W dniu 2010-05-24 18:09, J.F. pisze:
[...]czy obnizony srodek
ciezkosci zaoszczedza takiej gimnastyki ?
Przede wszystkim. Do tego w samochodach sÄ
stabilizatory, amortyzatory etc. A i tak zdarzajÄ
siÄ wpadki podczas testu łosia. W samochodach o znacznie podwyższonym przeĹwicie (różne SUV-y i terenówki) czÄsto spotyka siÄ ostrzeżenia o możliwoĹci wywrotki na zakrÄtach i koleinach.
A to CiÄ nie dziwi? ;-)
http://skocz.pl/sidecar
--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________
4 |
Data: Maj 25 2010 08:09:25 |
Temat: Re: Ale fura |
Autor: Olleo |
Przede wszystkim. Do tego w samochodach są stabilizatory, amortyzatory
etc. A i tak zdarzają się wpadki podczas testu łosia. W samochodach o
znacznie podwyższonym prześwicie (różne SUV-y i terenówki) często
spotyka się ostrzeżenia o możliwości wywrotki na zakrętach i koleinach.
A to Cię nie dziwi? ;-)http://skocz.pl/sidecar
Przypuszczam, ze J.F. zobaczyl smieszne zdjecie i nie mial pomyslu,
jak je skomentowac ;)
--
Olleo
5 |
Data: Maj 26 2010 13:01:19 | Temat: Re: Ale fura | Autor: J.F. |
Użytkownik "Olleo" napisał w
Przede wszystkim. Do tego w samochodach są stabilizatory, amortyzatory
etc. A i tak zdarzają się wpadki podczas testu łosia. W samochodach o
znacznie podwyższonym prześwicie (różne SUV-y i terenówki) często
spotyka się ostrzeżenia o możliwości wywrotki na zakrętach i koleinach.
A to Cię nie dziwi? ;-)http://skocz.pl/sidecar
Przypuszczam, ze J.F. zobaczyl smieszne zdjecie i nie mial pomyslu,
jak je skomentowac ;)
Bo ja wiem czy takie smieszne - taki sport, na tym to polega.
Ale potem przychodzi naukowe zastanowienie - a w zasadzie dlaczego ?
Czemu na rajdzie samochodowym pilot d* nie wystawia, a w sidecarze jakwidac obaj pracuja ?
J.
| |