Cze!
Użytkownik napisał w wiadomości
Witam robił ktoś moze taką przekładke chodzi o upsy z tl 1000 żeby
Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w
starym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa
trwa jedno popoludnie i po klopocie. Przy czym ja wymienialem dokladnie caly
przod (lacznie z polowkami kiery itp). Co najwyzej owiewka nie bedzie
pozwala na pelne skrecenie kiery. Jak bandzior goly to nie powinno byc z tym
akurat klopotu. Parametry sztycy sprawdza sie prosto -- trzeba porownac
parametry lozysk glowki dla dawcy i biorcy, co jest do znalezienia w kazdym
katalogu (np. Larsson).
Tylko, ze... w zyciu juz bym czegos takiego nie robil z motorkami typu B6
lub podobnymi. Szkoda roboty, czasu, pieniedzy itp. Tym bardziej, ze efekt
wcale nie musi powalac wizualnie, a i geometria moze ciut ucierpiec. Kazdy
ma jakis izm -- jesli Twoim jest plan jezdzenia na B6 do smierci w podeszlym
wieku to byc moze warto. W kazdym innym wypadku lepiej zakrecic sie za
lepszym sprzetem z UPSami juz na starcie. Albo chociaz dlub w B12.
Pawel
SVSZ i SC33'98
3 |
Data: Maj 07 2012 18:50:53 |
Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita |
Autor: Kuczu |
W dniu 2012-05-07 11:55, Kopyt pisze:
Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w
starym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa
trwa jedno popoludnie i po klopocie.
Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne) sztycy liczy sie rowniez dlugosc glowki oraz konstrukcja i umiejscowienie ogranicznikow skretu. Sama sztyce latwo zmienic - mozna ja przetoczyc, zrobic tuleje pod lozyska, wymienic lozyska na inne a w ostatecznosci wytoczyc i osadzic nowa sztyce. Ale juz ograniczniki stanowia czesto problem. Albo trzeba wymyslac nowe albo spawac polke i/lub glowke ramy. Do tego dochodzi problem stacyjki zintegrowanej z blokada kierownicy. Czesto trzeba ja przeniesc i/lub zrezygnowac z funkcji blokady.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
4 |
Data: Maj 08 2012 09:33:28 | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita | Autor: Kopyt |
Cze!
Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne)
Fakt. W moim wypadku nie bylo problemu z dlugoscia ani z ogranicznikami (i
tak byly sciete wiec je dospawywalem). W ogolnosci racje ma oczywiscie
Kuczu. Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
P
5 |
Data: Maj 08 2012 08:26:44 | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita | Autor: Kuczu |
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z gixxera 1100.
BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
6 |
Data: Maj 08 2012 02:46:27 | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita | Autor: maniek1111-84@o2.pl |
On 8 Maj, 08:26, Kuczu wrote:
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
> Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z
gixxera 1100.
BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
dzieki za zainteresowanie tematem zostaje wiec wymienic b6 na b12 i
tam motac ale to w przyszlym sezonie jeszce raz dzieki i pozdrawiam
7 |
Data: Maj 08 2012 03:54:33 | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita | Autor: maniek1111-84@o2.pl |
On 8 Maj, 08:26, Kuczu wrote:
W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
> Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z
gixxera 1100.
BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
ok w takim razie jeszcze ten sezon na b6 a pozniej przesiadka na b12 i
tam bede modzil dzieki za odpowiedzi
| | | | |