Grupy dyskusyjne   »   problemy z ręcznym

problemy z ręcznym



1 Data: Listopad 25 2010 23:29:39
Temat: problemy z ręcznym
Autor: Mateusz 

Witam prawie weekendowo !

Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie
można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.

Pozdrawiam



2 Data: Listopad 26 2010 09:24:52
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: Maciek 

Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie
można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.

....przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi sie wdzierac woda. Efektrm jest rdza w pancerzu lub kostka lodu, czym to skutkuje mozna sie domyslic - opinia mojego mechaniora, podobno efekt wystepuje dosc czesto w VW nie pamietam modeli, pancerz wyprofilowany przy kole na ksztalt litery U.

3 Data: Listopad 26 2010 02:07:40
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: Mateusz 

On 26 Lis, 09:24, "Maciek"  wrote:

...przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi
sie wdzierac woda. Efektrm jest rdza w pancerzu lub kostka lodu, czym to
skutkuje mozna sie domyslic - opinia mojego mechaniora, podobno efekt
wystepuje dosc czesto w VW nie pamietam modeli, pancerz wyprofilowany przy
kole na ksztalt litery U.

Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za
powrót linki ? ewentualnie, można jakoś samemu wymienić/przyciąć taki
pancerz ? pewnie będą potrzebne specjalne przycinarki do pancerza
tak ? chyba, że się kupuje na dana długość już. autko to yaris 2001, z
tyłu ma tarcze.

4 Data: Listopad 26 2010 11:20:16
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: DoQ 

W dniu 2010-11-26 11:07, Mateusz pisze:

Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za
powrót linki ? ewentualnie, można jakoś samemu wymienić/przyciąć taki
pancerz ? pewnie będą potrzebne specjalne przycinarki do pancerza
tak ? chyba, że się kupuje na dana długość już. autko to yaris 2001, z
tyłu ma tarcze.

Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.


Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

5 Data: Listopad 26 2010 02:35:58
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: Mateusz 

On 26 Lis, 11:20, DoQ  wrote:

Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.

Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa
zapieczeniu ? wystarczy zdjąć koło i poobserwować ruchy na zacisku ?

6 Data: Listopad 26 2010 11:46:26
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: DoQ 

W dniu 2010-11-26 11:35, Mateusz pisze:

Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.
Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa
zapieczeniu ? wystarczy zdjąć koło i poobserwować ruchy na zacisku ?

To zależy od konstrukcji - w niektórych widać b.dobrze korozję i można "pociągnąć" za centralą linkę. Generalnie dobrze wymienić za jednym zamachem obie. Do mnie akurat kosztują jakieś 23pln/szt - więc nie jest to jakiś wielki wydatek, a święty spokój jest bezcenny ;>


Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

7 Data: Listopad 26 2010 03:53:13
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: Mateusz 

Tylko tak w sumie, to przecież nie musi być tak, że jak ręczny nie
wraca to jest to wina tylko i wyłącznie linki nie ? a zacisk i jego
elementy ? wiem, że to już inna bajka, bo tam już jest hydraulika ale
tłoczek i cylinderki też lubią się zapiekać.

8 Data: Listopad 26 2010 13:39:28
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: DoQ 

W dniu 2010-11-26 12:53, Mateusz pisze:

Tylko tak w sumie, to przecież nie musi być tak, że jak ręczny nie
wraca to jest to wina tylko i wyłącznie linki nie ? a zacisk i jego
elementy ? wiem, że to już inna bajka, bo tam już jest hydraulika ale
tłoczek i cylinderki też lubią się zapiekać.

No tak może być. W zasadzie nie mam szklanej kuli...

Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

9 Data: Listopad 26 2010 04:45:55
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: Mateusz 

On 26 Lis, 13:39, DoQ  wrote:

No tak mo e by . W zasadzie nie mam szklanej kuli...

wiem wiem, w sumie przydała by się. Tylko jakby coś na zaciskach się
zapiekło to hamulec roboczy też by szwankował nie... ?

10 Data: Listopad 26 2010 07:05:45
Temat: Re: problemy z ręcznym
Autor: grzech 

Niekoniecznie linka. Może padać łożysko kulkowe czpienia na zacisku

pzdr

On 26 Lis, 08:29, Mateusz  wrote:

Witam prawie weekendowo !

Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie
można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.

Pozdrawiam

problemy z ręcznym



Grupy dyskusyjne