Panofla, co uzytkownicy passatów z silnikami 1.8 T (roczniki 2000-2003)
sądza o swoich wozidłach? Wiem już, że niemało paliwa żłopią, ale żadne auto
niestety się bez niego nie obejdzie. Trudno..
- Jak to-to się gazuje? (oczywiście tylko sekwencja, ale jak funkcjonuje na
gazie)? Czy instalacje sa droższe niż dla wolnossących 4-cylindrowców?
- Permanentną przypadłością, która trapi te auta, są cewki. Były wymieniane
w 3 autach, które mnie zainteresowały, ich przebiegi to ok. 90, 100 i 160
tkm. Ki diabel?
- Jaki jest koszt wymiany rozrządu?
- Jak sprawuje się turbina, ile wytrzyma zakłądając, że nie będe gasil
silnika od razu po szybkiej jeździe?
- na co jeszcze zwrócić uwagę, kupując takiego uzywanego passata?
Thx z góry
Piotr
2 |
Data: Wrzesien 27 2007 13:14:20 |
Temat: Re: passat 1.8 T opinie |
Autor: Pete |
"Piotr" wrote
- Permanentną przypadłością, która trapi te auta, są cewki. Były
wymieniane w 3 autach, które mnie zainteresowały, ich przebiegi to ok. 90,
100 i 160 tkm. Ki diabel?
Po prostu w tych rocznikach (2001-2003) VAG zamontował wadliwe cewki. Była
akcja serwisowa i po wymianie wadliwych cewek już nie powinno być z tym
kłopotu, co oczywiście nie znaczy, że na 100% już nigdy żadna cewka się
nikomu nie zepsuje.
Pozdr.
Pete
3 |
Data: Wrzesien 28 2007 15:42:17 | Temat: Re: passat 1.8 T opinie | Autor: DeVeDe |
Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości
Panofla, co uzytkownicy passatów z silnikami 1.8 T (roczniki 2000-2003)
sądza o swoich wozidłach? Wiem już, że niemało paliwa żłopią, ale żadne
auto niestety się bez niego nie obejdzie. Trudno..
- Jak to-to się gazuje? (oczywiście tylko sekwencja, ale jak funkcjonuje
na gazie)? Czy instalacje sa droższe niż dla wolnossących 4-cylindrowców?
- Permanentną przypadłością, która trapi te auta, są cewki. Były
wymieniane w 3 autach, które mnie zainteresowały, ich przebiegi to ok. 90,
100 i 160 tkm. Ki diabel?
- Jaki jest koszt wymiany rozrządu?
- Jak sprawuje się turbina, ile wytrzyma zakłądając, że nie będe gasil
silnika od razu po szybkiej jeździe?
- na co jeszcze zwrócić uwagę, kupując takiego uzywanego passata?
Thx z góry
Piotr
jak padnie Ci zawieszenie to jestes duuuzooo w plecy...
4 |
Data: Wrzesien 29 2007 22:50:50 | Temat: Re: passat 1.8 T opinie | Autor: Jurand |
"Piotr" wrote in message
Panofla, co uzytkownicy passatów z silnikami 1.8 T (roczniki 2000-2003)
sądza o swoich wozidłach? Wiem już, że niemało paliwa żłopią, ale żadne
auto niestety się bez niego nie obejdzie. Trudno..
- Jak to-to się gazuje? (oczywiście tylko sekwencja, ale jak funkcjonuje
na gazie)? Czy instalacje sa droższe niż dla wolnossących 4-cylindrowców?
Gazuje się fenomenalnie. Z racji tego, że jest to soft-turbo, to nie ma
praktycznie żadnych problemów eksploatacyjnych związanych z instalacją
gazową przy tym silniku.
- Permanentną przypadłością, która trapi te auta, są cewki. Były
wymieniane w 3 autach, które mnie zainteresowały, ich przebiegi to ok.
90, 100 i 160 tkm. Ki diabel?
Bo były wadliwe ;)
- Jaki jest koszt wymiany rozrządu?
W 500 się powinieneś zmieścić.
- Jak sprawuje się turbina, ile wytrzyma zakłądając, że nie będe gasil
silnika od razu po szybkiej jeździe?
Są tacy, co i po 250 tysiącach km mają oryginalne turbo, pompujące nominalne
wartości powietrza i nie puszczające oleju.
Jurand
| | |