Andrzej Kaźmierczak pisze:
w ciągu 4 lat (przejechała w tymczasie ok 70 000 km) wymieniono :
nastepca regenerował wałek bo się wytarły 2 krzywki i 1 cylinder zaczął słabiej pracować i wymienił tłumik , rozrząd i śmiga dalej
Rozumiem że robił to niedługo po zakupie?
No cóz, wytarcie krzywek i wymiana tłumika po 70kkm i 4 latach
eksploatacji to wynik niestety zgodny ze stereotypowymi opiniami
o autach na F...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
6 |
Data: Lipiec 26 2007 12:32:01 |
Temat: Re: Alfa 145 |
Autor: Rabbit McCroolick |
Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
wiadomości
Rozumiem że robił to niedługo po zakupie?
No cóz, wytarcie krzywek i wymiana tłumika po 70kkm i 4 latach
eksploatacji to wynik niestety zgodny ze stereotypowymi opiniami
o autach na F...
tak, tak zwlaszcza, ze nie wiadomo jak uzytkowanik podchodzil do kwestii
regularnych wymian oleju a nawet jesli traktowal ja dobrze to przeciez nie
wiesz jaki samochod mial sumaryczny przebieg - Andrzej pisal, ze przejechal
nia 70 kkm - tak sie wlasnie rodza stereotypy - jak ktos nie czyta
dokladnie, lub czyta tak jakby chcial przeczytac. Moja 146 TS ma 105 kkm
przebiegu - silnik pracuje bez zarzutu, oleju nie bierze, przy okazji
wymiany rozrzadu wymieniony wariator - kompletnie zadnych oznak zuzycia
silnika...
7 |
Data: Lipiec 26 2007 18:40:32 | Temat: Re: Alfa 145 | Autor: idejko |
tak, tak zwlaszcza, ze nie wiadomo jak uzytkowanik podchodzil do kwestii
regularnych wymian oleju a nawet jesli traktowal ja dobrze to przeciez nie
wiesz jaki samochod mial sumaryczny przebieg - Andrzej pisal, ze
przejechal nia 70 kkm - tak sie wlasnie rodza stereotypy - jak ktos nie
czyta dokladnie, lub czyta tak jakby chcial przeczytac. Moja 146 TS ma 105
kkm przebiegu - silnik pracuje bez zarzutu, oleju nie bierze, przy okazji
wymiany rozrzadu wymieniony wariator - kompletnie zadnych oznak zuzycia
silnika...
przy przejechaniu 70kkm, chyba w każdym samochodzie który jezdził po
polskich drogach trzeba coś powymieniać, a alfy trzeba najpierw spróbować
żeby ją ocenić, a wiadoma że można trafić na jakiś nieciekawy egzemplarz po
blacharce, lub od nieuczciwego sprzedawcy
| |