Użytkownik "Damian / / /" napisał w wiadomości
Użytkownik "Przemek V"
A o serwisie też myślisz? Bo Range raczej lubi tam wracac a tani w
naprawie nie jest. Jeszcze może pneumatyczne zawieszenie przypasowało?
W bajki przestalem wierzyc juz ponad 20 lat temu,
a od kilku lat wszelakie MITY sprawdzam sam i wiem
po prostu ze nie masz racji...
Ja to znam z opowieści użytkowniczki która nie jest w stanie się tego pozbyc
za rozsądną cenę, na serwis patrzec już nie może i się zastanawia co jej do
głowy palnęło, że zamieniła Cayenne'a na Range'a. Nie mój ból - kupuj sobie
co chcesz. W Kijowie większośc luksusowych aut to SUVy, jak tam się
sprawdzają to i na naszym dzikim zachodzie dadzą radę.
A na koleiny to polecam dobre RWD z niezaszerokimi i niezaniskoprofilowymi
oponami bo jednak SUV z wysokim środkiem ciężkości w zakrętach to kupa. Z
drugiej strony wysoka pozycja za kierownicą do wyprzedzania jest bezcenna co
przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.
7 |
Data: Sierpien 29 2007 02:33:03 |
Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi |
Autor: Damian / / / |
Użytkownik "Przemek V" <
Ja to znam z opowieści użytkowniczki która nie jest w stanie się tego
pozbyc za rozsądną cenę, na serwis patrzec już nie może i się zastanawia
co jej do głowy palnęło, że zamieniła Cayenne'a na Range'a.
A moj wspolnik jezdzi od okolo 2 lat, kupil z przebiegiem 20 tys, teraz ma
140 tys.
Wymienial w nim tylko olej. Moge dac Ci rowniez namiar do najwiekszego
handlarza Rangerow w Polsce - przekonasz sie co on mowi o awaryjnosci.
Jezli Ci malo podjedziemy do mojego zaprzyjaznionego salonu
Bmw/Mini/LandRover/Jaguar i wlasciciel osobiscie powie
Ci jak wypada Rover pod wzgledem awaryjnosci wobec np. Bmw...
Nie mój ból - kupuj sobie
Ja sobie nie kupie, nie pociagaja mnie takie auta, ale fakt - Range Roverem
jezdzi mi sie
najlepiej ze wszystkich terenowo-suvowych. I to chyba ze wzgledu na
wspomniane
przez Ciebie zawieszenie...
przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.
Poldek Umarl :[ A "zona" (dziewczyna) jezdzi teraz Sonata...
Pozdr
8 |
Data: Sierpien 29 2007 07:54:32 | Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi | Autor: olleo |
A na koleiny to polecam dobre RWD z niezaszerokimi i niezaniskoprofilowymi
oponami bo jednak SUV z wysokim środkiem ciężkości w zakrętach to kupa. Z
drugiej strony wysoka pozycja za kierownicą do wyprzedzania jest bezcenna
co
przemawia za SUVem. W sam raz dla żony zamiast Poldka na przykład.
Dlatego najlepszy, choc nienajtanszy w uzytkowaniu, SUV na polskie drogi, to
Forester - srodek ciezkosci nizej, niz w niejednej osobowce =)
--
Olleo
9 |
Data: Sierpien 28 2007 22:58:42 | Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi | Autor: GrzegorzG |
"icek" wrote in message
Witam,
tak sobie mysle..
czy suv na polskie drogi to jest ok pomysł?
wiadomo, terenówka to żadna z tego
ale polskie koleiny :) to jest wyzwanie :)
takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
a jak z zywotnoscia zawieszenia?
ee.. a co ma wysokosc samochodu do jazdy wzdluz kolein?
Duzy samochod ma wieksze (szersze) opony najczesciej, a na tych znacznie
gorzej jezdzi sie po koleinach (np. por. 185 i 225).
Jeśli juz to mozna zwracac uwage na "byc-moze-trwalsze" lub bardziej odporne
zawieszenie...
10 |
Data: Sierpien 29 2007 06:02:29 | Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi | Autor: |
Witam serdecznie.
Jeżdżę od 8 lat różnymi, służbowymi terenówkami i SUV-ami. Obecnie, najdłużej (4
lata) Hondą CRV. Jeśli chodzi o trwałość to po ponad 200kkm zawieszenie jest
wciąż bezawaryjne nie licząc jednej wymiany tulejek stablilizatora z lewej
strony po dużym, bocznym "dzwonie". Auta nie oszczędzam, jeżdżę w terenie,
często po bocznych, gruntowych drogach. Czasem dziwię się, że po tym, po czym
przejechałem nic w zawieszeniu nie ucierpiało.
Jeśli chodzi o komfort to odradzam duże, ciężkie terenówki. Za mocno bujają.
Kręgosłup wysiada. Raczej typowe SUV-y o właściwościach bardziej zwykłych aut
niż terenowych. Jeśli nie wjeżdżasz w ciężki teren to i tak sobie poradzą.
Pozdrawiam.
Sebastian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
11 |
Data: Sierpien 29 2007 08:46:40 | Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi | Autor: icek |
pisze:
Witam serdecznie.
Jeżdżę od 8 lat różnymi, służbowymi terenówkami i SUV-ami. Obecnie, najdłużej (4
lata) Hondą CRV. Jeśli chodzi o trwałość to po ponad 200kkm zawieszenie jest
wciąż bezawaryjne nie licząc jednej wymiany tulejek stablilizatora z lewej
strony po dużym, bocznym "dzwonie". Auta nie oszczędzam, jeżdżę w terenie,
często po bocznych, gruntowych drogach. Czasem dziwię się, że po tym, po czym
przejechałem nic w zawieszeniu nie ucierpiało.
Jeśli chodzi o komfort to odradzam duże, ciężkie terenówki. Za mocno bujają.
Kręgosłup wysiada. Raczej typowe SUV-y o właściwościach bardziej zwykłych aut
niż terenowych. Jeśli nie wjeżdżasz w ciężki teren to i tak sobie poradzą.
nie myślałem o molochach typu land cruiser
ale w sumie mniejszym bracie, rav4
--
pozdros
icek
12 |
Data: Sierpien 29 2007 09:44:51 | Temat: Re: nowoczesne SUVy a polskie drogi | Autor: Adam Płaszczyca |
On Tue, 28 Aug 2007 22:04:19 +0200, icek wrote:
tak sobie mysle..
czy suv na polskie drogi to jest ok pomysł?
wiadomo, terenówka to żadna z tego
ale polskie koleiny :) to jest wyzwanie :)
Dla bulwarowca? Owdszem, to jest wyzwanie.
takim suvem lepiej sie jezdzi po PL drogach?
Jedynie co, to więcej widzisz, bo wyżej siedzisz.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
| | | | | |