Grupy dyskusyjne   »   rozróżnić silniki

rozróżnić silniki



1 Data: Listopad 25 2009 16:33:37
Temat: rozróżnić silniki
Autor: vwandal 

Witam
Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?
Pozdrawiam

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



2 Data: Listopad 25 2009 18:40:59
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Seweryn 

"vwandal"

Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania
rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?

Silnik 1200 jest łatwo rozróżnić od dwóch pozostałych po rurze dolotowej o
mniejszej średnicy oraz po tym, że dolot wchodzi w głowicę prosopadle (w
1500 / 1600 dolot jest mocowany do głowicy pod pewnym kątem, tzn. coś
takiego: \...silnik.../).

Silników 1500 i 1600 z pojedynczym kanałem ssącym prawdopodobnie nie da się
rozróżnić łatwym sposobem - po osprzęcie nie ma co zgadywać, bo jeśli numery
się nie zgadzają, to wszystko inne również nie musi...

Pozdrawiam,
SPB

3 Data: Listopad 25 2009 11:47:32
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Bartek74 

może po oznaczeniu gaźnika?

Pozdrawiam
Bartek

4 Data: Listopad 25 2009 22:24:36
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: vwandal 

może po oznaczeniu gaźnika?

Pozdrawiam
Bartek
no właśnie w jednym rury dochodza idealnie prostopadle a w drugim pod pewnym
katem choc różnica nie jest duża, a w 1300 na pojedynczym dolocie jak jest?
Chyba bede musiał zdjac głowice bo wg numerów to oba sa 1200

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

5 Data: Listopad 25 2009 22:20:37
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Seweryn 

"vwandal"

no właśnie w jednym rury dochodza idealnie prostopadle a w drugim pod
pewnym
katem choc różnica nie jest duża, a w 1300 na pojedynczym dolocie jak
jest?

W 1300 jest podobnie jak w 1500 (rura pod kątem), jednak średnica kolektora
jest nieco mniejsza niż w 1500 i większa niż w 1200.

Pozdrawiam,
SPB

6 Data: Listopad 25 2009 22:18:34
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Seweryn 

"Bartek74"

może po oznaczeniu gaźnika?

Gaźnik, jak już ustaliliśmy, jako część osprzętu mógł być wymieniony
wielokrotnie (podobnie jak numery), więc to nie jest w tym przypadku znak
rozpoznawczy.

Pozdrawiam,
SPB

7 Data: Listopad 26 2009 18:02:48
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Tomasz Antkowiak 

Seweryn pisze:

"vwandal"
Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania
rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?

Silnik 1200 jest łatwo rozróżnić od dwóch pozostałych po rurze dolotowej o
mniejszej średnicy oraz po tym, że dolot wchodzi w głowicę prosopadle (w
1500 / 1600 dolot jest mocowany do głowicy pod pewnym kątem, tzn. coś
takiego: \...silnik.../).

Silników 1500 i 1600 z pojedynczym kanałem ssącym prawdopodobnie nie da się
rozróżnić łatwym sposobem - po osprzęcie nie ma co zgadywać, bo jeśli numery
się nie zgadzają, to wszystko inne również nie musi...

Pozdrawiam,
SPB




wg mnie 1600 ma grubszy wentylator

T.A.

8 Data: Listopad 26 2009 18:49:25
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Seweryn 

"Tomasz Antkowiak"

wg mnie 1600 ma grubszy wentylator

Grubszy niż... 1500?  Nie sądzę.  Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?

Pozdrawiam,
SPB

9 Data: Listopad 27 2009 18:16:08
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: Tomasz Antkowiak 

Seweryn pisze:

"Tomasz Antkowiak"
wg mnie 1600 ma grubszy wentylator

Grubszy niż... 1500?  Nie sądzę.  Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?

Pozdrawiam,
SPB




mam 1500 i ma dmuchawe jak 1300 na pojedynczym dolocie

10 Data: Listopad 27 2009 21:23:11
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: vwandal 

Seweryn pisze:
> "Tomasz Antkowiak"
>> wg mnie 1600 ma grubszy wentylator
>
> Grubszy niż... 1500?  Nie sądzę.  Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?
>
> Pozdrawiam,
> SPB
>
>


mam 1500 i ma dmuchawe jak 1300 na pojedynczym dolocie
w następny łyk-end postaeam się zdjąc głowice i zobacze co to za ustrojstwa bo
osprzet czyli to co można przykręcić do bloku to istna mozaika

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

11 Data: Listopad 27 2009 23:14:25
Temat: Re: rozróżnić silniki
Autor: falco 

vwandal pisze:

Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?

Siema,

jak już Elektryk celnie wspomniał na oko praktycznie nie rozróżnisz... :(
Jedynie 1200 po innym wygięciu i średnicy kolektora, ale 1500, 1300, 1600 w.g mnie nie ma szans... :(

Zwłaszcza, że miałem już takie wynalazki, że z zewnątrz wszystko wyglądało i wskazywało na 1300 a dopiero po rozebraniu i zmierzeniu cylindrów okazało się, że to... 1600... ;)


--
Pozdr! falco fKG - serwis części reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? Przekaż dalej!

rozróżnić silniki



Grupy dyskusyjne