Czy takie coś http://speeding.luftbrandzlung.org/temp/amor.jpg
kwalifikuje się do wymiany? Tłumienie wydaje się być OK, ale nie chcialbym się obudzić, dopiero jak auto wpadnie niespodziewanie w poślizg. Z drugiej strony eksploatacja przebiega umiarkowanie, nic w zawieszeniu nie stuka, przebieg dochodzi do 90kkm...
--
Pozdrawiam, Marcin
PepedB (w) post (kropka) pl
2 |
Data: Marzec 19 2007 09:56:35 |
Temat: Re: Amortyzatory |
Autor: DoQ |
Użytkownik "PepedB" napisał w wiadomości
Czy takie coś http://speeding.luftbrandzlung.org/temp/amor.jpg
kwalifikuje się do wymiany? Tłumienie wydaje się być OK, ale nie chcialbym
się obudzić, dopiero jak auto wpadnie niespodziewanie w poślizg. Z drugiej
strony eksploatacja przebiega umiarkowanie, nic w zawieszeniu nie stuka,
przebieg dochodzi do 90kkm...
Nie marudź tylko wymieniaj :-)
--
Pozdrawiam
Paweł
Chrysler Stratus
http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/
3 |
Data: Marzec 19 2007 17:08:18 | Temat: Re: Amortyzatory | Autor: PepedB |
Użytkownik DoQ napisał:
Nie marudź tylko wymieniaj :-)
Rzecz w tym, że wymyśliłem sobie w przyszłości wymianę kompletu amortyzatorów na Bilsteina B6 i może jeszcze sprężyn na fabryczne -2cm. Daje to 4x wyższą kwotę, niż sama zabawa z tylnymi amorkami, na co niekoniecznie jestem w tej chwili przygotowany. Ciekawy więc jestem, czy można jeszcze pojeździć trochę w stanie, jaki jest, czy raczej wymiana jest konieczna.
--
Pozdrawiam, Marcin
PepedB (w) post (kropka) pl
4 |
Data: Marzec 19 2007 17:31:59 | Temat: Re: Amortyzatory | Autor: Robert Rędziak |
On Mon, 19 Mar 2007 17:08:18 +0100, PepedB
wrote:
Rzecz w tym, że wymyśliłem sobie w przyszłości wymianę kompletu
amortyzatorów na Bilsteina B6 i może jeszcze sprężyn na fabryczne -2cm.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To może lepiej B8?
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
5 |
Data: Marzec 19 2007 18:51:30 | Temat: Re: Amortyzatory | Autor: PepedB |
Użytkownik Robert Rędziak napisał:
To może lepiej B8?
Sam nie wiem- na B6 wielokrotnie jeździłem w różnych samochodach i wyraźnie poprawiała się trakcja względem serii, a komfort nie cierpiał na tym specjalnie. Przekonały mnie do siebie również trwałością. B8 w zasadzie nie znam, ale jest on opisywany jako twardy. Do tego obniżenie byłoby raczej symboliczne. Za to różnicy w kosztach względem B6 nie ma żadnej. Jak masz jakieś doświadczenia z tym amortyzatorem, to chętnie się zapoznam, bo rozważyć taką opcję zawsze warto.
--
Pozdrawiam, Marcin
PepedB (w) post (kropka) pl
6 |
Data: Marzec 19 2007 19:03:17 | Temat: Re: Amortyzatory | Autor: Robert Rędziak |
On Mon, 19 Mar 2007 18:51:30 +0100, PepedB
wrote:
Jak masz jakieś doświadczenia z tym amortyzatorem, to chętnie
się zapoznam, bo rozważyć taką opcję zawsze warto.
Ja mam dorabiane B6 na grubej rurze. Ustawione pod nierozsądnie
twarde, obniżające sprężyny, teraz współpracują z seryjnymi.
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
7 |
Data: Marzec 19 2007 17:03:08 | Temat: Re: Amortyzatory | Autor: theStachoo |
Witam!
Czy takie coś http://speeding.luftbrandzlung.org/temp/amor.jpg
kwalifikuje się do wymiany? Tłumienie wydaje się być OK, ale nie chcialbym się obudzić, dopiero jak auto wpadnie niespodziewanie w poślizg. Z drugiej strony eksploatacja przebiega umiarkowanie, nic w zawieszeniu nie stuka, przebieg dochodzi do 90kkm...
Jak się wylał to lada moment zacznie stukać, a tłumienie ma już na pewno słabsze.
--
TheStachoo
| | | | | |