Grupy dyskusyjne   »   przerywanie bmw k 100

przerywanie bmw k 100



1 Data: Lipiec 29 2010 11:45:42
Temat: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 

witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale
noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo
przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej
ciagnie . co sie moglo stac ??  paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym
zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche
pracowalo zanim wylaczylem silnik.
moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
pozdrawiam vivaldi bmw k 100



2 Data: Lipiec 29 2010 22:29:36
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: Monster 

W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze:

witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale
noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo
przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej
ciagnie . co sie moglo stac ??  paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym
zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche
pracowalo zanim wylaczylem silnik.
moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
pozdrawiam vivaldi bmw k 100
  Każdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

3 Data: Lipiec 29 2010 21:36:39
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 



Monster napisał(a):

W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze:
> witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
> przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale
> noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo
> przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej
> ciagnie . co sie moglo stac ??  paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym
> zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche
> pracowalo zanim wylaczylem silnik.
> moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
> kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
> pozdrawiam vivaldi bmw k 100
  Każdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?
pzdr vivaldi

4 Data: Lipiec 29 2010 22:55:33
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl 

On 30 Lip, 06:36, ponury  wrote:


witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?

Witam !
Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku
będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie
wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji
można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w
przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do
przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące
wtryskiwaczami.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)

5 Data: Lipiec 30 2010 00:45:51
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 



Rafik -  napisał(a):

On 30 Lip, 06:36, ponury  wrote:
>
> witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
> garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?

Witam !
Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku
będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie
wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji
można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w
przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do
przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące
wtryskiwaczami.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)


witam. dzis grzebalem .obejrzalem swiece sa zalane wszystkie .
sprawdzilem elektryke i jest ok. nie sprawdzalem pompy paliwa co moze
byc prawdopodobne ze sie wyluzowala z  mocowania .co do
przeplywomierza to ciekawe ale tez tak moze byc z tym skrzydelkiem .
szukam dalej dzis   . tak to dla  mnie tez ciekawe motor wywalil sie i
juz ma problemy z praca .po moim sprawdzeniu co pisalem wyzej moto nie
ma mocy wolne obroty sa jako takie ale sa. czyli albo powietrze albo
paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
przypadek .
pzdr vivaldi bmw k 100

6 Data: Lipiec 30 2010 01:02:46
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl 

On 30 Lip, 09:45, ponury  wrote:

paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
przypadek .

A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

Pozdrawiam,
Rafik

7 Data: Lipiec 30 2010 01:09:38
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 



Rafik -  napisał(a):

On 30 Lip, 09:45, ponury  wrote:

> paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
> zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
> przypadek .

A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?
tak sprawdzilem


 Idąc od wlotu to czy wkład
filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
airboxsie.
tak jest prawidlow sprawdzilem

 Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
głowicą.
tak sprawdzilem



Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów,


nr4 a ktora to jest? chociaz nic nie zauwazylem bo miale nawet zdjety
zbiornik paliwa


 ufff.
Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.



no wlasnie co moglo sie zsunac ???   gleba nie byla mocna ??? ale czy
powaleniu  motocykla na glebe az takie problemy???

pzdr vivaldi


Pozdrawiam,
Rafik

8 Data: Lipiec 30 2010 16:23:50
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: Ivam 

Użytkownik "ponury"  napisał w wiadomości grup

Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.



no wlasnie co moglo sie zsunac ???   gleba nie byla mocna ??? ale czy
powaleniu  motocykla na glebe az takie problemy???

Mi akurat podczas jazdy, a nie przewrotki (i nie beemka tylko fazer), ale przetarl sie kabel od czujnika polozenia walu. Na poczatku bylo tak jak piszesz - zero mocy, problemy z wkrecaniem, a potem wkrecal sie na max 3-3,5krpm, a potem w ogole juz nie odpalal.

Miernik do lapy, serwisowka i lecisz.

--
pzdr:
Ivam

9 Data: Sierpien 04 2010 02:37:08
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 

On 30 Lip, 10:02, "Rafik -
 wrote:

On 30 Lip, 09:45, ponury  wrote:

> paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
> zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
> przypadek .

A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

Pozdrawiam,
Rafik

witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
calosc .  lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
chyba???
pzdr vivaldi bmw k 100

10 Data: Sierpien 06 2010 04:25:24
Temat: Re: przerywanie bmw k 100
Autor: ponury 

On 4 Sie, 11:37, ponury  wrote:

On 30 Lip, 10:02, "Rafik -





 wrote:
> On 30 Lip, 09:45, ponury  wrote:

> > paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
> > zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
> > przypadek .

> A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
> filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
> airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
> głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
> regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
> Może coś się zsunęło przy glebie.
> Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

> Pozdrawiam,
> Rafik

witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
calosc .  lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
chyba???
pzdr vivaldi bmw k 100- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -



wita,, dzieki za porady juz po sprawie . moto hula .  tak nadmienie ze
przy wywrotce olej poszedl na 3 4 przustnicy zzarlo swiece i pojawila
sie nieszczelnosc na air boxie . i cala sprawa . dzieki pzdr ponury
bmw k 100 juz jezdzi

przerywanie bmw k 100



Grupy dyskusyjne