"grupysdk" wrote in message
Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
jest nastepujacy zapis:
"Using a wrench on the crankshaft rotation bolt, turn the crankshaft
counterclockwise while watching the movement of inlet valves (valves to
rear). When the valves have just finished opening and closing (moving
downwards and retuning upwards), turn the crankshaft in the same direction
about another 1/2 turn until "T" mark on the magneto flywheel is aligned
with the noth on the upper hole of magneto cover.
At this poin, the marks on the camshaft sprockets point forward and line
up
with the surface of the cylinder head."
"Uzywajac klucza na srubie walu korbowego obrocic wal przeciwnie do wsk
zegara,
patrzac na ruch zaworow dolotowych(te bardziej z tylu). Gdy zawory zakoncza
otwieranie i
zamykanie (ruch w dol i powrot w gore), obrocic wal w ta sama strone jeszcze
o okolo 1/2 obrotu
az znaczek T na kole (wirniku) alternatora zrowna sie z wypustem w otworze w
gornej czesci pokrywy alternatora.
W tej pozycji znaki na kolach walkow rozrzadu pokazuja w przod i zrownuja
sie z plaszczyzna glowicy.
"
--
Michal
3 |
Data: Wrzesien 10 2008 09:28:02 |
Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! |
Autor: zarafiq |
grupysdknapisal
Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
jest nastepujacy zapis:
[...]
Najlepiej by było jakby za pierwszym razem ktoś pokazał Ci jak to się
robi.
Pozdrawiam,
zarafiq
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
4 |
Data: Wrzesien 10 2008 11:28:40 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: Kefir |
Elou!
"zarafiq" wrote in message
grupysdknapisal
Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
jest nastepujacy zapis:
[...]
Najlepiej by było jakby za pierwszym razem ktoś pokazał Ci jak to się
robi.
Myslisz ze za duze tlumaczenie jak na pierwsze? W sumie moze...
;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
Polecam: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
5 |
Data: Wrzesien 10 2008 10:04:26 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: zarafiq |
Kefirnapisal
Myslisz ze za duze tlumaczenie jak na pierwsze? W sumie moze...
;)
Za duże luzy jak na pierwsze ;)
Pozdrawiam,
zarafiq
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
6 |
Data: Wrzesien 10 2008 09:36:34 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: zarafiq |
Rzuć jeszcze okiem na to:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
Pozdrawiam,
zarafiq
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
7 |
Data: Wrzesien 10 2008 11:26:30 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: Kocur57 |
Użytkownik "grupysdk" napisał w wiadomości
Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
jest nastepujacy zapis:
"Using a wrench on the crankshaft rotation bolt, turn the crankshaft
counterclockwise while watching the movement of inlet valves (valves to
rear). When the valves have just finished opening and closing (moving
downwards and retuning upwards), turn the crankshaft in the same direction
about another 1/2 turn until "T" mark on the magneto flywheel is aligned
with the noth on the upper hole of magneto cover.
At this poin, the marks on the camshaft sprockets point forward and line
up
with the surface of the cylinder head."
Prosze o porade jak dokladnie w KLX wykonac taka regulacje - wprawionych w
temat.
tlumacze na szybko jak rozumiem.
Uzywajac klucza, zalozonego na nakretce na wale korbowym, obracac wal w
zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Obserwuj ruch zaworow dolotowych. Kiedy
zawory wlasnie zakonczyly otwieranie i zamykanie (ruch w w dol i powrot do
gory), przekrec wal dalej w ta sama strone o oklolo 1/2 obrotu, do momentu
az, znak T na kole magnesowym bedzie sie pokrywal z gornym otworem na
pokrywie.
w tm punkcie, znaki na zembatkach rozrzadu powinny byc skeirowane do przodu
w jednej lini z glowica.
jak jeszcze cos to daj znac
pozdrowka
Kocur57 GSX 750 Inazuma
8 |
Data: Wrzesien 10 2008 12:35:48 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: |
On Wed, 10 Sep 2008 11:26:30 +0200, "Kocur57"
wrote:
_counterclockwise_
tlumacze na szybko jak rozumiem.
Eh, kufra jak nie masz 100% pewnosci to nie wypisuj pierdul.
wal zgodnie z ruchem wskazowek zegara
PRZECIWNIE!
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
9 |
Data: Wrzesien 10 2008 16:31:59 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: Kocur57 |
Uzytkownik napisal w wiadomosci
On Wed, 10 Sep 2008 11:26:30 +0200, "Kocur57"
wrote:
_counterclockwise_
tlumacze na szybko jak rozumiem.
Eh, kufra jak nie masz 100% pewnosci to nie wypisuj pierdul.
wal zgodnie z ruchem wskazowek zegara
PRZECIWNIE!
qrfa
najlatwiej to skrytykowac - samemu przy tym nic nie robiac
....pomylilem sie - wystarczylo poprawcic
- ty sie nie pomylisles bo nic nie zrobiles
zdrowia
10 |
Data: Wrzesien 11 2008 07:49:11 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: |
On Wed, 10 Sep 2008 16:31:59 +0200, "Kocur57"
wrote:
qrfa
najlatwiej to skrytykowac - samemu przy tym nic nie robiac
aha
...pomylilem sie - wystarczylo poprawcic
no przeciez poprawilem.
- ty sie nie pomylisles bo nic nie zrobiles
Chlopaku, a nie przyszlo Ci do glowy ze wolalem nie ryzykowac pomylki
w tlumaczeniu zeby se gosc kuku w nierzad nie zrobil ?
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
11 |
Data: Wrzesien 11 2008 18:55:21 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: Kocur57 |
Uzytkownik napisal w wiadomosci
On Wed, 10 Sep 2008 16:31:59 +0200, "Kocur57"
wrote:
Chlopaku, a nie przyszlo Ci do glowy ze wolalem nie ryzykowac pomylki
w tlumaczeniu zeby se gosc kuku w nierzad nie zrobil ?
zakladam, ze jak ktos bierze sie za regulacje rozrzadu to wie w ktora strone
sie silnik obraca, wiec ta konkretna pomylka byla malo znaczaca.
....a ty sie przypierniczasz
12 |
Data: Wrzesien 11 2008 21:38:28 | Temat: Re: pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!! | Autor: |
On Thu, 11 Sep 2008 18:55:21 +0200, "Kocur57"
wrote:
zakladam, ze jak ktos bierze sie za regulacje rozrzadu to wie w ktora strone
sie silnik obraca, wiec ta konkretna pomylka byla malo znaczaca.
A to ja pojde krok dalej, jak ktos sie bierze za regulacje nierzadu to
wie jak to zrobic i tlumaczenia mu wogole nie trzeba.
i co teraz ?
...a ty sie przypierniczasz
Przepraszam
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
| | | | | | | | | |