On Tue, 11 Oct 2016 14:32:00 +0200, PiteR wrote:
Jakie s± minusy i minusy takiej pracy.
Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, je¶ć, odpoczywać,
szczać... ;)
A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. Rekordzi¶ci
w trasie s± po 7 tygodni.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
7 |
Data: Pa?dziernik 19 2016 16:38:26 |
Temat: Re: pl.misc.budowanie |
Autor: RadoslawF |
W dniu 2016-10-19 o 14:12, pisze:
Jakie sÄ… minusy i minusy takiej pracy.
Podstawowym minusem jest to, że bÄ™dziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeć, odpoczywać,
szczać... ;)
Jak ma płatne od godziny to bÄ™dzie to plusem.
Jak mu proponujÄ… od kilometra czy od kursu niech szuka innej oferty.
I szef nie spyta dlaczego stał w czwartek półtorej godziny bo na tacho
to wyczyta.
A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. RekordziĹ›ci
w trasie sÄ… po 7 tygodni.
To akurat i na C czy C+E majÄ… tak samo.
Na małym nie masz tacho i nie musisz jak ten bezdomny stać na poboczu
przez kilkanaście godzin.
Problemem jest przeładowanie. Podobno już siÄ™ zorientowali że
rekordziĹ›ci na dostawczaka potrafiÄ… pięć ton załadować.
Pozdrawiam
8 |
Data: Pa?dziernik 20 2016 11:13:02 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: Yakhub |
Dnia Wed, 19 Oct 2016 16:38:26 +0200, RadoslawF napisał(a):
Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, je¶ć, odpoczywać,
szczać... ;)
Jak ma płatne od godziny to będzie to plusem.
Jak mu proponuj± od kilometra czy od kursu niech szuka innej oferty.
I szef nie spyta dlaczego stał w czwartek półtorej godziny bo na tacho
to wyczyta.
Ale wyczyta to samo (a nawet więcej) z rejestratora GPS.
--
Yakhub
9 |
Data: Pa?dziernik 20 2016 14:19:58 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: RadoslawF |
W dniu 2016-10-20 o 11:13, Yakhub pisze:
Podstawowym minusem jest to, że bÄ™dziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeć, odpoczywać,
szczać... ;)
Jak ma płatne od godziny to bÄ™dzie to plusem.
Jak mu proponujÄ… od kilometra czy od kursu niech szuka innej oferty.
I szef nie spyta dlaczego stał w czwartek półtorej godziny bo na tacho
to wyczyta.
Ale wyczyta to samo (a nawet więcej) z rejestratora GPS.
Tacho jest wszÄ™dzie (ciÄ™żarowe), rejestratory GPS nie wszÄ™dzie,
bo kosztujÄ…. Przynajmniej u nas, jak jest u niemców czy anglików
nie wiem.
Pozdrawiam
10 |
Data: Pa?dziernik 20 2016 17:45:16 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: |
On Thu, 20 Oct 2016 14:19:58 +0200, RadoslawF
wrote:
Tacho jest wszędzie (ciężarowe), rejestratory GPS nie wszędzie,
bo kosztuj±. Przynajmniej u nas, jak jest u niemców czy anglików
nie wiem.
Podejrzewam że zdecydowana większo¶ć aut ma monitoring GPS. Kolega
zatrudnił się w jednej z firm transportowych na busa i był zdziwiony,
gdy spedytor do niego zadzwonił z pytaniem dlaczego stoi na parkingu
od półtorej godziny ;)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
11 |
Data: Pa?dziernik 20 2016 23:49:56 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: RadoslawF |
W dniu 2016-10-20 o 17:45, pisze:
Tacho jest wszÄ™dzie (ciÄ™żarowe), rejestratory GPS nie wszÄ™dzie,
bo kosztujÄ…. Przynajmniej u nas, jak jest u niemców czy anglików
nie wiem.
Podejrzewam że zdecydowana wiÄ™kszoć aut ma monitoring GPS. Kolega
zatrudnił siÄ™ w jednej z firm transportowych na busa i był zdziwiony,
gdy spedytor do niego zadzwonił z pytaniem dlaczego stoi na parkingu
od półtorej godziny ;)
Uroki pracy w dużej firmie. :-)
Pozdrawiam
12 |
Data: Pa?dziernik 22 2016 17:12:32 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: |
On Thu, 20 Oct 2016 23:49:56 +0200, RadoslawF
wrote:
Uroki pracy w dużej firmie. :-)
Nie musi być duża. Często jest to jeden z wymogów stawianych przez
firmy spedycyjne.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
13 |
Data: Pa?dziernik 22 2016 20:48:02 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: RadoslawF |
W dniu 2016-10-22 o 17:12, pisze:
Uroki pracy w dużej firmie. :-)
Nie musi być duża. CzÄ™sto jest to jeden z wymogów stawianych przez
firmy spedycyjne.
Te polskie do tras krajowych też już chcÄ… ?
Pozdrawiam
14 |
Data: Pa?dziernik 19 2016 13:35:23 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: Budzik |
Użytkownik PiteR ...
was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?
Grupo obudĽ się!
Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
Jakie s± minusy i minusy takiej pracy.
;)
Ci±gle przeładowany samochód?
15 |
Data: Pa?dziernik 19 2016 15:45:34 | Temat: Re: pl.misc.budowanie | Autor: viktorius |
W dniu 2016-10-11 o 14:32, PiteR pisze:
Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
Jakie s± minusy i minusy takiej pracy.
To tak jakby¶ porównywał umowę o pracę (kat C) i umowę zlecenie (kat B)
Przy tej drugiej totalna samowolka w czasie pracy, póki nie padasz na pysk, możesz pracować. Żadne przepisy do transportu cię nie obowi±zuj±.
A jak nauczysz pracodawcę, że co¶ się da, np jechac 24h non-stop, przeładować, to następnym razem jak tego nie zrobisz, to będzie tak zaskoczony, ze kolejnego kursu możesz już nie dostać.
Pozatym na kat B możesz jechać tak szybko jak osobówka, prawdopodobnie będziesz przeładowany, powodzenia w awaryjnym wyhamowaniu takiego pojazdu...
--
viktorius
| | | | | | | | |