no to kolejna zagadka
1 | Data: Lipiec 04 2011 16:33:32 |
Temat: no to kolejna zagadka | |
Autor: megrims | Pacjent to E60 koszmarnie naÄpany modułami. 2 |
Data: Lipiec 04 2011 16:41:23 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: CeSaR | Jakiś pomysł co to może być? A czy ty juz czegoś podobnego z tymi bakteriami nie cwiczyłeś? Bo coś tam pamiętam a szukać mi się nie chce.... I co wtedy było problemem? pzdr C 3 |
Data: Lipiec 04 2011 17:10:33 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: mleko | On 2011-07-04 16:33, megrims wrote: Pacjent to E60 koszmarnie naÄpany modułami. Zawiez auto do ASO, na lawecie, osobiscie jak ci wygodniej. Nie wiem, czy jestes trolem, czy nie, ale nigdy rzeczowej odpowiedzi na grupie nie uzyskales. Mam wrazenie, ze jednak jests trolem chwalacym sie zabawkami. Jesli sie myle, to przepraszam. Jesli nie stac cie na ASO, to poczytaj anglojezyczne fora dotyczace E60 i pewnie uzyskasz satysfakcjonujaca odpowiedz. Pozdrawiam 4 |
Data: Lipiec 04 2011 23:13:19 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-04 17:10, mleko pisze: jednak jests trolem chwalacym sie zabawkami. jestem mega-trolem! ROTFL 5 |
Data: Lipiec 04 2011 17:38:34 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze: JakiĹ pomysł co to może byÄ? http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&t=626389&nmt=e60 Wystarczyło w googlu wpisaÄ 'BMW E60 High rate of battery discharge'. -- Pozdrawiam, Maciek 6 |
Data: Lipiec 04 2011 17:40:46 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze: 7 |
Data: Lipiec 04 2011 23:20:07 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze: W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:Rok temu ASO SmorawiĹski walczyło z problemem ponad 2 miesiÄ ce. Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błÄ d. Wtedy wymienili: - ten cwany kabelek '-' z IDS'em, - sterownik dostÄpu komfortowego, - klamkÄ od lewych drzwi drzwi z antenÄ dostÄpu komfortowego, - sterownik silnika !!! - do tego "przefleszowali" wszystko, co siÄ tylko dało. Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba go "zaprogramowaÄ" to stwierdziłem, że chyba coĹ jest nie tak. Teraz jak pójdÄ z tym do ASO to na dzieĹ dobry wymieniÄ akumulator, potem 20 sterowników. Nie oszukujmy siÄ, ale ASO to głównie wymieniacze sterowników, a mnie z czysto inżynierskiego podejĹcia zastanawia co tam jest nie tak. IMO stawiam na kiepskie ładowanie. 8 |
Data: Lipiec 04 2011 15:36:56 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: PJ | pomysł z ASO szczerze mówiąc średni, postowanie na tej grupie również, 9 |
Data: Lipiec 05 2011 01:28:27 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: yabba | Użytkownik "megrims" napisał w wiadomoĹci W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze: Sam sobie odpowiedziałeĹ. :) Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myĹli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko siÄ samorozładowywuje. -- Pozdrawiam, yabba 10 |
Data: Lipiec 05 2011 09:19:44 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: yabba | Użytkownik "yabba" napisał w wiadomoĹci Użytkownik "megrims" napisał w wiadomoĹci Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy? -- Pozdrawiam, yabba 11 |
Data: Lipiec 05 2011 09:31:57 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze: Użytkownik "yabba" napisał w Zdecydowanie nie. MyĹlÄ, że normalny ołowiowy, ciÄżki jak cholera. Miał takie "oko" z 3 kolorami: żółty (naładuj), zielony (jest OK) i czarny (wymieĹ baterie). Teraz ma czarny kolor oka. Wskaźnik to taki pływak, który bada gÄstoć elektrolitu. 12 |
Data: Lipiec 05 2011 09:43:31 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: yabba | Użytkownik "megrims" napisał w wiadomoĹci W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze: 13,6 V ładowania zasugerowało mi akumulator żelowy. SÄ tak samo ciÄżkie jak jak zwykłe samochodowe. Tylko nie wiem jak w żelowym zrealizowaÄ pływak gÄstoĹci elektrolitu. WymyĹliłem teoriÄ, że elektronika samochodu spodziewa siÄ wyższego napiÄcia z akumulatora, bo nie została nauczona charakterystyki obecnie zamontowanego - dlatego informuje o błÄdzie. -- Pozdrawiam, yabba 13 |
Data: Lipiec 05 2011 09:13:00 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Tadeusz |
Rok temu ASO SmorawiĹski walczyło z problemem ponad 2 miesiÄ ce. nie wiem skÄ d jesteĹ i jak daleko masz do DE ale odżałuj dzieĹ czy dwa i jedź do jakiegoĹ dużego ASO np. w Berlinie a zrobiÄ ci w dzieĹ to czego polskie ASO nie potrafiło w 2 miesiÄ ce... Suma summarum wyjdzie ciÄ to lepiej a liczÄ c nerwy pewnie też taniej :) -- pozdrawiam Tadeusz 14 |
Data: Lipiec 04 2011 19:00:11 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Olo | W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze: Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami. strzelam - z komunikatu wynika, że zbyt szybko (w/g elektroniki) rozładowuje się aku... Czyli ładowanie nic tu nie da, może czas zmienić na normalny akumulator, a nei jakiś badziew? 15 |
Data: Lipiec 05 2011 00:28:08 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Jak mierzymy napiÄcie na baterii na sucho to ma 12,6V, 13,6V to prÄ d ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiÄtam podczas pomiaru w Astrze z włÄ czonymi Ĺwiatłami, ogrzewaniem szyby, nadmuchem i czym tylko siÄ dało miernik wskazywał coĹ koło 14,3V 16 |
Data: Lipiec 04 2011 22:59:01 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: to | begin Przemysław Czaja 13,6V to prÄ d ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiÄtam W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładujÄ kiedy uznajÄ to za konieczne, a w innych przypadkach nie marnujÄ mocy. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 17 |
Data: Lipiec 05 2011 09:14:07 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: J.F | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci 13,6V to prÄ d ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiÄtam W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładujÄ kiedy tu chyba nawet nie o moc chodzi, bo do 14.5 jest niewielka, co gazowanie aku .. czyzby oryginalny byl zelowy ? No i te 13.6V to jakby ciut za malo, mowilo sie 13.8 ... zaczalbym od sprawdzenia miernika. J. 18 |
Data: Lipiec 05 2011 07:53:26 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: wchpikus | Witam! 13,6V to prÄ d ładowania?Raczej napiecie podczas ladowania na aku....troche malo. Sprawdzilbym alternalor, moze nie wydala lub ma uszkodzony uklad wzbudzenia. 19 |
Data: Lipiec 04 2011 22:56:56 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: to | begin megrims JakiĹ pomysł co to może byÄ? Może Ci coĹ wpieprza bez przerwy prÄ d, np. alarm, audio czy jakiĹ inny, popsuty gadżet? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 20 |
Data: Lipiec 05 2011 07:38:13 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze: begin megrims Jak wpieprza prÄ d bez przerwy, to jest inny komunikat: Increased battery discharge. Ale srał pies. PojadÄ do jakiegoĹ poleconego fachury od tej marki i zobaczymy co to siÄ okaże. 21 |
Data: Lipiec 05 2011 09:24:25 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-05 07:38, megrims pisze: W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze: Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A. Ĺadowarka oczywiĹcie chiĹska. Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co? Ledwo zakrÄcił i ERROR. Jak uda mi siÄ wróciÄ do domu tym autem, to całÄ noc bÄdÄ go ładował. 22 |
Data: Lipiec 05 2011 09:53:16 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: venioo | W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze:
A nie mozesz podmienic akumulatora na chwile? Bo chyba uwalony masz aku IMHO. -- venioo 23 |
Data: Lipiec 05 2011 09:55:04 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-05 09:53, venioo pisze: W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze: A zobaczymy. 24 |
Data: Lipiec 05 2011 10:38:46 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: GR001 | Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A. jeżeli AKU mu się rozładowuje w czasie postoju, to przede wszystkim należy pomierzyć prądy w obwodzie. jaki pobór jest z AKU na postoju, jaki wydatek jest z Altka w czasie pracy, jaki jest pobór urządzeń w czasie pracy.. i nie ma cudów, prąd gdzieś musi "znikać", albo aku nie trzyma. Jest wiele powodów, że AKU może nie trzymać.... Należy popatrzeć na prądy w czasie postoju i załączonego alarmu itp... Każdy porządny elektronik od aut powinien dać radę to posprawdzać i policzyć. pozdr. Gr 25 |
Data: Lipiec 05 2011 10:39:11 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello megrims, Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:Jakiś pomysł co to może być?Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny, No to akumulator Ci się skończył... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 26 |
Data: Lipiec 05 2011 10:46:30 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: J.F | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A. No to akumulator Ci się skończył... Albo ladowanie. Na dwoje babka wrozyla. 13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ? Choc po 300km 13.6V powinien aku byc jednak naladowany. Ale moze na swiatlach jest 13.0 J. 27 |
Data: Lipiec 06 2011 00:38:33 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: DoQ | W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze: 13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ? Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie wzbudzenia". Pozdrawiam Paweł 28 |
Data: Lipiec 06 2011 00:53:01 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello DoQ, W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze: 13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"? im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie Prąd wzbudzenia. Bo to on jest istotny. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 29 |
Data: Lipiec 06 2011 00:55:02 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: DoQ | W dniu 06-07-2011 00:53, RoMan Mandziejewicz pisze: Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"?13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, Nie wiem jak było w starym polonezie (nie miałem poloneza). W moich starszych samochodach było to +12V. W nowych napięcie waha się od 1-12V. Pozdrawiam Paweł 30 |
Data: Lipiec 05 2011 08:57:12 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Agent |
Pacjent to E60 koszmarnie naÄpany modułami. Ja bym zmierzył prÄ d pobierany w czasie gdy auto stoi bo może coĹ (np. lamka w bagażniku) pobiera prÄ d. 31 |
Data: Lipiec 05 2011 09:05:48 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Nex@pl | W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze: Pacjent to E60 koszmarnie naÄpany modułami. Ja bym pojechał do ASO, ale nie w kraju :) Tylko na zachód, tam przynajmniej dobre rabaty samÄ gadkÄ można uzyskaÄ. 32 |
Data: Lipiec 12 2011 13:21:26 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze: Pacjent to E60 koszmarnie naÄpany modułami. Stan na dzisiaj: Postanowiłem naładowaÄ akumulator "po bożemu" czyli bez odpinania go od instalacji. PodłÄ czyłem pod pokrywÄ silnika pod takie niby_specjalne miejsca do ładowania. Ĺadowałem całÄ noc. I ot tygodnia wszystko działa i nie zgłasza żadnych błÄdów. A z 1500 km zrobiłem :D. Nie rozumiem tego, ale może ta cała elektronika czymĹ tam steruje. Jak coĹ siÄ zmieni, to poinformujÄ. pzdr. 33 |
Data: Lipiec 13 2011 12:54:04 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: megrims | W dniu 2011-07-12 13:21, megrims pisze: W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze:(ciach)
KURWA! Dzisiaj rano znów błÄ d - pojechał do fachowca. 34 |
Data: Lipiec 13 2011 13:46:42 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: Andrzej Ĺawa | W dniu 13.07.2011 12:54, megrims pisze: W dniu 2011-07-12 13:21, megrims pisze: Może licencja na system samochodu siÄ skoĹczyła? ;-> BP,NMSP ;) 35 |
Data: Lipiec 13 2011 13:56:58 | Temat: Re: no to kolejna zagadka | Autor: CeSaR | Jak coś się zmieni, to poinformuję. KURWA! Dzisiaj rano znów błąd - pojechał do fachowca. Może samochód ma wbudowany czytnik news i zasubskrybował pms? C |