samochodzik chodzil jak benzynka cicho na starym pasku i starym 
napinaczu, pasek sie roznsnul wiec wymiana paska i napinacza i nagle 
traktor, za chiny ludowe nie idzie dociagnac, nowy pasek wydawal sie 
jakis 1-2mm dluzszy ale to sie powinno dac wylapac na napinaczu, nic z 
tego, sama rolka na napinaczu pracuje na boki, nie stoi w miejscu, 
dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do 
normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie?
--  
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393
| 2 | 
Data: Listopad 16 2010 18:34:06 | 
| Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz | 
| Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]  | 
W dniu 2010-11-16 16:12, Viking pisze: 
 samochodzik chodzil jak benzynka cicho na starym pasku i starym 
napinaczu, pasek sie roznsnul wiec wymiana paska i napinacza i nagle 
traktor, za chiny ludowe nie idzie dociagnac, nowy pasek wydawal sie 
jakis 1-2mm dluzszy ale to sie powinno dac wylapac na napinaczu, nic z 
tego, sama rolka na napinaczu pracuje na boki, nie stoi w miejscu, 
dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do 
normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie? 
 
 
Czy problem dotyczy paska rozrządu, czy wielo-rowkowego? 
Ten drugi może mieć tłumik drgań w... elastycznej rolce alternatora. (to taka mniejsza wersja koła dwumasowego)
 
--  
                      Wojciech Smagowicz
 | 3 | 
Data: Listopad 16 2010 18:35:15 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
 
Użytkownik "Viking"  napisał w wiadomości  
 samochodzik chodzil jak benzynka cicho na starym pasku i starym 
napinaczu, pasek sie roznsnul wiec wymiana paska i napinacza i nagle 
traktor, za chiny ludowe nie idzie dociagnac, nowy pasek wydawal sie 
jakis 1-2mm dluzszy ale to sie powinno dac wylapac na napinaczu, nic z 
tego, sama rolka na napinaczu pracuje na boki, nie stoi w miejscu, 
dopiero po dodaniu gazu, kiedy pasek sie dopina wszystko wraca do 
normy, da sie to jakos dociagnac czy juz po prostu nic tym nie zrobie? 
 
z tego co piszesz to pasek jest za długi. 
Skoro nowy był dłuższy od wyciągniętego już starego, to po przebiegu podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo sporo dłuższy. 
Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie wyraźnie krótszy od starego...
 
--  
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
 www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
 | 4 | 
Data: Listopad 16 2010 18:27:21 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Viking  |  
"Kuba \(aka cita\)"  wrote in 
  
 
 z tego co piszesz to pasek jest za długi. 
Skoro nowy był dłuższy od wyciągniętego już starego, to po 
przebiegu podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo 
sporo dłuższy. Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie 
wyraźnie krótszy od starego... 
 
mialem do wyboru ten i 10cm krotszy, wiec raczej dobry wybor, wg  
katalogow mam dobry pasek,  
BTW napinacz na klinowym nie na rozrzadzie
 
--   
Pozdrawiam 
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration 
and Nocturnal Gratification 
ICQ: 50985493 GG: 10684393
 | 5 | 
Data: Listopad 16 2010 20:56:32 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Agent  |  
 
Użytkownik "Viking"  napisał w wiadomości  
 "Kuba \(aka cita\)"  wrote in 
 
 
z tego co piszesz to pasek jest za długi. 
Skoro nowy był dłuższy od wyciągniętego już starego, to po 
przebiegu podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo 
sporo dłuższy. Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie 
wyraźnie krótszy od starego... 
 
 
mialem do wyboru ten i 10cm krotszy, wiec raczej dobry wybor, wg 
katalogow mam dobry pasek, 
BTW napinacz na klinowym nie na rozrzadzie 
 
 
Sprawdź dobrze długość i załóż dokładnie takiej długości jak ma być w oryginale. Ja miałem o 8 mm za długi w Toyocie i przy zapalniu kiedy występowały chwilowe drgania napinacz cofał się do ogranicznika (do zera) i pojawiało sie stukanie. Po wymianie paska na prawidłowy wszystko ok.
 | 6 | 
Data: Listopad 16 2010 21:04:05 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Viking  |  
"Agent"  wrote in 
  
 
 Sprawdź dobrze długość i załóż dokładnie takiej długości jak ma 
być w oryginale. Ja miałem o 8 mm za długi w Toyocie i przy 
zapalniu kiedy występowały chwilowe drgania napinacz cofał się do 
ogranicznika (do zera) i pojawiało sie stukanie. Po wymianie paska 
na prawidłowy wszystko ok.  
 
jest prawidlowy, innego nie ma do tego modelu z takim osprzetem, tyle  
tylko ze w stosunku do poprzedniego na oko bylo moze z 2mm roznicy,  
ale dzis tamtego oznaczenia nie dostane, w katalogu stoi ten co mam i  
taki moge kupic. wychodzi na to ze nic z tym nie zrobie
 
--   
Pozdrawiam 
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration 
and Nocturnal Gratification 
ICQ: 50985493 GG: 10684393
 | 7 | 
Data: Listopad 16 2010 22:11:05 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak  |  
W dniu 2010-11-16 22:04, Viking pisze: 
   wrote in 
 
 
Sprawdź dobrze długoć i załóż dokładnie takiej długoĹci jak ma 
byÄ w oryginale. Ja miałem o 8 mm za długi w Toyocie i przy 
zapalniu kiedy wystÄpowały chwilowe drgania napinacz cofał siÄ do 
ogranicznika (do zera) i pojawiało sie stukanie. Po wymianie paska 
na prawidłowy wszystko ok. 
 
 
jest prawidlowy, innego nie ma do tego modelu z takim osprzetem, tyle 
tylko ze w stosunku do poprzedniego na oko bylo moze z 2mm roznicy, 
ale dzis tamtego oznaczenia nie dostane, w katalogu stoi ten co mam i 
taki moge kupic. wychodzi na to ze nic z tym nie zrobie 
 
 
Może nie szukaj przyczyny w pasku. Bo coĹ mi siÄ wydaje, że leży ona w tym nowym napinaczu.
 
--  
Marcin "Kenickie" Mydlak 
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl 
P307 2.0HDi/90 
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój."
 | 8 | 
Data: Listopad 17 2010 07:55:00 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: MarcinJM  |  
W dniu 2010-11-16 18:35, Kuba (aka cita) pisze: 
 z tego co piszesz to pasek jest za długi. 
Skoro nowy był dłuższy od wyciągniętego już starego, to po przebiegu 
podobnego do tego jaki pokonał stary będzie od neigo sporo dłuższy. 
Zwykle nowy, jeszcze niewyciągnięty, pasek będzie wyraźnie krótszy od 
starego... 
 
Pasek rozrzadu sie praktycznie nie wyciaga, a na pewnno nie na tyle aby nowy byl "wyraznie krotszy".
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM 
gg: 978510, marcinjm()op.pl
 | 9 | 
Data: Listopad 17 2010 16:50:47 |  | Temat: Re: peugeot 406 2.0 hdi - nowy napinacz |  | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak  |  
W dniu 2010-11-17 07:55, MarcinJM pisze: 
 W dniu 2010-11-16 18:35, Kuba (aka cita) pisze: 
z tego co piszesz to pasek jest za długi. 
Skoro nowy był dłuższy od wyciÄ
gniÄtego już starego, to po przebiegu 
podobnego do tego jaki pokonał stary bÄdzie od neigo sporo dłuższy. 
Zwykle nowy, jeszcze niewyciÄ
gniÄty, pasek bÄdzie wyraźnie krótszy od 
starego... 
 
 
Pasek rozrzadu sie praktycznie nie wyciaga, a na pewnno nie na tyle aby 
nowy byl "wyraznie krotszy". 
 
 
Ale tu chodzi o wielorowkowy pasek napÄdu osprzÄtu. Ten potrafi siÄ wyciÄ
gnÄ
Ä, ale nie jest to też guma z gaci, żeby siÄ naciÄ
gał Bóg wie jak.
 
--  
Marcin "Kenickie" Mydlak 
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl 
P307 2.0HDi/90 
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój."
  |  |  |  |  |  |  |  |