Grupy dyskusyjne   »   remont AB

remont AB



1 Data: Styczen 23 2007 19:08:17
Temat: remont AB
Autor: Szymko1302 

Witam
Moze to laickie pytanie ale co mnie czeka jesli mam luz na wale ok 1mm, tzn
co w silniku trzeba zrobic aby byl ok. Jest to silnik 1300AB, ktory niedawno
zdobylem. Mam jeszcze swoj silik 1300 ktory takiego luzu niema ale skolei ma
inny feler a jak juz mam robic remont to wiadomo ze wole AB, co by mozna
bylo przeszczepic ze zwyklego 1300 do 1300AB
pozrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi



2 Data: Styczen 23 2007 22:30:38
Temat: Re: remont AB
Autor: PETER 

Szymko1302 napisał(a):

Witam
Moze to laickie pytanie ale co mnie czeka jesli mam luz na wale ok 1mm, tzn co w silniku trzeba zrobic aby byl ok. Jest to silnik 1300AB, ktory niedawno zdobylem.

Generalnie zależy co było w nim już dłubane. Jeśli to nie jest jego pierwszy remont to może Cię czekać niespodzianka w postaci wytrzaskania gniazda panewki oporowej powyżej największego dostępnego nadwymiaru. Wtedy szukaj nowego lub starego-nowego ;-) bloku. Albo kombinuj z podkładką pomiędzy wytoczony blok i panewkę kołnierzową. Generalnie przy zwykłej eksploatacji takie rozwiązanie wytrzymuje trudy codziennych podróży, chyba, że masz ciężką podeszwę w prawym bucie...

Mam jeszcze swoj silik 1300 ktory takiego luzu niema ale skolei ma
inny feler a jak juz mam robic remont to wiadomo ze wole AB, co by mozna bylo przeszczepic ze zwyklego 1300 do 1300AB

Generalnie lepiej nic nie przeszczepiać. Jak masz dwa trupy to możesz z nich co najwyżej skonstruować trzeciego....trupa. Zależy też jakiego rodzaju jest ten "inny feler" - co mam sobie strzępić jęzor radząc przełożenie bloku jeśli tą "usterką" okaże się jego pęknięcie albo insze licho?
Pzdr
Peter

3 Data: Styczen 23 2007 22:41:49
Temat: Re: remont AB
Autor: Szymko1302 

dokladnie nie wiem na czym ten feler polega. Poprostu jak sie rozgrzal to
swiecila lamka oleju

remont AB



Grupy dyskusyjne