On 3 Jan 2007 15:03:03 +0100,
wrote:
Czy możliwe jest, że przy ustawianiu zbieżności gość który mi ustawiał
zbieżność niedokońca poziomo (przekrzywione w prawo) zablokował mi kolo
kierownicy i tak zostało.
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i
przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po
przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Mógł nie wyśrodkować przekładni, niech skoryguje (na jednym
drążku ciut upuści, na drugim skręci). Ale, w czasach gdy pomiar
na ramie nie kosztuje majątku, a auto ma dziwną przeszłość,
wsadziłbym je na ramę i pomierzył.
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza:
http://www.stratopolonez.pl
List otwarty przeciwko DRM:
http://list.7thguard.net/
3 |
Data: Styczen 03 2007 15:26:50 |
Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo |
Autor: Tomasz Pyra |
napisał(a):
Czy możliwe jest, że przy ustawianiu zbieżności gość który mi ustawiał zbieżność niedokońca poziomo (przekrzywione w prawo) zablokował mi kolo kierownicy i tak zostało.
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Bardzo dziwne. Ja jak byłem na ustawianiu zbieżności to mechanik poprosił mnie o ustawienie sobie kierownicy tak żeby dla mnie było prosto i do tego ustawienia zrobił zbieżność przodu.
Mówił że każe ustawiać właścicielowi po to, żeby potem nie było reklamacji bo czasami zdarzali się mu kierowcy którzy mieli jakieś tam swoje wizje na temat prostego ustawienia kierownicy.
Więc da się zrobić żeby było prosto i da się też to robić tak żeby było trochę inaczej niż prosto.
Przekładać nic o żaden ząbek nie trzeba, bo przecież nic samo o ząbek nie przeskoczyło - jak się zbieżność skopała to przy kołach a nie przy kierownicy.
4 |
Data: Styczen 03 2007 16:01:06 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: J.F. |
On 3 Jan 2007 15:03:03 +0100, wrote:
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i
przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po
przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Len a nie fachowiec.
Trzeba jeden drazek skrocic, drugi wydluzyc i bedzie rowno.
J.
5 |
Data: Styczen 03 2007 17:20:01 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: 'Tom N' |
"J.F." w
On 3 Jan 2007 15:03:03 +0100, wrote:
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i
przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po
przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Len a nie fachowiec.
Trzeba jeden drazek skrocic, drugi wydluzyc i bedzie rowno.
Kątówka i spawarka do nabycia w Obi ;-)
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]
6 |
Data: Styczen 03 2007 17:52:37 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: Grzegorz |
Użytkownik J.F. napisał:
On 3 Jan 2007 15:03:03 +0100, wrote:
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Len a nie fachowiec. Trzeba jeden drazek skrocic, drugi wydluzyc i bedzie rowno.
Tak. Ale np. w Polo MR1992 był tylko jeden regulowany drążek i bardzo drobny wieloklin na kierownicy :-) !
G.
7 |
Data: Styczen 03 2007 17:41:19 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: Daniel Rogas Roginski |
napisał(a):
Czy możliwe jest, że przy ustawianiu zbieżności gość który mi ustawiał zbieżność niedokońca poziomo (przekrzywione w prawo) zablokował mi kolo kierownicy i tak zostało.
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Ile kosztuje ustawienie zbieżności? Chodzi o Warszawę.
--
D.R.
8 |
Data: Styczen 03 2007 18:13:15 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: 'Tom N' |
Daniel Rogas Roginski w
Ile kosztuje ustawienie zbieżności? Chodzi o Warszawę.
A dokładnie to który model Warszawy?
MSPANC ;)
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]
9 |
Data: Styczen 03 2007 18:27:58 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: Marcin J. Kowalczyk |
Daniel Rogas Roginski napisał(a):
Ile kosztuje ustawienie zbieżności? Chodzi o Warszawę.
ostanio w Czestochowie palcilem 41zl
10 |
Data: Styczen 04 2007 09:56:00 | Temat: Re: po ustawianiu zbieżności kierownica troszke w prawo | Autor: yabba |
Użytkownik "Daniel Rogas Roginski" napisał w wiadomości
napisał(a):
Czy możliwe jest, że przy ustawianiu zbieżności gość który mi ustawiał zbieżność niedokońca poziomo (przekrzywione w prawo) zablokował mi kolo kierownicy i tak zostało.
Fachowiec mówi, że nie da sie z tym nic zrobić trzeba ściągać kierownice i przekłądać o ząbek. Przeprzywienei jest jednak niewielkie i mysle ze po przełożeniu o ząbek będzie kierownica przekrzywiona w lewo
Ile kosztuje ustawienie zbieżności? Chodzi o Warszawę.
Od 50 zł do 120 zł. Usługa za 120 obejmuje pomiary i regulację wszystkich kątów z przodu i tyłu (oczywiście to co da się regulować).
yabba
| | | | | | | |