"vwandal"
Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania
rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?
Silnik 1200 jest łatwo rozróżnić od dwóch pozostałych po rurze dolotowej o
mniejszej średnicy oraz po tym, że dolot wchodzi w głowicę prosopadle (w
1500 / 1600 dolot jest mocowany do głowicy pod pewnym kątem, tzn. coś
takiego: \...silnik.../).
Silników 1500 i 1600 z pojedynczym kanałem ssącym prawdopodobnie nie da się
rozróżnić łatwym sposobem - po osprzęcie nie ma co zgadywać, bo jeśli numery
się nie zgadzają, to wszystko inne również nie musi...
Pozdrawiam,
SPB
3 |
Data: Listopad 25 2009 11:47:32 |
Temat: Re: rozróżnić silniki |
Autor: Bartek74 |
może po oznaczeniu gaźnika?
Pozdrawiam
Bartek
4 |
Data: Listopad 25 2009 22:24:36 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: vwandal |
może po oznaczeniu gaźnika?
Pozdrawiam
Bartek
no właśnie w jednym rury dochodza idealnie prostopadle a w drugim pod pewnym
katem choc różnica nie jest duża, a w 1300 na pojedynczym dolocie jak jest?
Chyba bede musiał zdjac głowice bo wg numerów to oba sa 1200
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
5 |
Data: Listopad 25 2009 22:20:37 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: Seweryn |
"vwandal"
no właśnie w jednym rury dochodza idealnie prostopadle a w drugim pod
pewnym
katem choc różnica nie jest duża, a w 1300 na pojedynczym dolocie jak
jest?
W 1300 jest podobnie jak w 1500 (rura pod kątem), jednak średnica kolektora
jest nieco mniejsza niż w 1500 i większa niż w 1200.
Pozdrawiam,
SPB
6 |
Data: Listopad 25 2009 22:18:34 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: Seweryn |
"Bartek74"
może po oznaczeniu gaźnika?
Gaźnik, jak już ustaliliśmy, jako część osprzętu mógł być wymieniony
wielokrotnie (podobnie jak numery), więc to nie jest w tym przypadku znak
rozpoznawczy.
Pozdrawiam,
SPB
7 |
Data: Listopad 26 2009 18:02:48 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: Tomasz Antkowiak |
Seweryn pisze:
"vwandal"
Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania
rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?
Silnik 1200 jest łatwo rozróżnić od dwóch pozostałych po rurze dolotowej o
mniejszej średnicy oraz po tym, że dolot wchodzi w głowicę prosopadle (w
1500 / 1600 dolot jest mocowany do głowicy pod pewnym kątem, tzn. coś
takiego: \...silnik.../).
Silników 1500 i 1600 z pojedynczym kanałem ssącym prawdopodobnie nie da się
rozróżnić łatwym sposobem - po osprzęcie nie ma co zgadywać, bo jeśli numery
się nie zgadzają, to wszystko inne również nie musi...
Pozdrawiam,
SPB
wg mnie 1600 ma grubszy wentylator
T.A.
8 |
Data: Listopad 26 2009 18:49:25 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: Seweryn |
"Tomasz Antkowiak"
wg mnie 1600 ma grubszy wentylator
Grubszy niż... 1500? Nie sądzę. Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?
Pozdrawiam,
SPB
9 |
Data: Listopad 27 2009 18:16:08 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: Tomasz Antkowiak |
Seweryn pisze:
"Tomasz Antkowiak"
wg mnie 1600 ma grubszy wentylator
Grubszy niż... 1500? Nie sądzę. Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?
Pozdrawiam,
SPB
mam 1500 i ma dmuchawe jak 1300 na pojedynczym dolocie
10 |
Data: Listopad 27 2009 21:23:11 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: vwandal |
Seweryn pisze:
> "Tomasz Antkowiak"
>> wg mnie 1600 ma grubszy wentylator
>
> Grubszy niż... 1500? Nie sądzę. Nawet jeśli ma, to jak to sprawdzisz?
>
> Pozdrawiam,
> SPB
>
>
mam 1500 i ma dmuchawe jak 1300 na pojedynczym dolocie
w następny łyk-end postaeam się zdjąc głowice i zobacze co to za ustrojstwa bo
osprzet czyli to co można przykręcić do bloku to istna mozaika
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
11 |
Data: Listopad 27 2009 23:14:25 | Temat: Re: rozróżnić silniki | Autor: falco |
vwandal pisze:
Zakładam że numery nie są oryginalne . jak szybko bez rozbierania rozróżnic
silniki 1200 , 1500 ,1600 na pojedyńczym dolocie?
Siema,
jak już Elektryk celnie wspomniał na oko praktycznie nie rozróżnisz... :(
Jedynie 1200 po innym wygięciu i średnicy kolektora, ale 1500, 1300, 1600 w.g mnie nie ma szans... :(
Zwłaszcza, że miałem już takie wynalazki, że z zewnątrz wszystko wyglądało i wskazywało na 1300 a dopiero po rozebraniu i zmierzeniu cylindrów okazało się, że to... 1600... ;)
--
Pozdr! falco fKG - serwis części reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? Przekaż dalej!
| | | | | | | | |