotują. Blokowanie i tak zapchanego miasta zostawcie sobie na koniec.
Mimo wszystki trzymam kciuki.

Pozdrawiam - JK

18 Data: Maj 18 2010 13:43:03
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: - MarusC 

Jak uporamy się wreszcie

z tematem autostrad mamy zamiar zająć się innymi problemami dotyczącymi
motocyklistów,

Proponuję sprawę zezwolenia na jazdę po buspasach.
Może jeszcze stawki rozliczenia za km w firmie.

MarusC

R1200GS

F650 Funduro sprzedam


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

19 Data: Maj 18 2010 18:28:54
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Szwed 

Proponuję sprawę zezwolenia na jazdę po buspasach.

Tym też się zajmiemy (trwają już pewne przygotowania). Tylko chcemy
najpierw skończyc z jednym. Oprócz bus-pasów jest jeszcze kilka innych
ciekawych propozycji.
Z tym że bus-pas to jest lokalna sprawa każdego miasta, więc my sobie
powalczymy w Krakowie, a w Warszawie niech lokalsi sobie protestują ;)

pozdr
S

20 Data: Maj 18 2010 16:30:45
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Szwed napisał(a):

Jakby ktoś chciał zaprotestować

nie wiem czy tak w zalobie wypada

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

21 Data: Maj 18 2010 18:26:10
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: Szwed 

Dnia Tue, 18 May 2010 16:30:45 +0200, Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

Jakby ktoś chciał zaprotestować

nie wiem czy tak w zalobie wypada

A jest żałoba??? Nie wiedziałem! Telewizor mam zepsuty.
To dlatego cały czas pada.
Dobrze, zaprostestujemy kiedy indziej.

pozdr
S

22 Data: Maj 19 2010 18:06:39
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor: de Fresz 

On 2010-05-18 11:59:26 +0200, Szwed  said:

Jakby ktoś chciał zaprotestować przeciwko bandyckim cenom przejazdu
motocyklem przez A4 to info poniżej. Tym razem protest nie na A4 a pod
Ministerstwem Infrastruktury:

Bardzo fajnie że wam się chciało to zorganizować - nie tylko smęcić po necie jak to jest źle, ale wziąć tyłek w troki i zabrać się działanie.


Ministerstwo uważa, że nie jesteśmy godni aby z nami
rozmawiać i nie widzą potrzeby zmian. Główną motywacją ministerstwa jest
fakt jakoby motocykliści byli niewielką grupą społeczną, niepotrafiącą się
skonsolidować i w związku z tym nie ma potrzeby respektowania naszych praw.
(to nie są wymyślone słowa ? to stwierdzenia przedstawicieli różnych
urzędów !)

Nie wiem czy Cię to pocieszy, ale wysocy urzędnicy takie zdanie mają o wszystkich grupach społecznych, chyba, że owe:
a - wynajmą sobie "lobbystę" i wyposażą go w walizeczkę wypełnioną odpowiednią ilością biletów NBP
b - przyjadą w kilka tysięcy, z czego z połowa lekko napranych i agresywnychm, rzucą parę petard, zdzielą kijem jakiegoś policjanta, zbiją jakąś szybkę.

No czasem trochę się to zmienia przed jakimiś wyborami, ale to tylko w przemówieniach przy kamerach.

--
Pozdrawiam
de Fresz

23 Data: Czerwiec 12 2010 00:50:13
Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
Autor:

Szwed  writes:

Jakby ktoś chciał zaprotestować przeciwko bandyckim cenom przejazdu
motocyklem przez A4 to info poniżej. Tym razem protest nie na A4 a pod
Ministerstwem Infrastruktury:

Byłem, jechałem. Protestujących było na oko 80 szt, może 100 w
szczycie. Wręczono postulaty, przejazd przez miasto do GDDKIA (ja
niestety odpadłem.

Tu więcej + filmiki i parę zdjęć: http://quiston.tpsa.com/blog/index.php/archives/865
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Akcja Warszawa 11.06



Grupy dyskusyjne