Witam!
Misię takie pytanie nasunęło ostatnimi czasy: otóż w moim Lanosie
istnieje możliwość przełączenia wentylacji na obieg zamknięty. I
zastanawia mnie, przez co to powietrze przechodzi, czy przez jakikolwiek
filtr? Bo z tego co się orientuję (przewertowałem 2 książki do obsługi
Lanosa + trochę wygooglanych stron, w tym sklepów z częściami), nie
istnieje coś takiego jak "filtr przeciwpyłkowy" w tym aucie. Zatem
powietrze w obiegu otwartym jest tłoczone z zewnątrz wprost do kabiny,
bez żadnego zabezpieczenia/choćby prowizorycznego filtra, a w obiegu
zamkniętym krąży sobie otwartymi kanałami, również bez jakiegoś
dodatkowego 'czyściciela'?
--
Pozdrawiam
PWZ
2 |
Data: Maj 22 2007 20:15:54 |
Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg |
Piotr Zawadzki pisze:
(...)
Misię takie pytanie nasunęło ostatnimi czasy: otóż w moim Lanosie
istnieje możliwość przełączenia wentylacji na obieg zamknięty. I
zastanawia mnie, przez co to powietrze przechodzi, czy przez jakikolwiek
filtr? Bo z tego co się orientuję (przewertowałem 2 książki do obsługi
Lanosa + trochę wygooglanych stron, w tym sklepów z częściami), nie
istnieje coś takiego jak "filtr przeciwpyłkowy" w tym aucie. Zatem
powietrze w obiegu otwartym jest tłoczone z zewnątrz wprost do kabiny,
bez żadnego zabezpieczenia/choćby prowizorycznego filtra, a w obiegu
zamkniętym krąży sobie otwartymi kanałami, również bez jakiegoś
dodatkowego 'czyściciela'?
Obieg zamknięty, to obieg zamknięty. Zamyka sie dopływ powietrza
z zewnątrz.
--
Jutro to dziś, tyle że jutro.
3 |
Data: Maj 22 2007 20:41:26 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: pawelWN |
Misię takie pytanie nasunęło ostatnimi czasy: otóż w moim Lanosie
istnieje możliwość przełączenia wentylacji na obieg zamknięty.
Prawda.
I zastanawia mnie, przez co to powietrze przechodzi, czy przez jakikolwiek
filtr?
Bo z tego co się orientuję (przewertowałem 2 książki do obsługi
Lanosa + trochę wygooglanych stron, w tym sklepów z częściami), nie
istnieje coś takiego jak "filtr przeciwpyłkowy" w tym aucie. Zatem
powietrze w obiegu otwartym jest tłoczone z zewnątrz wprost do kabiny,
bez żadnego zabezpieczenia/choćby prowizorycznego filtra, a w obiegu
zamkniętym krąży sobie otwartymi kanałami, również bez jakiegoś
dodatkowego 'czyściciela'?
W Lanosie standardowo nie ma filtra p-p.
Ale mozesz go dokupic np. tu: www.autometa.com.pl .
--
pozdrawiam
pawelWN
4 |
Data: Maj 22 2007 21:12:22 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: WitCha |
pawelWN wrote:
W Lanosie standardowo nie ma filtra p-p.
W mordę. To jak jadę szutrową drogą za jakimś autem, to w aucie mam taki sam kurz jak na zewnątrz, jeśli zapomnę włączyć obieg zamknięty?
--
Pozdrowienia
W
5 |
Data: Maj 23 2007 06:41:28 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: Piotr Zawadzki |
pawelWN wrote:
W Lanosie standardowo nie ma filtra p-p.
Ale mozesz go dokupic np. tu: www.autometa.com.pl .
OK, tylko gdzie i jak go zamontować? Help...
--
Pozdrawiam
PWZ
6 |
Data: Maj 25 2007 13:15:20 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: B..S.. |
Piotr Zawadzki pisze:
OK, tylko gdzie i jak go zamontować? Help...
Na autokąciku było o tym nawet z fotkami:
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=lanos
poszukaj :)
--
B..S..
PMS PJ+ S+ p+ M W+ P++:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W CB++
7 |
Data: Maj 26 2007 06:59:49 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: Piotr Zawadzki |
B..S.. wrote:
Na autokąciku było o tym nawet z fotkami:
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=lanos
poszukaj :)
Dzięki, faktycznie.
--
Pozdrawiam
PWZ
8 |
Data: Maj 23 2007 00:54:34 | Temat: Re: obieg zamknięty w Lanosie | Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello Piotr,
Tuesday, May 22, 2007, 5:01:29 PM, you wrote:
Misię takie pytanie nasunęło ostatnimi czasy: otóż w moim Lanosie
istnieje możliwość przełączenia wentylacji na obieg zamknięty. I
zastanawia mnie, przez co to powietrze przechodzi, czy przez jakikolwiek
filtr? Bo z tego co się orientuję (przewertowałem 2 książki do obsługi
Lanosa + trochę wygooglanych stron, w tym sklepów z częściami), nie
istnieje coś takiego jak "filtr przeciwpyłkowy" w tym aucie. Zatem
powietrze w obiegu otwartym jest tłoczone z zewnątrz wprost do kabiny,
bez żadnego zabezpieczenia/choćby prowizorycznego filtra, a w obiegu
zamkniętym krąży sobie otwartymi kanałami, również bez jakiegoś
dodatkowego 'czyściciela'?
Dokładnie tak, niestety.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
| | | | | | |