Grupy dyskusyjne   »   [Piątkowow] polski premier nie m a konta w banku

[Piątkowow] polski premier nie m a konta w banku



1 Data: Maj 26 2007 08:12:52
Temat: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: R. 


zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn



http://youtube.com/watch?v=IlVk_nKZUwI


--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- +
                     Pozdrawiam R. ;-)                           | _
        giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<            |(o\
            rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com               | \ \
    PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB   _  | _) )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- (o\-+(/ /))
                                                              \ \_/ ///)
                                                               \      /
                                                                \____/



2 Data: Maj 26 2007 08:35:52
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: KrzysiekPP 

zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn

Jakby nie to zdanie to pomyslalbym, ze dopiero z Bieszczad wrociles.

--
Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

3 Data: Maj 26 2007 08:38:57
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: "@ 

KrzysiekPP pisze:

zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn

Jakby nie to zdanie to pomyslalbym, ze dopiero z Bieszczad wrociles.

No cóż amerykanie nie do końca rozumieją naszą mentalność, tak samo jak Polacy śmiali sie z Amerykanów kiedy to ich rząd poradził im aby zakleili okna taśmą klejącą na wypadek ataku terrorystycznego przy użyciu broni biologicznej

4 Data: Maj 26 2007 09:33:35
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Kris 


Użytkownik ""@" <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM"> napisał w wiadomości


No cóż amerykanie nie do końca rozumieją naszą mentalność, tak samo jak
Polacy śmiali sie z Amerykanów kiedy to ich rząd poradził im aby zakleili
okna taśmą klejącą na wypadek ataku terrorystycznego przy użyciu broni
biologicznej

bo u nas nadal jest mniej fastfoodow i nie wygladamy jak paczki:)

5 Data: Maj 26 2007 13:11:52
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: MK 

Przeczytajcie sobie 1 komentarz pod tym filmem :)

Cytuję:

"Hate our prime minister and president, they are so stupid fucks and they
look like they were a piece of shit. nothing more to say,"

6 Data: Maj 26 2007 16:32:13
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"R."  napisał w wiadomości


zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn

A nie sądzicie, że gówno komu do tego, co on sobie prywatnie robi,
komuś to szkodzi?
Chyba, że to jeden z przejawów "tolerancji"? --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
A marcepan nazywa się pasztet z migdałów, o. <Ewa Pawelec>

7 Data: Maj 27 2007 02:07:30
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: theStachoo 

Witam!

A nie sądzicie, że gówno komu do tego, co on sobie prywatnie robi,
komuś to szkodzi?

To jego sprawa, że nie ma konta, ale jak usłyszałem argumenty to mnie zmroziło.

Chyba, że to jeden z przejawów "tolerancji"?

Raczej troski o zdrowie psychiczne ;)

--
TheStachoo

8 Data: Maj 27 2007 09:17:45
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"theStachoo"  napisał w wiadomości

To jego sprawa, że nie ma konta, ale jak usłyszałem argumenty to mnie zmroziło.

Usłyszałeś, czy przeczytałeś? Widziałeś, którego roku to dotyczyło?
Znasz kontekst szerszy? Jakie by to motywy nie były, to IMO nikomu nic
do tego, bo nie dzieje sie to niczyim kosztem.


Chyba, że to jeden z przejawów "tolerancji"?
Raczej troski o zdrowie psychiczne ;)

Zatem wytykanie palcami staja się synonimem "troski"? ;->

9 Data: Maj 27 2007 13:51:26
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: theStachoo 

Witam!

Usłyszałeś, czy przeczytałeś? Widziałeś, którego roku to dotyczyło?

Przeczytałem, nie chce mi się teraz szukać linka.

Znasz kontekst szerszy? Jakie by to motywy nie były, to IMO nikomu nic
do tego, bo nie dzieje sie to niczyim kosztem.

Jak już pisałem to jego sprawa czy ma czy też nie konto w banku. Argumentacja której użył główny zainteresowany jest przynajmniej dziwna.

Chyba, że to jeden z przejawów "tolerancji"?
Raczej troski o zdrowie psychiczne ;)

Zatem wytykanie palcami staja się synonimem "troski"? ;->

Zaczynam się martwić, bo czas wysłać premiera na konsultacje psychiatryczne. To jest dziwne? ;)

--
TheStachoo

10 Data: Maj 27 2007 17:28:54
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Boombastic 

Usłyszałeś, czy przeczytałeś? Widziałeś, którego roku to dotyczyło?
Znasz kontekst szerszy? Jakie by to motywy nie były, to IMO nikomu nic
do tego, bo nie dzieje sie to niczyim kosztem.

Ano mylisz się, urząd skarbowy już się zaczął tym interesować, bo jest to wg
niektórych urzędników stała darowizna na rzecz matki, a my, jako praworządni
obywatele jesteśmy zaniepokojeni łamaniem prawa.

11 Data: Maj 27 2007 21:40:49
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"Boombastic"  napisał w wiadomości
 

Ano mylisz się, urząd skarbowy już się zaczął tym interesować, bo jest to wg niektórych urzędników stała darowizna na rzecz matki, a my, jako praworządni obywatele jesteśmy zaniepokojeni łamaniem prawa.

z pewnością... ;-) --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
mezczyzni mnie fascynuja nie spotkalam jeszcze dziwniejszego stworzenia... <rysa>

12 Data: Maj 28 2007 09:59:55
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Adam Płaszczyca 

On Sat, 26 May 2007 16:32:13 +0200, "-ZED-"
 wrote:

A nie sądzicie, że gówno komu do tego, co on sobie prywatnie robi,

Poza urzędem skarbowym.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

13 Data: Maj 28 2007 10:10:19
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości


A nie sądzicie, że gówno komu do tego, co on sobie prywatnie robi,
Poza urzędem skarbowym.

Szczerze? Tym bardziej US. A jeśli jest inaczej, to tylko wina rządzących -
w tym jego. I tylko i wyłącznie w tym kontekście - US powinien się dobrać
mu do kupra. Tylko - jeśli dobierze - to juz na pewno nie ruszy tego i normalniej
się nie stanie. --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Q: Jakie jest podobieństwo mężczyzny i psa ?
A: Obaj panicznie boją się ... odkurzacza
<Willy>

14 Data: Maj 28 2007 10:57:54
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Boombastic 

Szczerze? Tym bardziej US. A jeśli jest inaczej, to tylko wina
rządzących -
w tym jego. I tylko i wyłącznie w tym kontekście - US powinien się dobrać
mu do kupra. Tylko - jeśli dobierze - to juz na pewno nie ruszy tego i
normalniej
się nie stanie.

Tylko nie jemu, a matce, bo to ona nie płaciła podatku od spadku i darowizn.

15 Data: Maj 28 2007 12:31:24
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"Boombastic"  napisał w wiadomości
 

Tylko nie jemu, a matce, bo to ona nie płaciła podatku od spadku i darowizn.

....które nie miały miejsca? Przecież nie wiemy (i ja nie chcę wiedzieć), jak
wyglądały dalsze rozliczenia między nimi. Poza tym - IMO - w tego typu sprawy
rodzinne państwo nie powinno ingerować. A jak ingeruje, to nie jest to dobre.

A już przywołany przez Ciebie podatek od spadków jest IMO nieetyczny:
1. stanowi podwójne opodatkowanie
2. jest IMO porównywalne wprost do działania hien cmentarnych.

16 Data: Maj 28 2007 13:56:49
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Boombastic 

...które nie miały miejsca? Przecież nie wiemy (i ja nie chcę wiedzieć),
jak
wyglądały dalsze rozliczenia między nimi.

Kasa syna wpływa na konto matki - matka może nia dysponować. Na tej
podstawie urzędnicy interpretują, że to darowizna.

Poza tym - IMO - w tego typu sprawy
rodzinne państwo nie powinno ingerować. A jak ingeruje, to nie jest to
dobre.

Napisz o tym na Wiejską.

A już przywołany przez Ciebie podatek od spadków jest IMO nieetyczny:
1. stanowi podwójne opodatkowanie
2. jest IMO porównywalne wprost do działania hien cmentarnych.

To jest jeden podatek, który nazywa sie od spadku i darowizn.

17 Data: Maj 28 2007 19:23:17
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"Boombastic"  napisał w wiadomości
 

Kasa syna wpływa na konto matki - matka może nia dysponować. Na tej podstawie urzędnicy interpretują, że to darowizna.

I to jest IMO problem, a nie zjawisko prawidłowe. :-)

Napisz o tym na Wiejską.

W pierwszej połowe lat 90 była napisana interpelacja, a ściślej
dwie. Jedna dotyczyła nowelizacji ustawy "prawo atomowe" - czyli dopasowania
jej do realiów świat współczesnego (w 2000 roku coś tam mocno podłubali,
to może coś się zmieniło), a druga opodatkowania spadków.
Obie zakończyły żywot w ten sam sposób - "Ależ X - nie ma na to kasy!"
A na Wiejskiej raczej wiele mądrego się nie urodzi samoistnie.
No - może poza obiadkiem w restauracji. Ale od diabła czasu tam nie
bywam, więc może obiady też się spieprzyły. I jak na razie raczej
średnio mnie ciągnie. ;-)

To jest jeden podatek, który nazywa sie od spadku i darowizn.

Naprawdę? No co Ty nie powiesz. ;-)
Przecież wiem. Ale akurat kwestię opodatkowania spadków uważam za
nieetyczną w sposób oczywisty. --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Nie wymieniam opinii, bo na tym tracę... <B.Shaw>

18 Data: Maj 28 2007 22:51:58
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Boombastic 

To jest jeden podatek, który nazywa sie od spadku i darowizn.

Naprawdę? No co Ty nie powiesz. ;-)
Przecież wiem. Ale akurat kwestię opodatkowania spadków uważam za
nieetyczną w sposób oczywisty.

No to sprawdź ich zmiane obowiązującą od nowego roku i po problemie.

19 Data: Maj 29 2007 21:46:15
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"Boombastic"  napisał w wiadomości
 

No to sprawdź ich zmiane obowiązującą od nowego roku i po problemie.

Nie do końca. Co nie znaczy, że nie jest lepiej, bo jest!
Natomiast do sytuacji, w której będzie "po problemie" jednak sporo
brakuje. --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Kiedy montowałem własnoręcznie wykonana bramę moja młodsza córka
obserwując moje poczynania stwierdziła: "Teraz już tu nikt nie wejdzie
bo będzie sie bał, że brama się rozleci" ;-) <Krzysztof Michalak>

20 Data: Maj 26 2007 18:00:43
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Wojtek K. 



zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn


Za to SLD ma parę. Nieźle sie dorobili skórczybyki z Kwaśniewskim na czele.


Pozdrawiam

21 Data: Maj 28 2007 11:23:29
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: neelix 


Użytkownik "Wojtek K."  napisał w wiadomości


>
> zapożyczeone z alt.pl.emigracja.londyn
>

Za to SLD ma parę. Nieźle sie dorobili skórczybyki z Kwaśniewskim na
czele.

I większość z nich ma takie, że nawet nie można sprawdzić gdzie są i ile
kasy na nich leży. Dlatego są tacy bezczelni i perfidnie śmieją się w oczy.
Nawet nie chcą ani zaśpiewać ani zatańczyć. Gdyby można prześwietlić te
tajne konta to wielu poszłoby w ślady pewnej posłanki, której już nie ma
wśród żywych.

neelix

22 Data: Maj 28 2007 17:41:23
Temat: Re: [Pištkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: jerzu 

On Mon, 28 May 2007 11:23:29 +0200, "neelix"  wrote:

I większość z nich ma takie, że nawet nie można sprawdzić gdzie są i ile
kasy na nich leży.

A może tak po prostu tych kont nie ma?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org  GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

23 Data: Maj 28 2007 18:29:23
Temat: Re: [Pištkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Axel 

"jerzu"  wrote in message


I większość z nich ma takie, że nawet nie można sprawdzić gdzie są i ile
kasy na nich leży.
A może tak po prostu tych kont nie ma?

"brak dowodow jest przeslanka do tego, ze takie dowody mogly byc" czy jakos
tak...

--
Axel

24 Data: Maj 28 2007 19:22:27
Temat: Re: [Pištkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: jerzu 

On Mon, 28 May 2007 18:29:23 +0200, "Axel"
wrote:

"brak dowodow jest przeslanka do tego, ze takie dowody mogly byc" czy jakos
tak...

Czy to cytat z ministra Ziobro Ziobro Siedem? ;-)


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org  GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

25 Data: Maj 29 2007 08:58:39
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 28 May 2007 19:22:27 +0200, jerzu
 wrote:

"brak dowodow jest przeslanka do tego, ze takie dowody mogly byc" czy jakos
tak...

Czy to cytat z ministra Ziobro Ziobro Siedem? ;-)

Nie, Jacusia Kur(w)skiego.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

26 Data: Maj 28 2007 19:31:30
Temat: Re: [Pištkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: neelix 


Użytkownik "jerzu"  napisał w
wiadomości

On Mon, 28 May 2007 11:23:29 +0200, "neelix"  wrote:

>I większość z nich ma takie, że nawet nie można sprawdzić gdzie są i ile
>kasy na nich leży.

A może tak po prostu tych kont nie ma?

Oczywiście, że nie ma. O to przecież chodzi, żeby ich nie było. Pieniądze są
zakopane w ogrodzie i zeżarły je robale zwane inflacją.  ;-)

neelix

27 Data: Maj 28 2007 19:26:47
Temat: Re: [Pištkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: -ZED- 

Hej!

"jerzu"  napisał w wiadomości


I większość z nich ma takie, że nawet nie można sprawdzić gdzie są i ile
kasy na nich leży.
A może tak po prostu tych kont nie ma?

Ta ewentualność nie odpowiada władzy, więc tak, jakby jej nie było.
To podobnie jak z Miodkiem i Braunem - B twierdzi, że M. jest be,
a to twierdzenie jest jedynym "dowodem" na to, że M. jest be. I są
tacy, którym to wystarczy... ;-) --
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Doberman zjadł wnętrze samochodu, kiedy byłem w sklepie. (zgłoszenie PZU)

28 Data: Maj 28 2007 11:17:00
Temat: Re: [Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku
Autor: neelix 

A to jakiś przymus ? Zdecydowana większość banków jest przecież w obcych
łapach. A może powienien mieć tajne konto w Szwajcarii jak beneficjenci III
RP - dzisiejsi "obrońcy demokracji" ?

neelix

[Piątkowow] polski premier nie ma konta w banku



Grupy dyskusyjne