Profesionalista wrote:
Wraz z tablicami czerwonymi dostajesz Internationaler Zulassungsschein,
ktory tak wyglada
Będe jechał na niemieckich tablicach , jeżeli to co¶ zmienia.
Jak na bialych blachach to znaczy ze nadal zarejestrowany na
poprzedniego wlasciciela.
Aby zarejestrowac w wydziale komunikacji w Polsce, poprzedni wlasciciel
musi z powrotem dostac ten bialy dowod rejestracyjny (maly)
Fahrzeugschein, aby niemiecki wydzial komunikacji Kfz-Zulassungstelle
wyrejestrowal jego samochod i skasowal z kartoteki z uwagi na eksport.
Wtedy da pieczatke na tym niemieckim Fahrzeugschein:
stillgelegt albo abgemeldet
to pierwsze to tymczasowe unieruchomienie na okres do 18 miesiecy, a to
drugie to ostateczne wyrejestrowanie.
Moze tez wydac nowe unijne papiery na samochod
Fahrzeugbrief + Fahrzeugschein (takie zielone 2 czesci).
z adnotacja o wyrejestrowaniu.
Dawniej bylo jeszcze Abmeldungsbescheinigung, ale juz nie wydaja.
I te papiery zuruck na Polen, do wydzialu komunikacji.
A wczesniej do UC.
Jak UC czyta niemieckie papiery to teoretycznie powinien tez zadac juz
wyrejestrowania, przy odbiorze papierow.
OC bedzie na poprzedniego wlasciciela/uzytkownika, czyli duze ryzyko po
jego stronie,
a duze zaufanie do ciebie, ze unikniesz stluczki i pozbawiasz go znizki
w skladce OC z tytulu bezszkodowej jazdy.
6 |
Data: Styczen 01 2007 11:59:38 |
Temat: Re: pro¶ba o pomoc , jak sprowadzić auto? |
Autor: marjan |
|