Pacjent: 13-letni renaultowski K7J 1.4 benzyna, przebieg autentyczny 125 tys. Objaw: po uruchomieniu rano przez minutę-dwie bardzo nierówno pracuje (klepie z przerwami, jakby się krztusił), po czym następuje chwilowe zwiększenie obrotów do 2k RPM i płynny spadek do 1k RPM. Później już przez cały dzień chodzi jak złoto, równiusieńko, zarówno gorący jak też po wystygnięciu po 10 godzinach. Co z nim jest nie tak? Świece, silniczek krokowy, filtr paliwa?
Pozdrawiam
2 |
Data: Marzec 29 2011 19:36:31 |
Temat: Re: poranny problem z silnikiem |
Autor: Lewis |
W dniu 2011-03-29 19:29, M1SLQ pisze:
gorÄ
cy jak też po wystygniÄciu po 10 godzinach. Co z nim jest nie tak?
Ĺwiece, silniczek krokowy, filtr paliwa?
Czujnik temp cieczy chłodzÄ
cej jeszcze sprawdź.
--
CzÄĹci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
|