Piotr Rezmer wrote:
Bezpieczniki nie robią takich efektów. Masz problem albo z regulatorem
napięcia, albo z alternatorem.
To może być ten bezpiecznik (albo akumulator). Przekręcasz kluczyk i nic się
nie dzieje (nawet światła się nie zapalają), bo nie ma napięcia, ale jak
odpalisz na pych, to jest napięcie z regulatora. Miałem tak w GSXF-ie kiedyś
jak bezpiecznik strzelił - moto odpaliło, bezpiecznik strzelił, ale moto nie
zgasło (do momentu jego zgaszenia, wtedy zgasło wszystko).
Świecące kierunki bardziej pasują do problemów z masą... na wyłączonych
pozycyjnych kierunki też cały czas świecą?
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
4 |
Data: Sierpien 22 2013 13:26:38 |
Temat: Re: problem z elektryką cbr 125 |
Autor: Adam Wysocki |
lukaszek001200 wrote:
podobno jest gdzieś bezpiecznik 30A ale nie mogłem go znaleźć)
Poszukaj przy przekaźniku rozrusznika, może być w jednej obudowie
z nim.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
5 |
Data: Sierpien 25 2013 12:29:37 | Temat: Re: problem z elektryką cbr 125 | Autor: lukaszek001200 |
Adam Wysocki napisal
lukaszek001200 wrote:
podobno jest gdzieś bezpiecznik 30A ale nie mogłem go znaleźć)
Poszukaj przy przekaźniku rozrusznika, może być w jednej obudowie
z nim.
Dzięki:) okazało się że wina właśnie tkwiła w bezpieczniku 30A przy przekaźniku:)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
| |