Grupy dyskusyjne   »   p307 2.0hdi -- >problem

p307 2.0hdi -- >problem



1 Data: Pa?dziernik 30 2006 11:01:36
Temat: p307 2.0hdi -- >problem
Autor:

pacjent:
peugeot 307 2.0hdi 110KM przebieg ca106k km

objawy:
- wolno wchodzi na obroty, dochodzi do 2300obr/min i koniec, trzeba zmieniac
bieg
- przy ca 2000 obr/min cos trzeszczy, gruchocze <tak jakby w uklad wydechowy
kamieni ktos nasypal>
- swieci sie kontrolka diagnostyki silnika, komunikant ''antipollution
fault", potem "unblock diesel filter", a po jakims czasie "abs/esp not
funkcioning"

diagnoza aso <po rozmowie telefonicznej>:
byc moze kolo pasowe/zamachowe <nie wiem co to jest dokladnie i jak to sie
nazywa;)>

dodam ze w sierpniu zmieniany byl elektrozawor turba, w czerwcu mial
przeglad, a rok temu wymieniany filtr FAP. Rope zawsze leje na dobych
stacjach <bp ultimate lub verva>

dziekuje za rady
pozdrawiam



2 Data: Pa?dziernik 31 2006 21:12:56
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor: jag 


Użytkownik  napisał w wiadomości

pacjent:
peugeot 307 2.0hdi 110KM przebieg ca106k km

objawy:
- wolno wchodzi na obroty, dochodzi do 2300obr/min i koniec, trzeba
zmieniac
bieg
- przy ca 2000 obr/min cos trzeszczy, gruchocze <tak jakby w uklad
wydechowy
kamieni ktos nasypal>
- swieci sie kontrolka diagnostyki silnika, komunikant ''antipollution
fault", potem "unblock diesel filter", a po jakims czasie "abs/esp not
funkcioning"

diagnoza aso <po rozmowie telefonicznej>:
byc moze kolo pasowe/zamachowe <nie wiem co to jest dokladnie i jak to sie
nazywa;)>

dodam ze w sierpniu zmieniany byl elektrozawor turba, w czerwcu mial
przeglad, a rok temu wymieniany filtr FAP. Rope zawsze leje na dobych
stacjach <bp ultimate lub verva>

dziekuje za rady
pozdrawiam


Sprawdz przepływomierz - odłącz kabelki.

3 Data: Pa?dziernik 31 2006 21:23:36
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor: Marynarz 


- wolno wchodzi na obroty, dochodzi do 2300obr/min i koniec, trzeba
zmieniac
bieg
- przy ca 2000 obr/min cos trzeszczy, gruchocze <tak jakby w uklad
wydechowy
kamieni ktos nasypal>
- swieci sie kontrolka diagnostyki silnika, komunikant ''antipollution
fault", potem "unblock diesel filter", a po jakims czasie "abs/esp not
funkcioning"

Bez zczytania błędów się nie obejdzie.
Problem może tkwić w wielu miejscach.

Czy przy wymianie FAP miałeś dolewany dodatek??
Jeśli tak to czy licznik w komputerze dodatku był wykasowany??

Czy rura wydechowa w środku jest biała, a może ma nalot sadzy?


--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX

4 Data: Pa?dziernik 31 2006 22:26:05
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor:

bylem w aso, sprawa wyglada tak ze jest to wina FAPu, mimo ze rok temu byl
wymieniony na nowy, a auto zrobilo na nim ca 20k km. Niby ma sie samoczynnie
odtykac... Auto bylo bite, skladali je polscy magicowie zapewnie <sic!> i
tak zlozyli ze wentylator chodzi tylko na jednym z trzech biegow;-( a proces
samooczyszczania FAPu odbywa sie na 2 lub 3 biegu;( Serwis skasowal blad i w
drodze powrotnej auto niby dobrze chodzilo ale pewnie znowu sie to powtorzy.
W zwiazku z tym poszukuje DOBREGO elektromechanika w pln-wsch Polsce ktory
podjalby sie naprawy tego wentylatora, jakos to poskladal. Ma ktos jakis
namiar?
pozdrawiam

5 Data: Pa?dziernik 31 2006 21:33:29
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor: Marynarz 

bylem w aso, sprawa wyglada tak ze jest to wina FAPu, mimo ze rok temu byl
wymieniony na nowy, a auto zrobilo na nim ca 20k km. Niby ma sie
samoczynnie
odtykac... Auto bylo bite, skladali je polscy magicowie zapewnie <sic!> i
tak zlozyli ze wentylator chodzi tylko na jednym z trzech biegow;-( a
proces
samooczyszczania FAPu odbywa sie na 2 lub 3 biegu;( Serwis skasowal blad i
w
drodze powrotnej auto niby dobrze chodzilo ale pewnie znowu sie to
powtorzy.
W zwiazku z tym poszukuje DOBREGO elektromechanika w pln-wsch Polsce ktory
podjalby sie naprawy tego wentylatora, jakos to poskladal. Ma ktos jakis
namiar?
pozdrawiam
Stalowa Wola może być??

--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX

6 Data: Pa?dziernik 31 2006 22:46:10
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor:


Stalowa Wola może być??
ujj daleko ;-(  okolice Łomży, cos w promieniu 100km

7 Data: Listopad 02 2006 08:21:22
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor: RG 

Użytkownik


bylem w aso, sprawa wyglada tak ze jest to wina FAPu, mimo ze rok temu byl
wymieniony na nowy, a auto zrobilo na nim ca 20k km.
Moje ma 50, a FAP byl juz czyszczony i wymieniany i nadal nie jest dobrze.


Auto bylo bite, skladali je polscy magicowie zapewnie <sic!> i
tak zlozyli ze wentylator chodzi tylko na jednym z trzech biegow;-( a
proces samooczyszczania FAPu odbywa sie na 2 lub 3 biegu;
Nie sadze.
Moje skladali francuscy magicowie (choc pewnie raczej arabscy) poniewaz auto
jest z salonu i trudno byc z niego zadowolonym.


( Serwis skasowal blad i w
drodze powrotnej auto niby dobrze chodzilo ale pewnie znowu sie to
powtorzy.
Niechybnie :-)
Dla oczyszczenia FAP znajdz kawalek bobrej drogi i ustaw obroty na powyzej
4000 i tak pojedz przez 5 minut, bieg moze byc niski, zebys 180 km/h nie
musial jechac.
Powinno sie wypalic.
RG 407 HDI

8 Data: Listopad 02 2006 13:24:20
Temat: Re: p307 2.0hdi -- >problem
Autor:


Dla oczyszczenia FAP znajdz kawalek bobrej drogi i ustaw obroty na powyzej
4000 i tak pojedz przez 5 minut, bieg moze byc niski, zebys 180 km/h nie
musial jechac.
zazwyczaj wlasnie klopoty zaczynaly sie podczas ostrej jazdy, na duzych
predkosciach, wtedy wyskakiwalo "antipollution fault'' i nastepwal brak
mocy. W sumie to proces samoczyszczenia sie FAPu nastepuje wlasnie na
wysokich obrotach=wysokich temperaturach i do tego potrzebne jest dobre
chlodzenie, a wiec takze prawidlowa praca wentylatora. Skoro chodzi tylko na
jednym biegu wiec moze FAP nie chce sie oczyscic bo chlodzenie za slabe.
Troszke sie boje zrobic tak jak radzisz bo narazie auto chodzi dobrze,
kontrolka sie nie swieci po skasowaniu bledow. Zaprowadze go do
elektromechanika i niech zrobi ten wentylator. Wtedy zrobie tak jak
mowisz;-)
pozdrawiam

p307 2.0hdi -- >problem



Grupy dyskusyjne